Gîştele preşedintelui

Parcul ecologic sătesc despre care am mai vorbit şi pe care regimul lui Băsescu l-a dat gata  la sfîrşitul anului trecut, în plină criză economică mondială, tinde să devină ce a fost iniţial: o bahnă împuţită, adică un smîrc, un loc mlăştinos. Nici după căldurile din ultima perioadă, apa nu a secat cu totul, în schimb a dispărut un gard.

În ultimul plan se zăresc două gîşte blonde: o metaforă plutitoare.

După cum se vede, natura îşi reintră în drepturi. Sper să nu se întîmple acelaşi lucru şi cu preşedintele suspendat.

17 gânduri despre &8222;Gîştele preşedintelui&8221;

  1. Un fost activist de partid, si care a fost foarte activ in a ajuta pe tarani sa intre in colectiv si fiidca nu avea alta calificare decat cea de tractorist, mai tarziu l-au facut strungar la vagoane.
    Nu stia sa termine de strunjit o piesa ca apoi aceasta sa fie si buna; el avea o vorba deacuma cunoscuta de toti; no, hai sa vedem ce am facut… era deja rebut.

    Si iaca asa se ducea sa taie alta bucata de otel, ca mai era in depozit.

    cea mai inflacarata poveste a lui era aceea despre el si tractorul lui U 650, cand incepea campania de arat, cum si-a fixat el drapelul rosu pe teava de esapament a tractorului, si privind la drapelul rosu nu se mai putea opri din arat…

  2. Şi eu ştiu un comandant de navă, tot fost membru…, căruia atât de mult i-a plăcut să ducă vase maritime în diverse porturi… 😀

  3. Psalmul 1
    Ferice de omul care nu se duce la sfatul celor răi, nu se opreşte pe calea celor păcătoşi, şi nu se aşează pe scaunul celor batjocoritori!
    Psa 1:2 Ci îşi găseşte plăcerea în Legea Domnului, şi zi şi noapte cugetă la Legea Lui!
    Psa 1:3 El este ca un pom sădit lîngă un izvor de apă, care îşi dă rodul la vremea lui, şi ale cărui frunze nu se veştejesc: tot ce începe, duce la bun sfîrşit.
    Psa 1:4 Nu tot aşa este cu cei răi: ci ei sînt ca pleava, pe care o spulberă vîntul.
    Psa 1:5 Deaceea cei rău nu pot ţinea capul sus în judecăţii, nici păcătoşii în adunarea celor neprihăniţi.
    Psa 1:6 Căci Domnul cunoaşte calea celor neprihăniţi, dar calea păcătoşilor duce la pieire.

  4. Cu mine fii

    Cu mine fii ca se insereaza acum
    Te rog o Doamne ma condu pe drum
    Alt scut mai bun, nicicand nu voi gasi
    Sprijinul tuturor cu mine fii.

    Cu mine fii ca trece viata mea
    Si veselia-n plans se va schimba
    Ca fara Tine, toate sunt pustii
    Tu cel ce nu te schimbi, cu mine fii.

    Cu mine fii cand timp eu voi trai
    Nu ma lasa chiar moartea de-ar veni
    Sufletul meu inalta-l in vesnicii
    O Domnul meu iubit, cu mine fii.

  5. Am $100 de la Mioara să te scot la un restaurant. Trec luni dinspre Iași spre Piatra Neamț. Unde , cum si la ce oră te pot găsi? Da-mi o adresa sa o pun in GPS, nu un telefon ca n-am cum sa te sun. Răspunde aici sau la branzai@gmail.com

  6. Poate vedem și noi o poza cu întâlnirea a doi dintre „mogulii” blogosferei evanghelice ? Moguli nu în sensul ironic ci în sensul a doua condeie de valoare.
    Salutari fratelui Daniel de la unul din numeroșii săi veri.

  7. Livius
    …cam asa e si in ce ma priveste . Privesc spre cele doua bloguri si astept sa citesc despre aceasta intalnire. Vor povesti amandoi, in stilul lor caracteristic impresiile care i-au marcat…

  8. Draga Mitica, stiu eu, ce vorbesc ! Trebuia sa fac parte din acea echipa care transversa Romania de la vest la est, si nu invers, cel putin deocamdata, dar am ramas acasa cu biletul de avion cumparat. Aveam in plan sa trec si prin Fagaras, dar la intoarcerea spre vest. Asa ca, vezi tu, am motive de a-mi fi ciuda. Sau nu?

  9. Draga Livius, ce sa mai zic…imi pare rau .
    Poate reusesti sa reprogramezi zborul -stiu ca se poate daca prezinti motive serioase [adica adevarate]
    ,,De ce asa -o stie EL”

Comentariile nu sunt permise.