Vindecătoru

Blogul lui Rasvan Cristian

Decalogul tunisian

cu 46 comentarii

Domnule Mănăstireanu, n-am nimic cu dumneavoastră. Aţi spus că vă urăsc: nu vă urăsc! Aţi spus că numai Dumnezeu ştie motivele urii mele: nu le ştie, pentru că ele nu există. Aţi mai afirmat că dacă El nu le ştie, atunci le ştie “Celălalt”- aici probabil vă refereaţi la satana, pentru că, deşi l-aţi scris cu “C” mare, presupun că nu aveţi doi dumnezei, oricît de Ecumenos vă definiţi. Eu nu vreau să aflu ce ştie şi ce nu ştie satana, dar presupun că tot ce cunoaşte acesta, ştie şi Dumnezeu. Cu alte cuvinte, Unul Singur le ştie pe toate, domnu’ Mănăstireanu.

Două flori de păpădie galbene de… ură? sau pentru că ţipă de roşu lalelele la ele?

Nu vă urăsc nici măcar ideile, pentru că n-am urît în viaţa mea pe nimeni şi nimic şi asta o spun astăzi, cînd ne pregătim să intrăm în Săptămîna Mare. Am dreptul să gîndesc cu glas tare, să scriu răspicat ce cred, să mă educ şi să mă răzgîndesc în urma răspunsurilor pe care le le primesc, dacă ele există şi dacă mă conving că nu am dreptate.

Poziţia pe care vă situaţi dumneavoastră, cu tot baletul planetar şi agitaţia ecumenică, cu blogul şi cărţile pe care le-aţi scris şi le veţi scrie- toate acestea pe mine nu mă interesează. Sunteţi prototipul a ceea ce eu mulţumesc Domnului că nu sunt, dar asta nu înseamnă că dvs. nu trebuie să vă simţiţi bine.

Domnule Mănăstireanu, numai Caţavencu îi spunea lui Tipătescu că de ce-l urăşte, că are ce are cu el şi că nu-l votează prefect al judeţului. De ce vreţi să fiţi Caţavencu, din moment ce eu refuz să joc teatrul ăsta în rolul lui Tipătescu? Ultima întrebare din decalog le întrece în previzibil şi stupiditate pe toate celelate nouă dinaintea ei, fiind depăşită în acest sens doar de răspunsul primit:

Întrebarea: E vreo intrebare care ai fi dorit sa-ti fie adresata intr-un interviu si nimeni nu s-a gândit la ea? Daca da, care este si cum ai raspunde la ea?

Răspunsul dvs: Da, iata, nu m-a intrebat nimeni pina acum ce anume i-am facut lui Rasvan Cristian Stoica de ma uraste atit de mult? Este insa o intrebare la care nu am raspuns. Poata ma ajuta cineva sa aflu. Sau poate ca nu e vorba de ceva ce i-am facut, ci de ceva ce nu i-am facut. Dumnezeu stie. Desi ma tem ca s-ar putea ca Celalat sa stie mai bine motivul. De aceea zic, Dumnezeu cu mila.

Alianţa noastră complementară

Probabil că voi avea alte şi alte postări în care să avem poziţii total diferite dar fără ură şi fără răzbunare în ceea ce mă priveşte. Au fost greuceni care m-au făcut zob din cauza postărilor mele legate de “Agora Christi” şi de cele scrise despre dvs. Aveţi la dispoziţie o “armada” de vase de luptă, toată floarea cavaleriei domneşti, de care v-aţi folosit pînă acum cu brio: domnii Dobrincu, Cristea, Cruceru- care v-au sărit în ajutor. Am fost şters de pe mai toate blogroll- urile, în timp ce dvs. aţi rămas acolo, cu tot triumful ideilor şi a poziţiei pe care o deţineţi. Ce rău pot face eu imaginii acesteia? Vreţi unanimitate? În ce mă priveşte, mă tem că v-aţi greşit epoca sau ţara.

Nu aş fi comentat cele citite pe blogul dumneavoastră dacă nu simţeam lovitura pe care aţi strecurat-o la final, în stilul subtil care vă caracterizează cînd brodaţi o anumită intrigă- “intrigă” în sensul scenariului de film pe care îl proiectaţi pe mai toate “ecranele”. Astfel, dacă aş urî pe cineva, dacă v-aş fi urît pe dumneavostră, cum puteam eu să iau Masa Domnului fără să fac un mare păcat, duminică de duminică? Cum aş mai fi putut să fac postarea despre Cină, avansînd pe fratele Almăşanu în prim-plan, domnule Mănăstireanu- decît doar dacă aş fi un mare ticălos, un prefăcut, un om al satanei, (accentuînd asta prin “Celălalt”, care ştie ce nu cunoaşte Dumnezeu despre mine)?

Vreau să închei cu sfatul pe care mi l-a dat Daniel Brânzei într-un comentariu de la postarea despre Arad:

Razvan, pentru sanatatea ta spirituala viitoare, te rog sa ti minte ceva: “In a treia sa epistola, Ioan nu i-a spus niciodata lui Gaiu sa plece din adunarea lui Diotref si sa faca alta sau sa ramana pe afara, plutind superior pe “deasupra” adunarii decazute, in partasie desavarsita cu toti sfintii cei “adevarati” de pe fata pamantului.
Ioan i l-a aratat numai pe Dimitrie. In fiecare adunare locala Dumnezeu are cate un Dimitrie care poate straluci chiar si sub “oborocul” sub care vrea sa-l astupe Diotref. Biserica este deocamdata un santier sub schele monstruoase. Cand acestea vor fi date la o parte, Christos o va arata universului in toata desavarsirea ei. Pana atunci, nu fugi de schele si nici nu te apuca sa le dai jos. Stai in santier cu fratele Almasanu si pupa-i aprins pe tiganii de acolo, purtandu-le slabiciunile si poverile. Sub ACEASTA cruce nu vei fi niciodata singur.

De atunci mă tot gîndesc: de cîte schele care au fost uşor “traforate” la bază de alţii m-am sprijinit şi ele s-au prăbuşit? Cît de manipulat am fost, în mod subtil, în unele situaţii şi cît de provocat în altele? Mă bucur că dvs. nu faceţi parte din şantierul meu, că nu mai avem aceleaşi schele şi dacă s-or mai prăbuşi cîteva, nu cad în capul Alianţei Evanghelice.

Schela de ramuri a florilor noastre

Written by rasvancristian

aprilie 19, 2008 la 7:45 pm

46 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Rasvan, aseara cind am citit postarea lui DM (asta in urma unei discutii cu cineva, am fost curioasa sa vad ce timpenii a mai scris), am ramas blocata sa vad rautatea din ultima intrebare; mi-am zis ca omul asta chiar e bolnav, pacat de atitia ani de dus la biserica, fara sa cunoasca dragostea aceea care iarta totul, acopere totul, etc,…..
    Ma bucur pentru linistea care o simt in sufletul tau in urma acestui raspuns. Ma rog sa iti dea Dumnezeu pace si bucurie in continuare tie si familiei tale si sa fii folositor incontinuare in acel mic colt de rai in care EL v-a asezat pe tine si Carmen. Cit despre sfatul lui Daniel, am meditat si eu la asta si ma gindesc ca e mare adevar in el,… de cite ori m-au speriat schelele, de cite ori am fugit de sub ele sau le-am taiat la baza,… nu stiu,….. Domnul sa va dea bucurii in aceasta duminica a floriilor.

    Mia

    aprilie 19, 2008 at 8:18 pm

  2. Am uitat sa multumesc pentru florile astea atit de frumoase pe care le-ai pus pe post,….. Ce culori minuntate, ce mare Dumnezeu avem,…..

    Mia

    aprilie 19, 2008 at 8:20 pm

  3. De florile astea ne-am bucurat astăzi, în drum spre Tîrgu Neamţ şi am fost bucuros să pledeze ele pentru dragoste, nu pentru ură. Apoi am văzut păpădiile… :) Cu metafora lui Daniel mă lupt de dimineaţă, după ce am pus perdeaua la loc. :)

    rasvancristian

    aprilie 19, 2008 at 8:37 pm

  4. ”Sunt un crestin evanghelic roman. Sub raport confesional ma definesc drept anglican…”
    Ce mizerie: ce subtil national-socialism acilea…
    Dumnezeu să-l mustre pe acest gnostic !

    Dancos

    aprilie 19, 2008 at 10:17 pm

  5. Nu se poate sa vorbesti asa Dancos, te-ai rugat pentru El. Cum vorbesti cu Domnul despre El?
    Alfabetizarea in ale credintei exclude limbajul practicat. Te indemn la moderatie, in afara de cazul in care esti un avocat al lui si ii faci un mare bine prin aceasta improscare, el devine martirul.
    Vorbind asa, il acuzi pe el, te excluzi pe tine dar nu aperi pe nimeni.
    Intre evnghelie si limbajul de mai sus nu exista sinonimie. Te indemn sa-ti ceri iertare!

    geo

    aprilie 19, 2008 at 10:31 pm

  6. Draga Dancos, te rog si eu ca si Geo, nu da prilej de replici grele. Tu ai o minte inalta, trebuie altfel, nu te aprinde astfel. Miine sunt Floriile, numic nu trebuie sa ne mai apese sufletul pentru ca intram in Saptămîna Mare. De fapt, tu ştii asta. Am taiat ceva din ce ai scris, trebuie sa fac asta.

    rasvancristian

    aprilie 19, 2008 at 10:46 pm

  7. Imi cer iertare daca nu m-am facut inteles: intre anglicanism si national-socialism exista un numitor comun, un teribil numitor comun, chiar daca punerea in aplicare a acestora a lasat impresia unei oaresce diferente…
    Nu acuz, doar constat: unii isi cer iertare musulmanilor, se joaca cu cuvintele dupa care emit pretentii la sfintenie! Daca ar fi ca eu sa-mi cer iertare as face asta, dar inaintea analfabetilor si nu inaintea carturarilor care pocesc Legea! Nu simtesc nevoia sa tremur inaintea celor care nu simtesc nevoia sa se infricoseze atunci cand stalcesc Legea cu antinomii grosolane: evanghelic-anglican!
    Daca ar fi ca totusi sa-mi cer iertare, as fi de acord sa o fac doar inaintea gazdei, care este indreptatita sa aiba politica ei de manifestare. Asadar, Rasvane iarta-ma!

    Dancos

    aprilie 19, 2008 at 10:59 pm

  8. Draga Dancos, nu ideea era problema ci stilul puţin cam prea direct :)

    rasvancristian

    aprilie 19, 2008 at 11:13 pm

  9. De ce de cate ori spui adevarul esti marginalizat..esti pus la colt,umilit,batjocorit?de catre frati.
    Nu cumva sa atingi …ceva .care sa le biciue firea pamanteasca..
    De asta unii s-au retras ….:(

    elisa

    aprilie 19, 2008 at 11:34 pm

  10. Dancos, ai dreptate sa crezi asa doar ca precum bine stii asta nu schimba cu nimic situatia si mai ales nu-l va schimba pe DM. El se va folosi de fiecare mesaj mai intepator ca sa loveasca in Rasvan. Dumnezeu sa aiba mila de el(DM), ca nimic altceva nu poate schimba viata cuiva. Poate ca ar trebui sa ne unim la rugaciune si pentru el, desi poate e greu.
    Advarul spus in dragoste face mai mult decit duritatea, are alt efect. Cred ca fiecare am experimentat asta chiar si in relatiile noastre in familie. Domnul sa ne lumineze pe toti.

    Mia

    aprilie 19, 2008 at 11:48 pm

  11. Dragă Elisa, doar Dumnezeu este deţinătorul adevărului absolut. De doua mii de ani au scris creştinii atît de multe cărţi cît să nu le poţi număra, toate pe marginea Noului Testament şi tot mai sunt oameni care descoperă un farmec anume al Cuvîntului. Are vreun rost să ne sfadim între noi atîta timp cît temelia credinţei noastre nu este atinsă, clătinată? Nu poţi fi tot timpul cu inima la gură şi moralizator, oamenii se descurajază uşor iar alţii profită, pescuiesc şi batjocoresc în altă parte pe cei care comentează aici în contradictoriu pe teme ca basmaua- de care, personal, nu vreau sa mai aud :) , mersul la plajă si cîte altele. Vladuţ a jignit-o pe Lorelei, a fost tare dur cu ea. Pe care din ei îi plîngi? Cine este vinovat? Cineva m-a sfătuit, după episodul cu Călătorull- parcă asa îl chema- să pun direct la spam pe mangaloy şi prietenii lui, nu la moderare, ca să nu mă ţicnesc şi eu citind porcariile alea. Aşa am făcut şi mi-e bine acum. Dacă între noi am cere şi iertare unii de la alţii, nu s-ar bucura cerul? Tu ştii că da, Elisa dragă, mai bine ca mine, care sunt mai de curînd venit. N-am urît pe nimeni nici cînd eram în lume, fac alte rele în gînd, dar Domnul mă scapă. Nu-i uşor pentru nimeni, nici pentru cei care rămîn, nici pentru cei care pleacă.

    rasvancristian

    aprilie 20, 2008 at 12:19 am

  12. Dragă Mia, eu tot mai sper să nu păţesc cu Dănuţ Mănăstireanu ce mi s-a întîmplat cu mulţi ani în urmă pe Ceahlău, cînd la un capăt al tufei de zmeură mînca ursul, iar la celălalt, începusem eu. E destulă zmeură ecumenică de mîncat şi suficientă teamă de ecumenism ca să nu ne mîncăm unul pe altul. Cînd mormăie el, o iau eu la vale mai repede, şi tot aşa. :) Totul e să nu se dea la oi, ca atunci, cu tabelul lui Stott, să nu dea de gust să rupă la turmă, că despre pupat cu părintele bursuc, cine-i poartă grija? :)

    rasvancristian

    aprilie 20, 2008 at 12:33 am

  13. Rasvan, tu ai dreptate, doar ca ma gindeam incercat cu rugaciune fara sa ne mai amarim noi sufletele, ma refer la noi cei care comentam pe aici. In rest,…. e atit de mult de lucru ca incerc nici macar sa nu ma mai uit in gradina lui desi din cind in cind ma mai prinde curiozitatea de noi “perle” si mai trag cite o ocheada. Dar las, bucura-te de fratii si surorile pentru care esti o binecuvintare in acel coltisor de tara.

    Mia

    aprilie 20, 2008 at 2:13 am

  14. Rasvane,
    voi comenta doar asupra unui singur aspect din scrierea de fata si din cea de acum citeva zile, cind ai manifestat inca o data simptomele aceleiasi suferinte: aceea de a fi fost scos din blogrolluri. Desi nu am apreciat stilul vitriloic al penitei tale care frizeaza adesea maidanismul şi vulgarismul, te-am pastrat in postari.blogspot.com si in tedpope.com (doar ca te-am mutat la o alta categorie de la blogurile crestine; nu voiam să dau impresia eventualilor vizitatori necreştini care ar fi urmat linkul spre tine dintre blogurile creştine şi să dea peste un izvor din care curge două feluri de apă: pe de o parte fundamentalistă, pe de alta… te las pe tine să o defineşti). La postari te-am pastrat printre crestini… pentru ca doar crestinii stiu de blogul acesta, si ei … stiu si de tine!

    În altă ordine de idei, aminteşte-ţi de zilele de la început ale blogului tău… când ai şters blogrollul tău. Dacă îmi aduc bine aminte, motivaţia ta era ca să nu fie nimeni asociat cu tine, tu angajându-te în plină ofensivă împotriva… nu mai ştiu a ce! Dar nu a reproşat nimeni nimănui că i-ai şters din blogroll! Chestia cu linkurile din blogroll este şi de reciprocitate şi de curtoazie. Dacă unii te-au pus în blogrollurile lor şi te-au ţinut acolo luni de zile fără ca tu să faci acelaşi serviciu blogurilor lor… poate că te-au şters în cele din urmă şi pe tine.

    În ceea ce priveşte discuţiile tale cu Dănuţ, de ce nu vă întâlniţi o dată şi să discutaţi faţă-în-faţă cu el ceea ce vă desparte? Susţii fundamentalismul… şi ce ar fi mai fundamentalist decât să te întâlneşti astfel cu fratele tău înainte de a-l spune târgului? Nu ştiu cât de departe e Iaşiul de Târgu Neamţ (parcă acolo locuieşti) dar cred că ar fi posibil. Apoi, dacă nu veţi face nici un progres în definirea unui consens, continuaţi să vă spălaţi rufele în public.

    Nu-i nevoie sa aprobi comentariul. Sper sa nu fie publicat automat… e mai mult pentru ochii tai si nu am o adresa de email a ta.

    TDP

    aprilie 20, 2008 at 8:23 am

  15. Rasvan..ce sa zic? si Domnul cand a intrat trumfal in cetate
    a pians pentru ea…
    Da,Domnul a plans azi de Florii.
    A plans si din dragoste si ca era impietrita.
    Noi nu ami plangem unii pentru altii.. :(

    Noi,in general,ne burzuluim ,cand suntem “atacati”
    ,stii ca Loreley pe post a cerut scuze lui Vlad?!?ca a avut el dreptate zicea ea,atunci?
    Poate ca si tie ti s-a intamplat sa jignesti fara sa vrei pe cineva..dar nu renuntam la Adevar de dragul persoanelor.
    Dar nici la persoanele ,care vor sa spuna doar adevarul…nu-i umilim,nu-i batjocorim,cum am citit aici…

    Esti foarte ( )impotriva lui DM. si inteleg asta,dar pana la un punct,zic eu.
    Cand a inceput disputa eu sufeream,vazand ca cineva s-a detasat de Rasvan si i-am scris cu durere si repros pentru asta,pe privat.
    Apoi am vazut ca f.usor si nu ca un frate,care stie sa impace lucrurile ,te-ai detasat de altii( )..cu care te completai de minune,(desi cum am spus-o,ei s-au impacat )
    Sigur ca si asta ca si cea cu MC ,m-a durut,mai ales. :)
    dar m-a si mirat,asa usor te detasezi… :( . :)

    Eu cred ca deja ,apare prea mult DM!
    de ce cred asta?
    Pentru ca noi trebuie sa stim sa ne omoram eul,toti il avem…si mai e ceva:
    zicea cineva ca” se arata ce este ecumenismul doar cu Scriptura in mana,Ecumenismul ataca chiar Scriptura,ba o mai si imlineste in sens de profetie”
    Atunci..de ce sa te tot amarasti din cauza lui DM?daca cineva ,mai multi dintre noi,(Doamne fereste-ne)vor fi cei ,care vor ajuta la instalarea Antihristului,ca sa vina apoi Fiul Omului,,nu avem ce face…
    Noi asteptam pe Fiul Omului,dar Scriptura spune ca “inainte se va arata omul faradelegii.
    Atunci?
    Apoi ,draga Rasvan,in adevar degeaba mai discutam numai:
    despre una alta,daca tot nu vrem sa ascultam,de Domnul!…
    .nu de oameni!
    Dar mai stim ca vulpile mici strica viile in floare.
    Cum vom rezista atunci cand va veni antihristul,nu -s toate acestea mana in mana?ascultarea de Domnul si neascultarea de antihrist?Eu una cred ca da.

    Daca Domnul spune sa nu uitam
    “ca nu mai suntem ai nostrII”
    si noi nu ascultam acest lucru de la El,atunci chiar ca vorbim debeaba.
    Apoi daca unul inca nu are lumina intr-o problema ,ca nu a primit-o si inca nu o primeste nici de la fratii care deja au lumina,nici de la Domnul,
    nu poate da sfaturi din initiativa proprie nimanui,din fire,caci este contra Cuvantului.
    Cuvantul ramane clar,e al Domnului,cu privire la rusine si acoperire ,
    nu e lui Elisa pacatoasa mantuita,care a dus o lupta si a cerut sa -i arate Domnul,cand altii ii spuneau,sa fac una sau alta.

    iar noi vrem sa fim ai Domnului si atunci…

    “nu mai putem face ce voim” zice Pavel in Galateni 5 cu 17 si “cine seamana in firea pamanteasca ,va secera putrezirea”

    Apoi sincer si cu durere o spun,ca eu nu acest lucru il doresc fratilor si surorilor mele,daca s-a inteles altceva,
    imi pare rau.
    Doresc ca toti oamenii sa fie MANTUITI,iar fratilor…si mie,.Domnul sa ne dea lumina si alifie pentru ochi”
    Scriam totul pe privat,dar nu am adresa.
    Daca vrei sa nu o postezi,e-n regula.

    elisa

    aprilie 20, 2008 at 1:12 pm

  16. Dragă Elisa, îmi pare bine că Lorelei cu Vlad s-au împăcat pînă la urmă dar scuzele trebuia să şi le ceară el, nu ea, măcar şi numai pentru faptul că Lorelei este femeie şi soră. Nu era singura faţă de care să trebuiască să o facă. Nu, nu sunt informat de “iertări”, la mine “se bat” pe basma şi alte lucruri, nu spun că nu au importanţa lor, dar eu nu am postat decît despre Tarkovsky şi mi se pare stupid să ajungem la problema ştrandului.
    A doua problemă: nu am pornit “în echipă”, alimentînd în acest fel teoriile lui Alin Cristea cu membrii haitei. De cîte ori am putut l-am apărat pe Marius Cruceru dar după prima lovitură ( cea cu Vidu, pe care l-a apărat mărturisind că nici măcar nu a citit materialul acelui om ) a urmat cea cu regretul că m-a “făcut să exist” pe blog, după ce am avut “tupeul” să scriu despre Mănăstireanu într-un limbaj care nu era înjurătură, era doar mai dur. Cînd acelaşi padre Mănăstireanu şi oamenii lui au făcut poteră şi m-au înjurat de mama focului, nu l-am auzit pe Marius Cruceru fiind la fel de imparţial, probabil pe principiul că am ceea ce merit. Linşajul elegant place mai mult, ăsta e tolerat. Cînd am postat destul de agresiv şi poate nedrept împotriva lui Iosif Ţon, a fost bine. O făcusem din proprie convingere dar, lăsînd deoparte colaborarea acestuia cu securitatea, exista un context favorabil şi am sărit peste cal. Acum mi-e dor să ascult o predică de-a lui sau să citesc o carte scrisă de el, de Iosif Ţon, după ce am văzut în ce manieră se procedează cu un domn care face mult mai mult rău bisericii la ora actuală, dacît a făcut, eventual, Ţon pe vremuri. Mănăstireanu necinsteşte biserica din care a plecat, trece la anglicani, face ecumenism pe faţă- una din ele- dar poate face orice: nu e pe lista neagră, deci scapă criticat doar de Daniel Brânzei.
    Se împart picioare şi se plătesc poliţe, de cele mai multe ori de pomană. Da, eu m-am retras definitiv din acest tip de manipulare. Nu oamenii care scriu pe blog sunt reprezentativi pentru lucrarea lui Dumnezeu. Pericolul este să te laşi atras într-una din tabere, de cercurile de interese, tu să “baţi mingea” în curtea blogurilor, minge aruncată de alţii, şi tot tu să plăteşti geamurile sparte.
    De ce Mănăstireanu mai des ca problemă cu ecumenismul aici pe blog? Pentru că insistă, pentru că ecumenismul trebuie combătut: cum adică, să laşi erezia asta să circule, pentru că aşa ajuţi să se împlinească planul lui Dumnezeu? ( “Ecumenismul ataca, chiar Scriptura,ba o mai si împlineste in sens de profetie”. Atunci..de ce sa te tot amarasti din cauza lui DM?” ) Nu mă amărăsc, Elisa, suntem pe alte poziţii, mă lupt cu ideile lui, nu cu el. Am făcut postarea asta pentru a mă apăra de acuzaţia gravă că l-aş fi urît, total neadevărată. Nu am pornit de la un lucru ca să “bat” undeva care “să-mi convină” mie. Nu l-am expus pe DM în această postare ca să fie pus la zid. Am explicat, Elisa, i-am explicat, în ideea că va avea răbdare să citescă ce scriu eu. Nu mă dezic de oameni cu uşurinţă, ci cu suferinţă şi ajutat, de obicei, de un şut în spate. Nu sunt mai bun sau mai rău decît alţi fraţi sau surori care scriu, toţi greşim la rîndul nostru, una din greşeli am mărturisit-o mai sus. Domnul să mă apere şi să mă ierte pentru cît rău am făcut fără să ştiu!

    rasvancristian

    aprilie 20, 2008 at 2:42 pm

  17. TDP, citez o frază:

    “Desi nu am apreciat stilul vitriloic al penitei tale care frizeaza adesea maidanismul şi vulgarismul, te-am pastrat in postari.blogspot.com si in tedpope.com”

    În momentul în care veniţi pe blog si-mi spuneţi că scriu ca pe maidan şi sunt vulgar ( presupun că stăpîniţi semnificaţia cuvintelor din limba română, nu, Ted? ) trebuie să mă apăr? sau nu? Sunteţi alt “arbitru al eleganţei”? Mai sunt mulţi? Unul mi-a spus că sunt jegos, alt “arbitru”, poate “pretin”, nu? Ted, dvs. ştiţi ce e aia argou? Aşa vorbesc ăia pe maidan, în argou! Apoi, daţi-mi un exemplu în care am fost vulgar, şi-l pun lîngă titlul blogului. Nu pot să vă demonstrez, să vă exemplific, cam ce înţeleg eu prin cuvîntul ăsta, că ne facem de pomină amîndoi. Apoi, chestia cu vitriolul – cred că acest cuvînt aţi dorit să-l scrieţi, nu?- acidul sulfuric pe care coana Miţa Baston dorea să o arunce în faţa amantului ei care o “traducea”- a devenit o componentă a limbii de lemn de pe blogurile evanghelice, campion fiind, din păcate pentru “faţa” mea, “Pătrăţosu”. Credeam că singurul meu “cioplitor” e Alin Cristea, dar văd că pastorii fac treabă şi de Florii, unii din ei. Am să ajung bine finisat Sus, pentru că nici figurile astea de stil ale dvs. nu-mi pot răpi nădejdea slavei, Ted Doru Pope!

    Ne-am confruntat cînd cu filmul Fitna şi evenimentele ulterioare, mai ales cele din săptămîna care a trecut, din lumea occidentală, mi-au dat dreptate mie. Nici o legătură nu era între filmul despre copiii străzii şi mizeria aia. Stupiditatea afirmaţiei dvs. am socotit-o demnă de a o pune ca motto ulterior, la acea postare.
    Am fost şocat să văd, apoi, o prezentare cu toată lauda a unei biografii a Papei la dvs., pe blog. Am comentat în treacăt, fără să scriu cine mă dezamăgise, dar aţi reţinut poate dvs. acest aspect. Poate mă înşel… poate nu aţi citit asta la mine.

    Că n-aţi înţeles nimic din ce am vrut să spun cu blogroll-ul, nu mă mai miră- de aceea am amintit de oala comună în care judecaţi estetic o mizerie şi un film educativ şi reuşit artistic. Nu, TDP, am vrut să spun că poziţia ecumenică a lui DM nu scandalizează pe nimeni şi rămîne tot acolo, unde dvs. vă e ruşine să mă numiţi creştin. Adică în sensul că degeaba spun, că nu scrie nimeni nimic despre ecumenismul agitatului domn. Era ca un sondaj de opinie, Ted, nu exprimam o frustrare :) Eu vreau să mă las de blog cu totul, măcar mai scap cu mici iluzii că un pastor nu poate da cu toroipanu’ în om de Florii şi alte naivităţi pe care le mai port din ce în ce mai greu, pe cocoaşa şi cheltuiala neuronului meu vulgar.

    TDP, de cînd v-am explicat că a-mi spune că sunt inteligent, nu este un compliment, ci o jignire, deja eu nu mai aveam mari întrebări în ceea ce vă priveşte- mă refer la subtilitatea exprimării. Comentariul dvs. îmi întăreşte convingerea asta, mie, maidanezului vulgar care plînge că am fost tăiat de pe blogroll-uri şi, mai ales de pe al dvs. :)

    În final, chiar n-aţi înţeles că n-am nimic cu omul, ci cu ideile lui? Iar cu ideile lui mă întîlnesc pe net, nu trebuie să mă duc la Iaşi să dau de ele. Iar expresia cu spălatul rufelor ( care rufe? ideile? concepţiile noastre diferite? ) “în public” cel mai corect ar fi să o sugeraţi unui domn Alin Cristea, care e la cel de-al şaptelea rotund plin de mizerii pe care le încearcă să le verse în capul lui Marius Cruceru, dar se împiedică de fiecare dată şi varsă pe el şi- din întîmplare, pe pantofii mei de gumă afectaţi de razele sale de luna(tic). Parcă nici ei nu sunt prea depărtaţi geografic, nu?

    O întrebare obraznică- doar n-aţi venit degeaba aici, nu? Ce credeţi despre ecumenism, Ted?

    De pe “maidanul cu dragoste”, vă salută cel care va fi întotdeauna la dispoziţia bătăii dvs. de joc,
    Vulgacov

    rasvancristian

    aprilie 20, 2008 at 3:41 pm

  18. Ce trebuieste sa facem atuni cand unii semeni banuiesc a crede ca ESTE SCRIS este doar o sperietoare neconforma vremurilor? Ce sa facem cu stalcitori ai Cuvantului? Sa-i imbratosam, sa-i sarutam, sa-i felicitam pentru ca in au ales a se ingamfa si a nesocoti Cuvântul?

    Dancos

    aprilie 20, 2008 at 5:04 pm

  19. Draga Mia, omul acesta care se va folosi de orice cuvant al lui Rsvan ca sa-l loveasca, cine este si ce este? Sa ne tem de o frunza dusa de vant? Sa ne temem de niste unii care nu mai pot de ura impotriva semenilor lor? Sa ne temem de niste unii pentru care ghimpii de pe tamplele Domnului Hristos sunt doar niste biete umbre ale suferintei? Ce insemneaza doctor in teologie: ce insemneaza aceasta? Cine este acest (a) care cuteaza a ne orbi, semn al unei necuratii nevindecabile?

    Dancos

    aprilie 20, 2008 at 5:17 pm

  20. Si la urma de tot… acesta ar crede ca m-ar putea minti pe mine, ce insemneaza blafemia asta. ”doctor in teologie”? Ce insemneaza blafemia asta, pentru mine – un biet economist – care rugandu-ma Lui Hristos am smuls din ghearele mortii o fiinta careia parintii, la sfatul medicului, ii pregatisera sicriul si crucea? Cine este acesta care in numele unei astfel de titulaturi sa se ingamfe si sa ”sfideze” moartea fara sa fie un ucenic al Lui Hristos? Eu stiu ca Isus este Adevarul si Viata si ca a biruit moartea, Manastireanu ce stie afara de ale sale inchipuiri? Cum indrazneste acesta sa graiasca in numele Lui? Blogul democratia si etcetera sa-l valideze a se exprima? Sa ma ierti Rasvane, dar oricine vorbeste in numele Lui si se iubeste pe sine, doar, este doar un asa cum am spus! Dumnezeu sa-i mustre pe toti acesti dusmani ai sangelui Fiului Sau! Amin!

    Dancos

    aprilie 20, 2008 at 5:35 pm

  21. Dancos, te rog să nu-i mai spui în nici un fel. Trebuie să moderez adjectivele. Geo spunea ceva despre victimizarea sa posibilă şi ulterioară, iar eu voi fi tîrît iar pe la toţi moraliştii, că nu moderez avîntul şi exprimarea comentariilor. Păstrez punctul tău de vedere dar tai culoarea, epitetele si unele comparaţii. Tu înţelegi că aşa e bine, da? Te rog, în Numele Domnului, nu-i mai spune nimic!

    rasvancristian

    aprilie 20, 2008 at 5:45 pm

  22. Rasvan, sper sa nu pui in aplicare ideea aceea ca vrei sa te lasi de blog de tot. Ce faci cu noi astia care te indragim, pe care ne delectezi cu postarile tale,…. sint atitea lucruri frumoase care le putem impartasi impreuna,….. ce rost are sa te lasi dezamagit de citiva din casta asta de “crestini” cu traditie si ani multi de biserica in spate. Tocmai pentru ca nu esti din casta lor, nu ai ani de “traditie baptisto-bisericeasca” in spate dar vezi lucrurile clar si concis, tocmai pentru ca nu esti pe blogrolluri dar ai audienta, deci esti citit de toti cred ca tocmai asta dezlantuie atita rautate. Dar ce conteaza asta pe linga asigurarea ca El este cu tine in fiecare zi?
    Pentru DM nu ramine decit sa ne rugam,….. mie incepe sa imi fie mila de el, si dupa atitea experiente stiu ca nici un dialog oricit de civilizat nu il mai poate schimba, pentru ca este orbit de mindrie si orgoliu, aroganta, etc,….. Doar harul si mila Domnului il mai pot schimba. Rasvan, Domnul sa fie desfatarea ta si EL sa iti dea pacea pe care numai EL o poate da.

    Mia

    aprilie 20, 2008 at 8:47 pm

  23. Dragă Mia, nu mă pot gîndi rău la DM, n-am idei fixe. Nu termină Alin Cristea să mă porcăiască şi apare Ted, om de alt calibru, cu lucruri uimitor de frumoase pe blogul lui dar şi cu aiureli catolicizante- am dat linkul în răspunsul meu la comentariul lui- care-mi spune de blogroll. Am înţeles că există o idee fixă cu numărul de clicuri. Altele sunt problemele mele, astăzi au venit puţini romi la adunare şi sîmbăta viitoare, dacă Domnul va îngădui, las fabricarea cozonacului şi plec cu fratele Almăşanu pe la ei. Trebuie să vorbesc despre omul acela din adunare care s-a întors de la puşcărie, tot rom şi el. Să ştii că foarte puţini dintre creştini îi iubesc cu adevărat, mulţi “de-ai noştri” sunt de fapt, rasişti. Astea sunt greutăţile mele, grijurile mele, după ce muncesc o săptămînă şi vin aici. Cred că blogul meu va deveni tot mai altfel, dar aici voi spune tot ce văd în jurul meu, la faţa locului, ca la reportaj. E mai mult pentru voi, care sunteţi departe şi ştiu că vă e dor de ţară. Mia, dacă nu era adunarea asta nu mai scriam, doar să fac pe comentatorul evenimentelor la care nu particip, a ziarelor sau să fac jurnal public. Numai la ideea de jurnal şi mă ia cu rău.
    Cu dragoste, Rasvan

    rasvancristian

    aprilie 20, 2008 at 11:16 pm

  24. Draga Rasvan,,,de multe ori,mi s-a facut si mie lehamite..
    cred ca mai mult rau am vazut ..decat “bune”…nu stiu,cat e de la Domnul blogareala,,,zic asta pe de o parte…
    cat e”constructiv” vorba lui nea Iliescu. :)

    Ecumenismul se va extinde ,pentru ca asa zice Cartea..
    vor da socoteala cei ,care sunt implicati….in a -l infaptui..

    Va fi vai de ei..dar daca se trezesc intre timp?
    Eu iti doresc multa Pace si mult Har,Domnul sa-ti arate si sa ne arate …ce mai avem de facut..
    Ne mai intalnim,ori ba . :) . :(

    elisa

    aprilie 21, 2008 at 11:24 am

  25. Rasvan,imi pare rau de ceea ce a scris Ted…
    ??????ce pot sa spun?

    multe trebuie sa suporte omul…. :(

    elisa

    aprilie 21, 2008 at 3:09 pm

  26. Draga Rasvan,am recitit mai cu atentie postarea ta,

    mie nu mi-e dor sa citesc cartile si sa ascult predicile cuiva,doar daca aud ca s-a pocait.
    Tu nu faci la fel?. :)
    Doar nu te-a obligat nimeni sa ai atunci o parere si acum alta despreT.I.. :)

    Asta e problema ta,daca e asa.. :)

    Eu am aceeasi parere si acum,nu pot sa trec asa de repede peste ceea ce am zis,repet doar daca as vedea
    intoarcerea prin pocainta.

    Mie sincer imi e dor de frati ca fr Almasan!

    In rest doresc sa ma ajute Dumnezeu sa fiu mai placuta LUI.
    Restul consider gunoi.Sa cunosc oameni adevarati nu varuiti pe deasupra.
    Domnul Dumnezeu sa ne ajute pe toti,sa fim asemenea Fioului Sau.

    elisa

    aprilie 21, 2008 at 6:52 pm

  27. * Fiului Sau

    elisa

    aprilie 21, 2008 at 7:08 pm

  28. Dragă Elisa, mai ţii minte cum a fost dezbaterea aia cu fr. Ţon, nu e vorba că am alte argumente acum, ci mă refer strict la ce a scris el, care e fără cusur. În capul pastorului au sărit toţi cei ce acum stau şi se fac “surzi şi muţi” la aproape zilnicele postări cu adevărat periculoase ale lui Mănăstireanu. De-asta ziceam de lista neagră şi albă, e un fel de “alba-neagra” şi cu revolta “ideologică”, fapt pentru care domnul DM consideră că singura fiinţă cu blog de pe mapamond care are ceva cu ceea ce spune el sunt eu. Consider şi ultima postare a sa, cea cu Pelikan, la fel de agresivă pentru evanghelici, dar nu mai e treaba mea, nu-i “maidanul” meu acolo.
    Fratele Almăşanu a recitat ieri, de Florii, o poezie timp de 10 minute, are memorie, e scump, o mînă de om, înflăcărat pentru Cristos, am filmat fără să-i spun tot episodul ăsta.
    Am să-i spun că o soră pe nume Elisa îl iubeşte.

    rasvancristian

    aprilie 21, 2008 at 9:48 pm

  29. Da,asa sa-i spui,si ca doresc ca Domnul sa aiba cat mai multi frati prin care sa fie slavit ,asa cum o face el.

    Trebuie sa fii tare bucuros,nici nu stii ce bogatie ai prin acest frate minunat.
    Asa e pe aici fr Petrica Gaina,la 40km,dar are sate mai multe in jur,
    trebuie ca se cunosc.
    Da,ai dreptate cu DM dar cum tac fratii…?si atunci nu am eu dreptate ca -ti amarasti inima,vazand toate astea,parca sunt morti toti.
    Eu nu ma bag pe blogul lui,ca imi displace,si atunci ma feresc sa ma mai “amarasc”La Ted nu m-am asteptat,dar e si el “mai ecumenic” din anumite raspunsuri pe care le-a dat acum niste luni bune.Poate gresesc,deci ar trebui intrebat.De ce e asa aprins?si decce vorbeste asa de urat?

    Pe de alta parte cred ca nepasarea ar fi arma cea mai buna,desi fiind vorba de lucruri atat de importante….

    E ca si treaba cu Frunza Verde,l-au pus sa vorbeasca de Florii la amvon pe masonul acesta,care e mare alcoolic,saracul..Mi-a stricat toata sarbatoarea.

    In BOR nu vei vedea niciodata sa vorbeasca niscaiva politicieni,in locul unde se da slava doar Domnului.

    Unde am ajuns,pai nu e mai bine la voi acolo,cu fratele Almasan?Multumim Dmnului pt oameni adevarati ca el.

    elisa

    aprilie 21, 2008 at 10:29 pm

  30. Elisa, fireşte că e mai bine, dar “faza” cu Frunză Vrede nu o ştiu. Unde să citesc despre asta?

    rasvancristian

    aprilie 21, 2008 at 10:33 pm

  31. Rasvan, daca multi tac cu privire la DM, este pentru ca si-au pierdut speranta ca se poate ajunge undeva in orice discutie cu el. Cei mai multi il ignora pentru ca altfel s-ar certa continu. Pentru ca precum singur ai vazut cine poate sta de vorba cu el? Pe cine asculta sau cine crezi ca ar avea vreo trecere la el? Mai este cineva de “calibrul ” lui in tara aceea?
    Dar ce mai conteaza cind tu esti inconjurat acolo de atita frumusete, liniste,…… Ce mi-e dor de asa liniste,…..

    Mia

    aprilie 22, 2008 at 12:59 am

  32. Dragă Mia, să ştii că ai dreptate… Cît despre linişte şi frumuseţe şi căsuţele pe care le-am văzut aici să ştii că te contaminează, nu-ţi mai trebuie America. :)

    rasvancristian

    aprilie 22, 2008 at 1:13 am

  33. Rasvan,nea Frunza Verde a fost aici in adunare de Florii,asa ca florile s-au ofilit iar…
    parca am fi niste mascrici,bagam masoni in Casa lui Dumnezeu si daca spui ceva..esti prost vazut..
    Asta nu ar conta,dar nu asculta nimic.

    Bine ca e si campul si padurea,dealul…
    Domnul peste tot in natura,primavara cand invie totul in mod mai evident si imbucurator.
    Avem si un”crampei de viata” intr-un manzisor frumos,ba frumoasa ca e fetita ,o cheama MUGHI,are picioare lungi si fine si o codita scurta creata ,neagra,coama neagra,iar trupul e maroniu.Cum ca Domnul viata!
    Atata bucurie e in natura si in cand vezi,cum o iapa fata singura,e numai cu Dumnezeu..Asta despre bucurie..ca
    saptamana trecuta ne-a calcat masina o iapa..am plans ,mi-a parut rau.

    Stiu acum ce te doare ca DM este ascultat si induce ideile sale cu privire la ecumenism,fara ca fratii sa vorbeasca,nici la adunare nu se prea spune despre noua era,,care se instaleaza pe nesimtite..
    Am citit despre Pelican,fiul meu cel orto,mi-a zis ca acesta a avut o mare editura,apoi a dvenit ortodox convins,nu ecumenic,ortodocsii,nu vor ecumenism”ca nu cumva sa induca in eroare oamenii,si sa creada ca e bine si asa,sa creada ca sunt mantuiti,cand ei nu pot fi decat in BO”
    Asta am citit-o la fiul mei,ieri.
    Spune ce ai pe inima,
    striga,ca asa vrea Domnul,ca altfel vor striga pietrele,…poate se vor mai trezi.
    Acuma,daca invita sa vorbeasca un mason,,,,,,,,e mare baiul.Sa vad cui pot sa spun,o sa caut niste frati,sa vorbesc cu ei.Mai venea si pt campanie,dar fratii nici asta nu vedau”fiind ca doar FV nu a spus nimic de campanie”cata naivitate!
    Oricum e o pata ,o rusine !

    elisa

    aprilie 22, 2008 at 10:16 am

  34. Dragă Elisa, mulţumesc pentru lămuriri. Din ce scria DM nu reieşea că Pelikan era împotriva ecumenismului, oricum el nu mai are cum să se apere, poate să scrie pe seama lui ce vrea DM.
    Dacă FV, mason cunoscut, declarat şi nu cel mai mic în grad a fost invitat să vorbească sau lăsat să vorbească în adunare, asta e similar cu spurcarea Templului de către Antiohus Epifanes. Unde a fost chestia asta? pentru că dacă e cum spui, povestea cu Proconsulul e cîntec de leagăn, nu problemă, comparativ vorbind cu FV…

    rasvancristian

    aprilie 22, 2008 at 2:03 pm

  35. Pai cum nu sunt membra,,poate ca nu ma mai lasa sa intru in adunare…. :)
    s-a intamplat in mai multe biserici din Banat,pe privat pot sa-ti spun,dar aici,ma iau la ochi,ca si asa mereu vad cate ceva.. :)

    elisa

    aprilie 22, 2008 at 2:22 pm

  36. Deci Rasvan fratii sunt in amortire totala..mai ales pastorii acre conduc turma.. :(

    elisa

    aprilie 22, 2008 at 2:23 pm

  37. Dragă Elisa, nu vreau să te ispitesc să dai nume dacă tu nu vrei asta. Eu sunt gata să le fac “publicitatea” pe care o merită, pentru că mai prind poate curaj şi tinerii, deşi am senzaţia că nu-i doare nici în cot de ecumenism, de globalizare, de masonerie, de destrăbălarea şi sodomia actuală. Ei să fie curaţi şi în cer, de restul nu-i priveşte. Cariera, banii şi dusul la biserică de două ori pe săptămînă, eventual, tupeu cît cuprinde şi un loc în fruntea bisericii, după mărimea pungii şi cariera anterioară a lu’ babacu’…

    rasvancristian

    aprilie 22, 2008 at 3:13 pm

  38. Am mai dat nume pe public,si m-au criticat de la Brasov,
    apoi daca nu ma mai primesc,trebuie sa ma duc la manastire….. :)
    ce sa zic, a fost la bis.baptista Ghetimane,Menorah,penticostala,cele doua de care se stie.
    A fpst prin America si a vazut acolo biserici,si voia s avada si aici,neoprotestante.
    E grav de tot.
    Azi mi-a spus o tanara,ca a fost f.afectata desi nu stia ca e mason…Tot ea zicea ca nu ai voie sa zici nimic,nici la comitete,ca trebuie sa asculti si gata!

    Mare paguba nu am daca se vor supara..
    Apoi pt Domnul o fac! Amin!

    elisa

    aprilie 22, 2008 at 6:24 pm

  39. ..din Caransebes,unde a fost rezistenta puternica pe vremea comunistilor,cu fratii extraordinari..dar si multi tradatori!

    elisa

    aprilie 22, 2008 at 6:26 pm

  40. De ani de zile ma omoara fiul meu orto,cu masoneria,am citit o multime,am deschis ochii cui a vrut si am putut sa o fac.
    Am cititi carti de autori greci ortodocsi,care avertizau f.energic impotriva noii ere,dar ai nostrii tac.

    Pe cine mai intereseaza de sora Maria,sau Ana,sau Florica..
    sa le deschida ochii? Domnul ne-a avertizat…despre 666.

    Dupa ce m-am intors la Domnul,prima carte citita a fost apocalipsa,
    stiu ca m-am ingrozit,m-am dus la biserica si i-am spus unui frate,la care el mi-a raspuns:
    “Tocmai pe aia v-ati gasit sa o cititi?”no comment!

    Programele sa iasa bine,mai vine un cantaret,mai vin unii cu moda in negru,un cor de tineri,venise aici si erau in negru ca la inmormantare!
    sinistru!
    Apoi tinerele au copiat imediat,imbracandu-se in negru!
    fetitele la fel..sau contrast izbitor..rosu tare si negru..ca la cabaret!
    Sa nu-mi spui Rasvan,ca nu conteaza culorile,ba eu una asa cred ca ,conteaza TOTUL!
    De ce vrei sa iesi in evidenta? de ce cand Domnul a lasat frumusetea asta de culori,care iti incanta sufletul,sa te imbraci in culoarea cernita a doliului?
    MODA! asta e ,s-a anuntat culoarea verii ,moda verii…negrul..care vara?lunga vara fierbinte a iadului?
    Domnul ne da primavara,ca sa o imbracam in doliu? . :(

    Toate astea au o influenta negativa supra sufletului.
    E deprimant sa asisti fara putere la toate astea.
    La radio am auzit o discutie,reportera care intreba mirata ,de ce tinerele se imbraca si le place culoarea neagra,
    Unele au raspuns:”imi place ca scoate formele in evidenta”
    -”imi place ca sunt mai sexy!”

    Lumea,lumea..cine se ocupa de surorile tinere…avea una saracuta o despicatura adanca la bluza,,dar a spus o poezie Domnului….mie mi-e de”emetiral”

    elisa

    aprilie 22, 2008 at 6:46 pm

  41. Dragă Elisa, cum să nu conteze culorile: doar despre “Roşu şi negru” a scris Stendhal, a mai scris şi “Roşu şi alb” :) Despre moda negru nu e de azi de ieri, în general exprimă sobrietate, este elegantă dar poate fi şi expresivă, depinde cine o poartă. Edith Piaf, Patricia Kaas, Amalia Rodrigues sau Jacques Brel, mari interpreţi, sau Modigliani, pictorul, mereu îmbrăcat cu catifeaua lui raiată neagră şi recitînd din Dante sunt cazuri celebre. Apoi, negrul “slăbeşte”, ajută persoanele mai plinuţe să pară mai suple. La cabaret, e adevărat, roşul era în costum, dar negrul era reprezentat doar în bentiţa din jurul gîtului, aia pe care a pictat-o Manet în celebrul său nud, Olympia, dar acolo femeia era goală puşcă, doar negrul de la gît o dădea de gol. :) Elisa, pune alături două lalele, una neagră şi una roşie- e adevărat că cea neagră e de un albastru- fumuriu închis- şi să vezi ce nevinovate sunt culorile. Depinde de nuanţa de roşu, de ora zilei, de multe altele, pentru a fi elegant. Elisa, negrul nu e culoare, dar să spunem că este iar de roşu, ce să mai spun, totul e să te exprime, să ţi se potrivească acele culori.

    rasvancristian

    aprilie 22, 2008 at 9:11 pm

  42. in urma cu putini ani am avut o experienta neplacuta cu Word vision.am fost contactat de ei, pentru un proiect.dupa o intilnire cu mai multe persoane la o masa unde era si DM,a fost implicat altcineva “prin concurs”,surprinzator managerul de proiect ma cautase telefonic de cel putin 10-12 ori, de concurs nu m-a anuntat nimeni.problema probabile eu sunt foarte conservator nu ma place DM.nu inteleg de cei cu vederi mai libere doresc ca noi sa-i intelegem dar ei nu ne accepta pe noi.oricum eu nu am pierdut nimic insa atunci m-am simtit frustrat.apropo de ecumenism credeti ca vor renunta cindva ortodocsi si catolici la icoane si moaste ..?priviti in scrierile lui DM si vedeti daca are macar un articol critic la ortodoxie sau catolicism si vedeti cite are cu privire la neoprotestantism.oricum se considera mai frate cu preotii ortodoxi decit cu baptisti sau crestinii dupa evanghelie.

    Pastor Liviu Achirei

    libiu

    aprilie 22, 2008 at 9:26 pm

  43. scuzati eroarea de adresa de la postul anterior

    libiu

    aprilie 22, 2008 at 10:10 pm

  44. Dragă Libiu, cred că încet- încet se lasă lehamitea peste oameni. Ei nu mai vor să ştie despre DM, despre ecumenism, despre World Vision chiar, majoritatea vor linişte. În mod fals îl consideră pe Mănăstireanu benign, ba chiar îl plîng: săracul, ce tot are cu el. Îţi mărturisesc, la un moment dat a început să-mi fie milă de el dar asta e o altă formă de laşitate, de slăbiciune. Aşa cum el nu se plictiseşte să ecumenizeze, nu mă voi plictisi nici eu să-l trag de mînecă. Şi nu e singur: acum apar pe vapor, armatorii dezastrului, deci acolo este activitate, nu glumă. De ce sunt incomodaţi dacă tot sunt atît de puternici? Oare de ce Otniel Bunaciu nu dă şi el o enciclică, o notă, o vorbă despre tot circul pe care îl face echipa lui DM? De ce este preşedintele Uniunii Baptiste? Şi naţional-socialismul lui Hitler a prins aripi într-o berărie, de ce să nu înceapă trădarea pe un blog? Doar băieţii servesc şi aici bere şi neagră şi tare, nu glumă…

    rasvancristian

    aprilie 23, 2008 at 1:37 am

  45. Da Rasvan,in “trecut” o rochie de seara era in special neagra..o fusta ,un costum,dar nu se vedea ziua in amiaza mare,in negru decat cei in doliu. :(
    Sigur ca un rosu vulgar,nu se potriveste cu negru,ziua,e prea ostentativ..asta depinde si in ce casa ai cerscut si ce te-a invatat mama.Eu sunt pentru culorile pastelate,armonizare,”asortata “cum se spunea….
    Sa nu vorbim de laleaua neagra,care e superba,am tot vazut,pe aici expuse spre vanzare…si de toate culorile Domnului,dar pare se ca negrul nu il are nici o floare,,
    Eu ma refeream la a ne conforma modei acestei lumi,indiferent ca e”luminoasa sau intunecata”
    Iti intuneca minte sa vezi fetitele ide gradinita imbracate
    de surorile mame in fuste stramte negre,sau rochita neagra,e si de prost gust.

    In natura nuantele sunt atat de bine aranjate..
    Atat de odihnitoare,te imbie sa iubesti. :)
    Nu sa palngi . :(
    Dar ce ai zice sa nu-l mai vezi in negru,pe DM.ci in rosu?. :)

    elisa

    aprilie 23, 2008 at 9:58 am

  46. [...] 11. Decalogul tunisian [...]


Lasă un Răspuns