Act reflex în balta vremii

Discuţia despre Maranata şi Metanoia n-am provocat-o eu şi nici n-am făcut comentarii dogmatice pe marginea lor.

În primul rînd, pentru că nu mă pricep. În al doilea rînd, pentru că eu nu văd decît reflexul acestora în apa vremurilor de azi, aceea a unei realităţi tremurătoare. O imagine în oglindă a unor edificii ctitorite de om pe om şi din om în om, care se scurg strivite la vale odată cu rîul, fie spre marea cea mare, fie băltind ostenite în iazul învelit cu mătasea timpului broască.

Eu privesc oglindirea mediatică a provocării şi sunt convins că pipăind fantasma de aproape, poţi ajunge la o cu totul altă poveste despre consistenţa reală a lucrurilor şi a oamenilor care se foiesc ca ţiparii în apa caldă a luminii şi a profitului veşnic sau imediat.

Din pescarii de oameni am devenit pescarii de fraţi. Iar urarea cea nouă este, nu „Pace!”,  ci  „Fir întins!”

Un gând despre &8222;Act reflex în balta vremii&8221;

  1. vindecatorule:
    Nu stiu cit de sincer sunteti in acest panseu…

    ACUM ŞTIŢI! 🙂
    Citiţi postarea cu tot cu comentariul dvs.

Lasă un răspuns

