Cronici mondene (82) Luna lui Raţ

Aş minţi dacă aş spune că nu mă bucur că s-a retras Papa: ca neoprotestant, tot mai sper să nu aleagă altul. În rest, vorba lui nea Lucescu, cu Raţ al lui de la Şahtior: cu vîrsta, jucătorii trebuie să se gîndească la retragere. Pe de altă parte, dacă vrei să jigneşti un miliard jumate de cetăţeni creştini deodată, acum e momentul. Semnal pe care unii  se pare că l-au înţeles perfect.

Un alt gen de retragere, poate la fel de forţată, s-a petrecut la Arad, unde biserica-matrice, calapodul şi roata olarului după care s-au plămădit alte şi alte  Metanoi, aidoma mumei lor, a schimbat din funcţie pe Cristian Barbosu, un soi de animator spiritual de nişă.

Asemănător, întrucîtva, Puricului ortodox, Barbosu a reuşit performanţa să vorbească despre Dumnezeu unor mulţimi de oameni care se  gîndeau la altceva şi-şi continuau treaba începută iniţial. Arădenii, mai catolici decît vaticanezii,  au omis să precizeze numele celui retras.

În rest, tu dormi şi visează, cancan (te) lucrează!

11 gânduri despre &8222;Cronici mondene (82) Luna lui Raţ&8221;

  1. Inainte dea da mana cu Paul Dan din San Diego, cred ca ar trebui sa va puneti problema probitatii morale a acestuia. In primul rand, dansul posteaza un comentariu tendentios care incepe cu o minciuna: „Iata marturia lui Traian Cretu membru de la Metanoia:”. Traian Cretu este membru (sau cel putin frecventeaza) in momentul de fata intro biserica penticostala din Arad. Cred ca aceasta informatie este extrem de importanta pentru cititori. In mod deliberat, Paul Dan doreste sa arate ca membrii bisericii Metanoia (actualii membrii si nu cei care au trecut la penticostali) sunt impotriva lui Barbosu. Pe fundalul unor neintelegeri, de comun acord, Metanoia a decis sa se desparta de Barbosu in termeni crestinesti. Postarea de pe blogul lui Paul Dan este una menita sa manipuleze. „Traian Cretu – membru al bisericii Metanoia” este o informatie FALSA!

  2. „Inainte dea da mana cu Paul Dan din San Diego, cred ca ar trebui sa va puneti problema probitatii morale a acestuia.”

    Dragă Darius, lăsaţi-mă şi pe mine să dau mîna cu cine vreau şi cînd vreau. 🙂 Alături de comentariul lui Radu Oprea, al dvs. e cel mai haios.

    Ce-mi pasă mie unde se duce la biserică Traian Creţu? În peştera muierii? Bravo lui! Am scris eu ceva despre el pe blog? I-am preluat vreuna din informaţii, am dezvoltat-o cumva şi nu mi-am dat seama?
    L-am întrebat, pe blogul lui Paul Dan, dacă e sigur pe ce spune şi dacă el crede că în comunicatul de pe situl cu bisericii Metanoia se încearcă ocultarea adevărului sau nu, iar domnia sa mi-a spus că da, se ocultează. Asta a fost tot.

    Repet, nici dacă frecventează moscheia şi-l vede tot Aradul cîntînd ca muezinii, din buze şi din minaret, vă rog să mă credeţi că nu-mi pasă. Aţi greşit blogul, aţi încurcat bîrlogul. 🙂

    Nu sunt împotriva lui Barbosu. Încerc să vă explic că nu ajungem nicăieri gîndind maniheist: n-are decît să predice şi la broaştele ţestoase dansatoare din buric şi din Galapagos, să implementeze seminţelor cu spicul în jos. Astea sunt normale. Cu el alta e povestea. 🙂

  3. Frate Razvan,

    Sunt cativa care va incoltesc pe blogul acesta:

    ………………………………………….

    Sunteti pregatit ca impreuna cu noul dvs prieten sa intoarceti si celalalt obraz?
    Sau preferati razboiul civil ? 🙂

    cu deplina curiozitate.

  4. Cine este „noul… prieten”? La cine vă referiţi?
    Ce înţelegeţi prin război civil şi ce alt tip de război ar mai putea duce cineva cu mine? Ca să propui cuiva o luptă (eventual dreaptă), este necesar să cunosc şi eu cu cine mă lupt. Adică, ăla care mă spurcă, să-şi spună numele şi să dea adresa. După aceea, mai vorbim. Există şi tribunale pe lumea asta, nu credeţi?
    Ah, da! se poate duce război şi cu idioţii care scriu sub pseudonim, cretinii care calomniază cu spume la gură, dar pe furiş: atîta doar că ăla nu se numeşte război civil, ci luptă teroristă. Numai ăia sunt ascunşi de nu-i ştie nimeni.
    Apoi, să nu vă supăraţi că vă spun, dar nici măcar de dragul dvs. nu mă pot coborî în latrina unde m-aţi trimis. Chestii de tip forum nu se pot citi în România. Au spus-o şi alţii (CTP-ul, Marius Cruceru, Pleşu, Cărtărescu, etc.)

    Cu deplină scîrbă.

  5. unlike. Numai oamenii frustrați ca tie poate să vorbească în termenii ăștia teologi ca Cristian Barbosu , mai aveți lozinci de genul ”cel care vorbește la spate…” Rușine, îmi paree rău că am întrat în crâșma ta, că duhnesc deja.

  6. Draga Razvan,de mult nu am mai auzit expresia… „comentariu haios” !
    Se poate stii ce inseamna !

Lasă un răspuns

