Fanaticul

Vreau sa va intreb :CE ATI JRTFIT PENTRU DOMNUL? este usor sa critici atunci cand est neputincios si un “no name” afirmandu-te intr-o pagina fara sens. Eu il cunosc pe pastorul barbosu de cand era vames eu facand transport de persoane, era incoruptibil, acest fapt costand uneori 12 ore de asteptare pentru a iesi el din tura.Bucuria tuturor cu aceasta indeletnicire a fost mare afland ca si-a dat demisia. Arenuntat la un loc unde se putea aranja pentru tot restul vietii financiar, alegand Lucrarea. Nu am mai auzit nimic de el pana in urma cu trei ani, cand am fost invitat de catre un prieten la Metanoia. aici l-am vazut, si l-am auzit. A ramas acelas om, simplu, prietenos, bland. am fost in multe biserici cautand unde m-as putea simti bine, dar nu am gasit locul pe care il cautam. Am fost nebagat in seama, efectiv eram ocolit ca un lepros de catre “frati”. In Metanoia a fost prima data cand am simtit ca insemn si eu cava pentru o comunitate crestina.(precizez ca sunt de religie reformat, fiind de etnie maghira) Am fost primit intr-un grup mic, acesta apropiinduma mai mult de Domnul. De cand frecventez Metanoia sunt plin de energie pozitiva, chiar daca in urma calatoriilor mele dese (90% din timpul meu) peste hotare pot sa urmaresc doar pe internet.Acest Cistian pecare il scuipati nea adunat din lumea interlopa, din inchisori, de la dezalcolizari ,din centre de detoxificari, din retaua prostitutiei, din luptele K1, si ne-a artat locul nostru in societate si in biserica.Este de condamnat.Nu? asta o faceti. Lasatine in pace!!! Ati plecat, ne-ati abandonat< nu am auzit de voi pentru ca nu aveti valoare. va crapa fierea cand vedeti ca se ridica oameneni care fac miniuni in numele DOMNULUI. Acest cristian a facut biserica din cenusa, voi ati preluat biserici pe care apoi le-ati distrus.Normal atat timp cat ura si invidia va calauzeste. Pocaitiva, inca nu este tarziu!!!VA ROG LASATINE SA TRAIM!!!! NU PUTETI DISRUGE LUCRAREA DUMNEZEULUI ADEVARAT!!!Dar atentie, puteti distruge vita unui om cu trei copii si o turma ce i sa dat in grija, si veti raspunde pentru asta. Veti raspunde pentru ceea ce faceti, pentru ca se vor pierde din noi cei fragili pe drum datorita mizeriei pe care o aruncati.Oricun „pocaitii”nu aveti un renume bun in societate, si distrugeti si ce a mai ramas din ea.Astai exemplul pocaitilor de peste ocean? Ne descurcam si fara voi. Stim cum ati ajuns acolo, pentru ca si noi am trait in acel regim. Sper ca DOMNUL DUMNEZEU sa va plateasca dupa merit. AMIN!

TIBERIU HORVAT

7 gânduri despre &8222;Fanaticul&8221;

  1. Se intampla sa-l cunosc personal pe Tiberiu. Poate va da de gandit cele scrise de el. Este un om transformat tocmai datorita schimbarii din viata lui. Nu e singurul care poate atesta aceste adevaruri. Daca discutiile ar fi mai omenesti, fara jigniri si atitudini anti-crestine, probabil ca ati avea si alte marturii adevarate.
    Mihai

  2. Dragă Mihai, mărturisesc că de puţine ori am citit o declaraţie de dragoste ca a lui Tiberiu.
    Chestia cu crăpatul fierii e unică în lumea evanghleică, trebuie să recunosc.
    Tiberiu mai are de lucrat la formă, deşi am ajuns la concluzia că forţa cuvintelor şi forţa fizică e bine să fie cît mai brute 🙂 Acum, dacă tu crezi că Tiberiu discută „mai omeneşte”, eu nu mai ştiu de ce trebuie să dăm copiii la şcoală: poate doar ca să turbeze de mici, învăţînd ortografia. 🙂
    Are un limbaj cam rupestru, în rest m-a convins 🙂

  3. Nem, Tibi édestestvér!

    Asta, apropos de amărăciunea lui Tibi. 🙂
    Ne bucurăm sincer de experiența avută cu Domnul în cadrul Metanoia. Asta biztonságos = cu siguranță!
    Dar de aici și pînă la a acuze și jigniri de genul: scuipat, ne-ați abandonat,condamnat, crapă fierea, exemplul pocăiților de peste ocean e cale lungă. E una a firii sentimentale.
    Și apoi, generalizările sunt întotdeauna păguboase.

    În rest mulțumim Domnului pentru tot și peste tot unde lucrează!

    „Kegyelem és áldás”- sau mai pe românește: Har și Binecuvîntare!

Comentariile nu sunt permise.