Cum citim…

… aşa trăim…

 

… în cer…

… şi pe pămînt…

Un gând despre &8222;Cum citim…&8221;

  1. Draga Rasvan, esti un observator subtil…

    [Zbaterea e veche pentru crestini. Iata aici o cantare la care m-a condus postarea ta. ]

    Spre cer încerc a mă sili

    Spre cer încerc a mă sili,
    Păşind mai sus din zi în zi;
    Şi-n calea mea rugându-mă:
    Doamne, mai sus ridică-mă!

    Cor:
    Doamne, ridică-mă şi-oi sta,
    Şi prin credinţă voi umbla.
    Spre loc mai-nalt ajută-mă,
    Doamne, mai sus ridică-mă!

    Doresc să mă fereşti, Isus,
    De îndoieli şi chip nespus.
    Deşi acolo mulţi păşesc,
    Eu un loc mai înalt doresc.

    Doresc a fi în depărtări,
    Unde nu-s chinuri nici dureri;
    Acolo unde cântă-n cor,
    Sus, toată ceata sfinţilor.

    Doresc a mă urca mai sus,
    Ca să văd slava lui Isus!
    Şi de aceea cer mereu:
    Ajută-mi, Isus, Domnul meu!

    [si varianta noua ]
    SPRE CER INCERC A MA GRABI

    Spre cer doresc a mă grăbi păşind mai sus din zi în zi;
    In calea mea mă rog mereu să mă ridici, o, Domnul meu!
    Ref.
    Te rog, ridică-mă şi-oi sta încrezător pe calea Ta;
    Să mă ajuţi a mă-nălţa mai sus, mai sus, în slava Ta!

    Nicicând eu nu doresc a sta în îndoieli şi teamă grea,
    I Chiar dacă mulţi aşa trăiesc eu un loc mai înalt doresc.

    Doresc să urc mereu mai sus privind la chipul Tău, Isus,
    Prin Duhul Sfanţ să cresc mereu din slavă-n slavă,Domnul meu!

    Doresc s-ajung acolo sus să văd mărirea lui Isus;
    De-aceea eu mă rog mereu să mă ajuţi, o, Domnul meu!
    [C. Ev. 419]

Lasă un răspuns

