Pronostic

Un prieten mi-a dat telefon şi m-a întreabat: ce pronostic dai? M-am supărat. Doar i-am spus, vreau să văd meciurile în linişte. Dar, după cîteva secunde, pe fondul tăcerii de la celălalt capăt al firului, am cedat: va fi 2-0 pentru Real Madrid.

Nu, spune el, nu meciul, alegerile americane! De ele vorbeam. Cine crezi că iese?

Mă ia gura pe dinainte şi-i răspund fără să mă gîndesc: Obama, cine altul! cu 3% avans.

Nu crede. Mă contrazice din principiu. Dacă am paria amîndoi la fel, n-ar mai avea niciun farmec.  Şi aşa nu cîştigăm nimic din chestia asta.

Mi-am dat seama că, pentru mine, e mai important cine bate mîine la Madrid, şi cu cît. Nemţii pot să stăpînească jocul,  dar nu la fotbal. Poate în politică.

Uitasem complet de alegeri. Ce bine era!

4 gânduri despre &8222;Pronostic&8221;

  1. Aseara era pe un canal de stiri promo pentru noaptea de marti ca va fi in direct si cine vine sa comenteze etc;, la care imi intreb barbatul ce pronostic are, iar el imi spune la fel: „Obama, ce altceva?” . Imi dau seama ca e la fel ca la noi: dintre doua rele o alegi pe cea mai putin rea…
    Cand a iesit data trecuta am avut un fior neplacut; sa vad ce premonitii voi mai avea acum… :))

  2. Dragă Rodica, au făcut un studiu la alegerile cele vechi (vezi „Through the wormhole”). În timpul discursului lui Obama, după aflarea rezultatelor, emoţia pozitivă a fost enormă şi neaşteptată, în majoritatea regiunilor globului. Nu ştiu cum să definesc asta. Ei spun că ar fi vorba de un al şaselea simţ, pentru că unii nu ascultau ce spune, era ca un soi de presimţire. Se pot face speculaţii pe tema asta, dar eu mă opresc aici, pentru că nici savanţii care au făcut cercetarea nu au găsit răspunsul.
    Deci, eu cred că realegerea lui Obama nu ţine doar de voturile de care pomeneai tu. De unde ştiu eu că, în camera de votare, nu se petrece ceva inexplicabil, în ultimul moment?

Comentariile nu sunt permise.