WARNING, taică, SOMETHING’S NOT RIGHT HERE!

Dragii mei, deşi pare o glumă, de cîte ori am încercat să intru pe blogul lui Nicolae Rădoi mi-a apărut următorul avertisment, care începe cu:

WARNING: SOMETHING’S NOT RIGHT HERE

(Pînă aici nimic surprinzător, avertismentul părînd a fi scris de Dyo în persoană, cu care moşneagul texan a avut un clinci recent pe teme meseriaşe.)

şi se continuă cu:

„radoinicolae.blogspot.ro contains content from standupforethruth.com, a site known to distribute malware. Your computer might catch a virus if you visit this site.”

I-aş fi răspuns „Catch Me If You Can”, (parafrazînd un film absolut total), dar cu WARNING-ul nu te joci.

Nu ştiu dacă au mai păţit şi alţii la fel cu blogul lui Nicolae Rădoi. Îi rog, pe cei ce mă citesc şi au amabilitatea şi timpul să verifice, să mă lămurească şi pe mine dacă e aşa.

Chestia îmi aminteşte de o discuţie purtată la telefon, între maica secretară de la o mănăstire din Moldova, aflată în maşină cu mine, şi o măicuţă rămasă acasă, care se plîngea disperată că „le-a căzut sistemul”, după ce hoinăriseră pe net. Maica de lîngă mine a început, pe loc, un soi de analiză: „Măi fetelor, dar pe unde aţi umblat voi pi netul şela  di v-aţi virusat în asemenea hal?”  (Era cu mult înainte de filmul „După dealuri”, deci e de înţeles.) N-am auzit răspunsul, dar era de presupus că nu era departe de „Numai pi ale noastre, ortodoxe, maică, Doamni păzăşti!” „Bun! a conchis maica, după un timp, văzînd că n-o scoate la capăt cu interogatoriul, atunci să nu vă mai atingeţi di calculatorul şela pînă n-oi vini eu la voi să văd ce şi cum. Apoi om chema pi şineva care s-a prişepi să ni-l repare, dar voi nu mai aveţi voie să puneţi mîna pi el în veci.”

Ce-a făcut, ce n-a făcut moş Rădoi, dacă a umblat, ca măicuţele, pe unde nu trebuie,  e greu de spus, dar cunosc destui  „taici secretari” care ar fi încîntaţi să-i cadă  bătrînului calculatorul cu hardul în brazda de la plug.

NOTĂ: Am uitat să spun că lucrez pe un sistem de operare Ubuntu 12.04.

5 gânduri despre &8222;WARNING, taică, SOMETHING’S NOT RIGHT HERE!&8221;

  1. De data asta nu e mâna mea implicată în acesta ofensă. Nu pot să spun altceva decât că sunt de acord cu cei de la google: SOMETHING’S NOT RIGHT HERE …
    … iar problema nu are de-a face cu informatica, din păcate.

  2. Eu am putut intra initial, iar dupa aceea am fost anuntata de google crome ca siteul este unul periculos.
    Imi spune in spaniola: sofware malicioso, deci siteul radoinicolae a fost atacat cu un virus dupa postarea legata de coran…:((

  3. Mulţumesc, dragă Tabi! mi-a venit inima la loc. (Am făcut precizarea cu Linuxul, pentru că, după cum ştii, nu e nevoie să foloseşti antivirus pe platformele lui, mai ales pe Ubuntu). Sistemul de operare îl am pe leptopul cu care merg la servici şi-l folosesc pentru că nu-l iubesc pe Bill Gates. :).
    Am sperat să citească şi moş Rădoi despre povestea asta. Cu toate încăpăţînările lui, mie mi-e drag, aşa cum mi-ar fi plăcut să mai mîngîi o dropie din Bărăgan, care era pe cale de dispariţie pe vremea copilăriei mele, dar care acum e doar istorie. Un om cu coloana lui şi cu bărbia puternică şi rezistentă la pumni nu mai găseşti mulţi între creştinii de azi. Scribii săi sunt, însă, nişte cîrpaci.
    Greşeşte cu Dyo: acesta a dat dovadă de un bun simţ exemplar în cursul tragediei cu socrii săi ucişi. Merită tot respectul pentru sinceritatea textelor sale de pe blog, multe din ele din ce în ce mai bine scrise. Se vede că-şi dă mîna, capătă încredere. Nu scrie la comanda nimănui, eu sunt absolut convins de chestia asta. Pe oameni îi cunoşti la greu. Din păcate el a trecut prin lucruri cumplite, după cum am spus, şi a trecut cu bine testul. Pentru mine, el este un produs (de) net cu… garanţia pe viaţă. 🙂

Lasă un răspuns

