CISS

Serialul „Bătrîn şi neliniştit” continuă. După Kindle, am luat o imprimantă cu CISS. Pentru cine nu ştie, CISS-ul este un dispozitiv aflat în afara imprimantei, format dintr-un şir de borcănele din care dumneaei îşi trage, prin cîteva maţe, seva de diverse culori. Avantajul este preţul, dezavantajele sunt celelalte.

Am făcut comanda online, la Bucureşti. Acolo nu scria că trebuie să-mi montez eu dispozitivul. În fotografie cele două corpuri apăreau gata conectate. Cînd am primit în loc de un colet, două, am simţit o împunsătură în piept şi mi s-a bătut ochiul stîng, complex numit, în popor, presimţire. (Oricum, rătăciseră un pacheţel cu consumabile, pe care mi le-au expediat ulterior, după ce l-am plătit).

CISS-ul pe care l-am primit avea trecut pe etichetă imprimantele care i se potriveau. Evident, cu excepţia celei pe care mi-au trimis-o ei. M-au asigurat, însă, telefonic, că „se potriveşte oricum”.

Pe situl lor am găsit un filmuleţ de instalare a CISS-ului. Apărea, la un moment dat, un soi de cutie albastră care reseta imprimanta, adică să nu mai ştie că i-am pus alt gen de cartuş.

Evident, pachetul meu de CISS n-avea şmecheria respectivă. Le-am telefonat şi mi-au spus că al meu „e pe baterie” şi că, dacă mă uit cu atenţie, există într-un loc un buton mic şi alb care, apăsat, rezolvă cazul.

Acum merg încă pe cartuşele originale ale imprimantei şi ţin cură de slăbire, pentru că montarea CISS-ului presupune introducerea mîinii prin regiunea frontală a aparatului, adică pe unde iese hîrtia şi, vă rog să mă credeţi, dacă aveam lăbuţele alea mici şi fine cum vor ei nu mă făceam internist, ci ginecolog. Chestia e ca la naştere, numai că e  invers: de durut, te doare, dar în loc să scoţi, bagi produsul de concepţie tehnologică.

2 gânduri despre &8222;CISS&8221;

  1. Dragă Sanda, tehnologia nu e rea şi nici prea complicată. Dificil e cînd ajungi să o aplici în România. Există o protecţie reală a consumatorului la noi? Eu n-o prea simt.
    CISS-ul trebuia să meargă bine, dar n-a mers. Se pare că o plăcuţă care resetează imprimanta era defectă. Cine credeţi că o va înlocui? Evident că eu. Cu ce? Cu cuţitul de bucătărie, cel puţin aşa mi-a explicat, telefonic, individul de la firma de unde am cumpărat angrenajul: scot plăcuţa şi pun alta, pe care mi-o vor trimite cînd va zbura porcul.
    Dacă aş fi din Bucureşti, lucrurile ar fi simple (nu intru în amănunte). În fundul ţării, însă, toate toate pisicile sunt negre şi toate-ţi taie calea cînd cumperi ceva online. :).

Lasă un răspuns

