Ghilimele

După aproape o săptămînă de facebook am renunţat la cîţiva prieteni şi cîteva prietene din lista respectivă. Cînd vorbesc despre facebook am întenţia să pun, de multe ori, cuvintele între ghilimele, iar unul din cele mai ciudate este prietenia. Au mai spus-o şi alţii, n-are rost să le repet, dar vreau să dau o explicaţie celor de care m-am despărţit.

În primul rînd, de grupul celor trei fetiţe care s-au pozat în cele mai năstruşnice şi nefotogenice poziţii, nici îmbrăcate, nici dezbrăcate (să stea tocmai aici şpilul?), cu priviri blînde de ciocolată şi sînii pe măsură. Senzaţia mea (dacă se poate vorbi de aşa ceva…) a fost că fetele îşi caută băieţi şi au prezentat oferta. După cîteva zile a apărut şi corespondentul masculin a celor trei, sub înfăţişarea unui adolescent în chiloţi care-şi fotografiase trupul într-un racurci pe care nu-l mai văzusem de la Dali încoace, adică de sus în jos, cum a procedat artistul suprarealist cu Isus. Mare mi-a fost uimirea cînd am citit cîteva comentarii ale unor prieteni de-ai lui făt-frumos, care-l sfătuiau ce să facă să arate şi mai bine. Cum la mare vogă sunt legumele crescute în condiţii ecologice, micul hercules şi-a liniştit consumatorii: el nu lua pastile, la el totul era din tehnică. Un al treilea gen este singuratica. Mititica, vizibil adolescentină, are drept singur subiect fotografierea propriei persoane, total lipsită de expresie, cum era un personaj de desene animate de pe vremuri, un cîine mereu placid, fie că-l strivea maşina de caldarîm, fie că-l curta vreo surată mai codată. Să te mai miri de răpiri şi de violuri?  

3 gânduri despre &8222;Ghilimele&8221;

  1. HAHAHAHAAAAAAAAAA!
    rasvane, m-ai dat gata!
    ”După cîteva zile a apărut şi corespondentul masculin a celor trei, sub înfăţişarea unui adolescent în chiloţi care-şi fotografiase trupul într-un racurci pe care nu-l mai văzusem de la Dali încoace”
    Esti sigur ca nu venisera de pe facbuk???? :)))) (o sa ma banezi iar ca ti-o cere vreun ”frate” ”crestin”?

    Iarta-ma, dar e prea tare destainuirea ta! E beton! :)))))))))))))

    Vezi ca m-am dat dupa chipul lumii, zambesc cu doua puncte si cu paranteza!!!

    Cat despre izgonit prietenii virutali, eu sunt campion, fac asa, cate o cernere la rastimp! Ca e karatist, ca e ecumenist, ca e politician! Ii gonesc bre! La fel sta treaba si cu laikurile! Tu doar ma cunosti, spre rusinea mea, ca sunt ca Stefan, fara giudetzu fac necazul! 🙂 la ospetze!

    Foarte rar am primit cereri de prietesug! rar. Am avut doua cereri, dupa ce am acceptat i-am si mazilit: nu-mi placea ca erau antisemiti!

    La fel si cu dottore Simoncini! Pana in ziua in care am vazut ca e antisemit si ca incepe a trata cancerurile cu canepa, cu canabis… L-am zburat din laikul meu! :)))))

    Of…. carevasazica sa am grija la aia de umbla in chiloti pe facebook! 🙂

    O singura recomandare am: numele Lui nu cred ca e bine sa apara in splendidul articol de mai sus!

    te pup nene,

    tot eu! Daniel, acelasi!

  2. Eu de cateva luni tot fac curat. Cum a inceput curatenia … m-am trezit ca sunt blocata pe Facebook. De vreo doua luni sunt blocata de unii si altii care-s ofuscati ca i-am scos afara.
    Deci asteptati-va sa va blocheze …. ofuscatii ;))

Comentariile nu sunt permise.