Nebunii paradisului. Camix nu are dreptate

Te-aş contrazice, punctual, dar nu are rost să mă repet. N-a spus el că e mogulul blogosferei evanghelice? Eu l-am făcut mare?

Doamne, Camix, cum o mai răsuceşti şi tu! Păi cei 200 de indivizi care votează „sondajul” lui infect, ce sunt? bun, nu sunt vite, zi-le tu cum vrei. Măgari? 

De ce nu vine unul să spună: pe mine mă cheamă X şi consider că blogul tău e un jeg! Perfect! Nu citi! Altă dată ştii! Spune şi altora: bă, nu te duce acolo, omul e un jeg. Dar nu, ăla se ascunde sub poltroneria golanului de pe România Evanghelică şi votează. Iar golanul dă verdicte. Aici am ajuns, Camix. L-am văzut citat pe facebook, cu sondajul lui cu tot, ca să-l excute unii pe Cristian Ionescu. Un circ, o mizerie împuţită, pe răzbunări de doi bani, cu armele luate de la gunoierul evenghelic numit Alin-dragul-de-el. Nu e un personaj? Păi dacă nu e el, atunci cine?

Blogăr zici? Ce alt blogăr din lumea asta face ca el? Cine altul birjereşte peste o mie de suflete care scriu ce le trece prin minte, cum pot şi despre ce pot? Există blogosfera ortodoxă sau catolică şi au ăia un echivalent în genul lui Alin Cristea, care să-i facă de doi bani sau să-i promoveze pe unii din motive cel puţin ciudate? Pentru că sunt oameni de treabă, şi Dyo şi Teofil Stanciu! Cum pot să rabde să fie lăudaţi de Alin Cristea? Eu n-aş putea dormi noaptea de scîrbă.

Vine unul să spună că a asistat la o predică de-a lui ŢonŢonel, la Londra, şi scrie ce părere are despre ereticul în cauză şi Neocarismaticii din generaţia lui peşte, Străjerimea lui papuc!

Măgarul de care vorbim nu se mulţumeşte să comenteze la om pe blog, preia comentariul şi tema şi îl face de tinichea pe bietul de el. Că nu e ştiinţific, că nu e teologic, că nu s-a adunat comisia lui ciumă de la capitală să spună că ŢonŢonu-i varză! În orice parte a lumii, chestia asta, repetată pînă la saţietate, se sancţionează într-un fel.

Or se plîng ăia la WordPress, or protestează, se dau cu curul de pămînt, ştiu eu? dar scapă de imbecil, nu stau ca voi, ca momîile, ca statuile din Insula Paştelui, cu nădragii în pămînt şi cu ochii-n mare, cu Alinuţ mamă, pocăieşte-te!, Alinuţ, fii cuminte şi finuţ!, Alinuţ, noi te iubim, Alinuţ te proslăvim! Eu îi ridic statuie sau voi, muţilor?

Da, de ani de zile îl văd pe impostorul ăsta cum vă trage pe sfoară. Eu vin din lumea sălbatică, unde o iei în bot la propriu pentru jigniri, nu te capeţi cu rugăciuni. El ştie că, dacă îşi bătea joc de străini, o încasa. Mai ţii minte episodul cu Lia şi cu soţul ei?

Omul e devastator şi poate face mult rău. Dacă mie mi-ar jigni nevasta un individ ca ăsta sau altul ca el l-aş căuta şi i-aş trage două palme, bărbăteşte. Nu e creştineşte ce spun? Dar ăsta e creştin? După ce îl recunoşti? Eu nu mi-am petrecut tinereţea la şcoala duminicală, din păcate. Eu am citit alte cărţi, am văzut alte filme şi am făcut multe prostii. Dă-mi voie să simt, din instinct, cînd unul e de pe maidan şi nu din biserică. Îi spui tu, mucea, unei bunici care scrie şi ea, biata, cu cît o taie capul, un comentariu pe nu ştiu ce blog, că e mahalagioaică? Păi, să fii nepotul ăleia, nu te duci să-l iei de barbă? În urmă cu ceva vreme, se văita că nu mai ştiu eu care nene l-a împins cu degetul în burta lui de tanc: sensibil şi fricos, dar tare-n clanţă, voinicul din poveste.   

Spun asta pentru că eu nu fac parte din mizeria lui de blogosferă evanghelică şi el ştie.  Cînd am scris că doi din liderii Strajerilor arătau ca nişte homălăi în poza de 8 martie, cu braţele unul după gîtul altuia, m-a executat (!), adică m-a scos din blogosfera evanghelică vreo trei luni. Mă, e mai rău ca excomunicările Papei! Mai nasol e că m-a pus la loc! E şi AntiPapă! 

Eu nu de biserică vorbesc. Nici blogurile astea o mie şi ceva nu sunt scrise exclusiv pentru proslăvirea Numelui Său, decît cu mici excepţii. Celelalte sunt scrise pe teme diverse, de la sport, la cărţi, muzică şi filme laice. E normal să fie aşa.

Ce-mi pasă mie că tu eşti evanghelică sau nu? Că A.Dama e penticostală sau khmeră roşie? Vă citesc pentru că-mi place cum scrieţi, nu pentru că aveţi o relaţie specială cu Dumnezeu. Pentru relaţia aia merg la biserică şi ştiu că, în duminica respectivă şi voi sunteţi acolo. Dar ce legătură are asta cu blogosfera zisă evanghelică?

Ce e aia blogosferă evanghelică? O mare tîmpenie, o grupare artificială, întreţinută de mofturile unui nebun, asta e. 

35 de gânduri despre &8222;Nebunii paradisului. Camix nu are dreptate&8221;

  1. Răsvan dragă, te consumi prea mult… „Omul e devastator şi poate face mult rău”? Greşit! Nu POATE, ci FACE! Eu sunt mai nou în „blogosferă” (abia a trecut un an) dar urmăresc de multă vreme ce se întâmplă. E ca în povestea cu „regele” Cioabă şi „împăratul” Iulian, adică o ţigănie în care, iată, şi „regii” mor! Nu zic… să nu zici, şi oricine demască astfel de comportamente bine face! Dar… nu te consuma! Nu merită, vorba lui Daniel. Astfel de personaje există pentru acelaşi motiv pentru care există speciile numite „necrofage”. Că unii compătimesc asemenea personaje, cred că e un creştinism greşit înţeles. Imaginează-ţi-L pe Domnul compătimind dracii trimişi în porci sau porcii stăpâniţi de draci!
    Personajul ştie că în felul acesta îşi face rating şi sunt destui care îl sprijină în asta! Sincer, am admirat dorinţa ta recentă de „a pune de pace” cu personajul, dar sper că te-ai convins că nu se poate. Există opţiuni destule, de la „spam”, „ignore” şi până la „delete”!
    Aşa că revin… te consumi prea mult şi e păcat. De tine!

  2. Răsvane, nu mă poci supăra pe tine că tot îmi ești drag pe undeva. Și ce dacă omul s-a autointitulat mogulul blogosferei. Tu l-ai crezut? 🙂 Pentru mine, vizitele nu contează ca ascensiune în clasamentul blogurilor. Pentru mine, valoros este un blog care respectă valorile pe care eu le prețuiesc. Dacă ție îți pasă atât de mult de autointitularea lui, funcționezi după aceleași valori? Dacă nu, atunci..?

    Pe tine observ că te agasează exact inima democrației: libertatea de expresie. Îți spun cu tot dragul: suntem în 2013, nu înainte de ’89, te rog să te updatezi. Nu pentru asta s-a murit în masă la revoluție? (Ai suferit la revoluție? Mie mi-a murit un vecin, iar fratele meu era și el într-un focar și oricând puteam primi niște vești. Dar ne-a păzit Dumnezeu.) Te comporți ca și cum Alin îți fură ție vreo libertate. Alin se bucură de libertatea pe care o are. Te agasează pentru că nu-i poți impune să se comporte cum vrei tu. Nici nu ar fi normal să poți face asta. Dacă nu-l poți cuceri cu dragostea, orice altă cucerire nu valorează nimic.

    ”Cercetați toate lucrurile și păstrați ce e bun.” În tot articolul ăsta am văzut atâtea nume înșirate: despre toate spui numai de rău. Să păstrezi într-un colț al sufletului tău și câte ceva de bine. Poate vei lăsa și pe blog un mic colțișor pentru ceva de bine. Ești prea scârbit și doar scârbit de ceea ce vezi în jur. Puțin îmi pasă că ne faci vite și măgari. Este libertatea ta să simți ceea ce simți. Dar îmi pare trist. Cel puțin că nu te ocupi cu ceva ce poți face realmente. Să-l conduci pe Alin nu poți, vrei s-o facem noi pentru tine. Îmi pare rău, cred că am lucruri mai importante. 🙂 Alin mi-a făcut și bine, dar nu ai de unde ști asta pentru că nu-l cunoști personal. Dacă îl cunoști virtual, ai impresia că știi totul despre un om. Serios? Dacă ai fi mai tânăr, nu m-aș mira. Dar serios? Mai gândește-te, de la tine mă aștept la mult.

    Auzi, excomunicările papei au un rezultat vizibil asupra individului în cauză. Aici, rezultatul poate fi un zâmbet. Altceva mai mult, ce? 🙂 Doamne, Răsvane, respiră adânc, gândește-te ce ar vrea Dumnezeu să-i spui lui Alin și să simți față de el, și apoi om mai vedea…

  3. @ Pe tine observ că te agasează exact inima democrației: libertatea de expresie. Îți spun cu tot dragul: suntem în 2013, nu înainte de ’89, te rog să te updatezi. Nu pentru asta s-a murit în masă la revoluție? Ai suferit la revoluție?

    O mai mare porcărie n-am mai citit demult! Rămîne să-mi spui că am fost securist în timpul lui Ceauşescu.
    Dacă nu ştii ce a fost cu mine şi familia mea, cum poţi aduce în discuţie, cu tupeu, asemenea mojicii? Probabil că pe ai tăi nu i-au aruncat comuniştii în drum în 1948 şi nu i-au dat afară din şcoli ca pe ai mei.
    Da, probabil că nu mai e nimic de făcut.
    Pe 22 decembrie, la prănz, dădeam foc drapelului partidului în faţa dispensarului din Răuceşti, unde m-a trimis regimul să fac medicină! Se poate verifica!
    L-am dat jos pe directorul securist de la Târgu Neamţ şi am organizat primul sindicat liber de acolo.
    Apoi, am plecat la Bucureşti, cu un grup de medici de acolo şi am luat legătura cu ministrul sănătăţii de pe vremea aia.
    Apoi am învăţat şi am luat examenul din prima, după ce nu se mai dăduse de 10 ani, la ordinele lui Ceauşescu. N-am fost membru de partid şi mă urmăreau pas cu pas. Întreabă-te ce-am făcut la mineriada a doua, cînd revenisem în Bucureşti şi lucram la Colţea.
    Mizeria pe care ai scris-o, cu democraţia, mă face să mă gîndesc să-mi rad rahatul ăsta de blog şi facebook-ul şi o voi face cît de curînd!
    Aşa cum am făcut totul, pentru că aşa am crezut că e bine şi just ceea ce fac. Să spun ce gîndesc.
    Am să-mi fac altul, fără să spun unora ca tine şi altora asemenea. Să scap de mizeria asta de grupare docilă şi stupidă. Libertate înseamnă individ nu turmă, măcar atît să fi înţeles şi tu din politică.
    Problema era tocmai asta: că vreau să trăiesc individual, nu în grup! Nu cu turma blogurilor evanghelice! Eu vreau să scap din ea şi să am libertatea să scriu cum vreau şi ce vreau pe blogul meu fără să văd comentarii ticăloase şi repetate pe blogul unui ratat, referitor la mine. Să nu vină un imbecil să-mi spună, pe blogul meu, să mă maturizez şi să facă sondaje pe tema blogului meu şi să-mi pună etichete şi eu să îngîn rugăciuni pioase ca să-l ierte Dumnezeu că nu ştie ce face. El e un simptom, boala e mai gravă şi adevărul e că place multora tăvălirea în noroi, cu Alin Cristea.
    Iar cînd mi se umple şi mie paharul, vii tu şi mă jigneşti!
    Mă mir cum de mai amesteci pe Dumnezeu într-un discurs ca al tău. De fapt, ce să mă mai mir…
    Camix dragă, nu ţi-l ia şi nu vi-l ia nimeni pe democratul Alin Cristea! 🙂

  4. Sunt de acord cu Marinel ca pui prea mult la inima personajul, el chiar nu merita atata atentie. Poate ai crezut ca oamenii se mai pocaiesc ,se schimba in bine, mai ales cand trec prin necazuri…asta se poate la unii, dar nu si la acest „domn”. El e incorigibil! Acum are pe stoc, gloante de ucis, liniste,frumusete sufleteasca, adevar, bun simt…
    Camix cred ca esti de acord cu mine ca, personajul in cauza, se comporta intr-un anumit fel cu unii oameni, si cu totul altfel pe net. Iar libertatea de exprimare, castigata in „89, nu da dreptul nimanui, sa fie mitocan sau vulgar si sa-si spuna si ca-i evanghelic! Trebuie sa recunoastem dorinta, de-a spune ceva bun, care sa zideasca, sa faca bine aproapelui si sa nu fim de acord cu derapaje de limbaj si comportament. Asta eu n-o numesc libertate de exprimare ci lipsa de buna crestere…imi permit sa spun asta pt. ca eu am copii cam de varsta acestui „distins domn” si recunosc bunul simt de mitocanie, oriunde se manifesta, virtual sau in biserica.

  5. Revin… Razvan, din pacate, acest comportament a lui Cristea , place unora, pentru ca asa cum spui, nu isi asuma raspunderea personala pt, ce gandesc, ca fiinta umana, individuala! Acum ceva vreme, cam 3 ani in urma, la biserica, in prima zi de Craciun, Cristea s-a ridicat , in plin program, cand biserica era plina de frati si nefrati, si s-a apucat sa critice… comitetul bisericii, Uniunea baptista, tot ce i-a venit pe gura…Si dupa un timp, sa aud vreo 2-3 persoane spunand ca „bine a facut ca le-a spus, cineva trebuia sa le zica”. „Dar de ce nu le-ai spus tu, intr-un mod direct, la comitet , nu in plina biserica in zi de mare sarbatoare?,” am intrebat persoana respectiva…deci ,astia suntem si se vede cum votam, in democratie, sau demoncratie…

  6. Răsvan, revin la cele spuse… te consumi pentru ceva ce nu merită! Pui suflet acolo unde numai suflet nu este! Scriam undeva pe blogul meu că suntem o turmă nu o oaie mare. Se pare că unii nu sunt de acord cu asta. Şi tu te superi şi te consumi ca şi când ai descoperi… America! Are rost? Îţi spun eu: NU! Şi ştii de ce? Pentru că nu toată lumea înţelege exact ce înseamnă cu adevărat democraţia! Aşa cum n-au înţeles nici măcar grecii care au „inventat-o”!
    @ Camix dragă, şi diavolul poate să pară că ne face câteodată bine! Şi totuşi, nu trebuie să ne lăsăm păcăliţi. Dacă, într-un anume moment, cineva îmi dă mâna să mă scoată dintr-o groapă, asta n-ar trebui să mă împiedice să văd câte „cadavre” sunt în groapa aceea doar pentru că al meu nu se numără printre ele. Eşti nedreaptă cu Răsvan, judecând secvenţial…
    Din cauza acestei aberaţii numite „pentru asta s-a murit în 89?” suntem astăzi conduşi şi sufocaţi de imbecili, inculţi, agramaţi, impostori… Ţie îţi place ce vezi în jurul tău?
    Cred că e timpul să renunţăm măcar din când în când la imaginea idilică a Domnului care mângâie pe creştet şi să ne amintim şi că El a intrat cu biciul printre unii. În Templu chiar!

  7. Viorica O:
    Eu nu vorbeam despre drept moral, ci despre drept civic. Nu are dreptul moral (dar cine să condamne și cum și cu ce rezultate?), dar are dreptul civic. Adică spuneam că e o luptă cu morile de vânt, că nu poți impune cuiva valorile tale morale. Cam asta ziceam. La ce bun?… poate că trebuia să scriu doar atât. mă înțelegea și pe mine lumea.

  8. marinel:
    nu-ți place și ce faci în consecință? îți umpli viața de ceea ce nu-ți place? depinde la ce simți că ești chemat. eu nu mă simt chemată la asta, ci la a scoate în evidență alte lucruri, alți oameni, pe care îi prețuiesc.

  9. Nu, Răsvan, nu m-am expus (doar) pentru tine! M-am expus pentru NOI, pentru noi toţi cei care încă mai credem că pe fundul cutiei Pandorei a mai rămas un strop de bun simţ, pe lângă pâlpâinda speranţă! Mă doare să te vad judecat greşit, mai ales după ce ai încercat să ierţi şi să înţelegi. Mai bine pansează-ţi mâna muşcată şi scrie în continuare cum ştii tu…
    Şi, by the way, la ce m-am expus?
    Italienii au o vorbă care sună superb ca răspuns la această întrebare: chi se ne frega? 😀
    Let him smile… he’s on the „candid camera” 😀

  10. Păi, hai să zâmbim din nou, Răsvan! Şi nu, nu şi italiana! Poate doar… solo un po ‘ 😀 Am fata cea mare în Italia şi trebuie să-i salut şi eu vecinii când merg pe-acolo! 😀

  11. Rasvan,atata energie colosala… atata talent… Vezi ce desertaciune? Imi place foarte tare ce i-ai spus lui Marinel, ca e din lemn de esenta tare.
    Apropos de lemnul de esenta, mie sa stii ca-mi place a despuia pomii codrilor de paraziti precum iedera care-i ucide in cativa ani!:) Sa vezi ce pier pinii, brazii, plopii, frasinii si etc de la iedera aia. Zilele trecute i-am speriat pe doi sportisti hedonisti, cu musculatura fina si bine conturata, educati si civilizati nevoie mare: tumnai ce smulsesem nene o funie de iedera de la radacina unui frasin si dupa aia cand am tras din nou, am coborat-o de pe coroana bietului pom, pe care-l sufoca! Ei m-au privit mirati – parea ca as fi vreunul care distruge ecosistemul? <si am uitat sa-ti spun, am cazut ca un mos printre ierburi cu matul ala lung si ierbos dupa mine… Simteam ca, creste adrenalina in mine si alte chestii, si incepui nene sa culeg iedera de pe copaci. Ma ranii la o mana… si da… nepotii mei ii dadeau, si cu fimiu: "Tata… Unchiule! N-ai ce face?" Ca nu salvezi tu padurea!" Asa ca le-am zis, "Bai copii, un pom daca salvez, si cand trec pe langa el o sa ma tina minte, dupa miros!". Dar ca sa nu divaghez, E vreun copac pe aici cu iedera pe dansul? 🙂

  12. Camix, sper că ai înţeles bine răspunsul meu! Nu te judec, nu te condamn… încerc să îţi „reglez” puţin balanţa cu care cântăreşti. La toţi se mai „decalibrează” câteodată. 😉

  13. Camix, cunosc un singur personaj feminin care avea farmec trîntind uşa. Era eroina din Muntele vrăjit. 🙂
    Nu te pot ţine ostatică. Poate dacă eram înainte de ’89, încercam ceva. 🙂

  14. Daca cumva inchideti acest blog, va rog sa-mi faceti placerea sa stiu care e celalalt, chiar daca nu ne cunoastem decit de pe blog. Dar eu zic sa nu-l inchideti, cui nu-i place sa nu intre. Oricum un om intelept iubeste certarea, ia seama la ea si devine mai intelept. Ma rog ca Alin Cristea si multi altii sa inteleaga ca Dumnezeu le-a mai dat o sansa.S-ar putea sa fie ultima.

  15. Rasvane, pe basescu il suporti? si daca nu, de ce nu faci ceva impotriva? ca sa fii liber, nu de alta. are dreptul moral sa faca ce face? dar dreptul civic? cum il taxezi?

    stii ce e ciudat? ca in ciuda cuvintelor tale, tot o sa tin la tine…

  16. Lui Camix, „Timposibilul”
    În gimnastică există un aparat foarte dificil: paralele inegale.
    Echilibiristica, balansul și rotirea în jurul barei mai joase sunt doar cîteva din dificultățile genului. Trecerea de la un nvel la altul trebuiește făcută cu mare dibăcie. Altfel se produce colapsul. Depinde cu ce parte a corpului și pe ce sol se aterizează!
    Camix!
    După părerea mea tu ești un gimnast la un astfel de aparat. Joci inegal. Cred că între stînga ta (democratico- cristească) și dreapta ta (creștineasco-cristiană) există diferențe de „musculatură”. Observîndu-te cum te rotești pe bara Piciului, ca nu cumva să-l deranjezi, și urmărindu-ți discursul pacifisto-blajin de pe Vindecătoru, nu pot să nu remarc jocul la două capete.
    Tu încerci „timposibilul”. Adică vrei să realizezi ceea ce nici Pavel nu a sfătuit, și cu atît mai puțin nu a încercat să facă: să spere în morală ca îndreptar pentru Papagal. O paranteză: papagal e eufemismul pentru „răul acela”. Pentru astfel de indivizi singura și eficienta, și indiscutabila alternativă e IZOLAREA. ”Dați afară pe răul acela” e super-aplicabilă pentru AC-ul în discuție. Faptul că îi treci pragul, e chiar o încurajare pentru el. Nu-ți dau sfaturi, ci doar extrapolez un principiu terapeutic din psihiatrie. „Cîntatul în strună” e carburant pentru nevro-psihopat.
    Nici pe tine, nici pe Dyo, nici pe Răsvan (cînd cu empatia pentru Alinușul post-divorț am fost gata să-l trag de mînecă) nu am căderea să vă judec. Dar dacă se speră că prin astfel de „tîrcoale”, scheiderianul se va corija sau îmbuna, speranța e deșartă. Tu nu vezi ce dejecte lexicale asvîrle în toate direcțiile. Pe Dyo, la el pe blog l-a beștelit (ca să nu mai zic ce face cu el pe RomEva) după ce l-a premiat. Pe Liviu (cel mai recent) din Londra îl stropește cu tot ce-i vine în trompă. Dacă nu mă înșală memoria nici pe Dănuț nu l-a iertat odată, sau de două ori..Pe Daniel sau Marius, să nici nu mai vorbim…Tu crezi că pe tine la o adică te va menaja?!? Tare mă îndoiesc…
    Camix dragule:„Timpul nu ne aşteaptă la infinit să vorbim.” fără noimă!
    Dincolo de judecata lui, ne așteaptă Judecata Lui!

  17. @ Nici pe tine, nici pe Dyo, nici pe Răsvan (cînd cu empatia pentru Alinușul post-divorț am fost gata să-l trag de mînecă) nu am căderea să vă judec.

    Am să revin, mai tîrziu, în cursul zilei, cu explicaţia la remarca ta absolut corectă: ce s-a întîmplat atunci şi de ce am scris articolul. Nu-l regret, dar trebuie să detaliez, fără să intru, evident, în treburile intime ale altuia, care a făcut din necazurile familiare o cutie a sentimentelor miloase (şi mîloase).

  18. Daca mi se da voie sa-mi spun parerea fata de comentariul lui Camix, multumesc cu consideratie. Din ceea ce am remarcat eu (limitat, evident) Camix nu a gresit in continut, ci doar in exprimare (se remarca supararea). Daca discutia era alta, nu gresea nici in exprimare.:)
    Draga Rasvan, te apreciez foarte mult si ma alatur seniorilor; nu se merita. Cat despre stergerea blogului cred ca ar fi o pierdere. Uneori ma inspir din calitatea scrisului tau.

  19. Eu cred ca proprietarul acestui blog, fratele Rasvan a procedat bine fata de Alin Cristea, asta inseamna sa fii nepartinitor., asa ar trebui sa ne purtam cu cei mai buni prieteni pe care ii avem. Cind personajul in discutie a trecut printr-o criza, Rasvan i-a intins mina cu toata dragostea, netinind cont de caracterul acestuia, s-a oferit sa-l ajute, si mai mult a indemnat si pe altii s-o faca, Insa, cind acesta a gresit, nu s-a sfiit sa-i spuna ca a procedat gresit si ca nu este bine ce face. Eu cred ca Alin ar fi trebuit sa-si aduca aminte ca Rasvan s-a aplecat sa-l ridice, atunci cind a fost cazut, si sa primeasca mustrarea cu bucurie ca de la un prieten adevarat. Faptul ca raspunsul lui a fost obraznic, ma face sa cred ca nu pune in practica ce am inteles ca ar fi invatat. Nu cunosc personal nici pe unul din ei, deci este doar o parere de pe margine.

  20. Domnule Doctor, o veche zicala spune ca lupul isi schimba parul, dar naravul ba si cui ii dai un deget, iti ia toata mana! Sigur, ca dumneata le stii si nu aveti nevoie sa vi le spun, insa va reamintesc ca nu este prima oara cand dansul v-a calcat ‘batatura’, fie ca ati vrut, fie ca nu ati vrut.Ignorati-l!
    Va incurajez sa mergeti mai departe, ar fi pacat sa incetati un lucru pe care l-ati inceput!
    Cu stima, Tabi

Comentariile nu sunt permise.