Protest

La cîteva zile după ce am intrat pe facebook, am dat like unei reviste online de umor românesc. Ca prostul, ca oaia căpiată, ce mai! Cu toate licenţele lor de limbaj, cu toate  glumele lor cam deocheate, am zis că merge.  Pînă astăzi, cînd ăia au postat o blasfemie inimaginabilă, folosindu-se pentru asta de o frescă celebră din Renaştere. Mi-e imposibil să dau amănunte. Ceea ce contează, zic eu, e nivelul la care a ajuns umorul în ţara lui Caragiale. Ştiu, veţi spune că şi Creangă a  mai luat-o pe arătură cînd lipsea Maiorescu. Dar Creangă avea geniu chiar şi cînd scria porcos. Ăştia nu au nimic din toate astea, iar Maioreşti nu se mai fabrică.  Nu suntem în stare de nimic, nici măcar să rîdem decent.  Păcat, mare păcat, de creierul văsat! 

Lasă un răspuns

