Mintea noastră aur poartă, noi cerşim din poartă-n poartă…

Ce să facem, Răsvane, dacă acestea sunt variantele pe care ni le oferă limba: de ales între mafie şi… lojă…

Oricum am spune, tot iese nasol!

TUDOR VIŞAN MIU

4 gânduri despre &8222;Mintea noastră aur poartă, noi cerşim din poartă-n poartă…&8221;

  1. Dragă Lidie (îmi permit şi eu o adresare prietenească), nu pot să spun că am o soluţie, neapărat. Cel mult, aş încuraja folosirea anumitor termeni fără a ţine cont de cealaltă semnificaţie a lor (mafiotă, argotică, ocultă etc.). Dacă renunţăm la ele, înseamnă că, practic, le cedăm lor. Şi merită ei să le sacrificăm cuvintele noastre? Eu cred că nu 🙂
    Acei „ei” sunt hoţii de cuvinte.

  2. N-am decit sa-ti dau dreptate din nou, dar macar sa nu uitam semnificatia lor. Pentu „ei”, tot nu inseamna nimic, nici cuvintele, nici oamenii. Oricum, Tudor Visan Miu, doresc ca Dumnezeu sa te intareasca, caci lupta nu se intrezareste prea usoara, pentru vremurile care urmeaza.

Lasă un răspuns

