Antract

Zilele trecute am fost pe la Casa Creangă. Se află în centrul vechi al literaturii române. Pînă la meciul cu ungurii, măcelul cu cîinii şi baletul Roşia Montană, mă minunez ce om mare a ieşit dintr-un cuib atît de mic. 

Untitled-1

18 gânduri despre &8222;Antract&8221;

  1. Răsvan, cred că s-a strecurat o eroare în postarea ta! Poate graba…
    Nu trebuia „baletul cu ungurii, meciul cu câinii şi măcelul cu Roşia Montană”? 😀

  2. Răsvan dragă, mă uit la fotbal de când eram mic, pe vremea când UTA o elimina pe Feyenoord, campioană europeană. Străbunica mea privea meciurile cu mine! 😀 Ştia toţi jucătorii. Altfel spus, „păcat” moştenit! 😀

  3. Domide era la UTA? nu mai ţin minte… 🙂 Era şi unul pe nume Lereter, da nici ăla nu ştiu dacă era de la UTA…
    Mai ţin minte că echipei i se spunea „bătrîna doamnă”.

  4. Mai rămâne de văzut dacă mă pricep la fel de bine la câini şi la minerit. Ar cam trebui, de vreme ce am crescut 4 câini şi am 12 ani de „săpat comunismul din subteran”! 😀

  5. Da, Domide era la UTA. Într-un meci al naţionalei cu Ungaria, la Budapesta, terminat 2-2, a ratat ocazia unei victorii, şutând o „torpilă” cum numai el ştia să tragă, de la 35 de metri, în bară. Cred că şi acum vibrează bara pe Nepstadion! 😀

  6. Şi aşa e, Lereter era la UTA, „bătrâna doamnă”, ca Juventus în Italia. Echipa de aur a UTA-ei, cu Broşovschi, altă valoare… Vremuri în care fotbalul nu era „baletul” de acum!

  7. Tinere Marinel, la vîrsta de 6 ani mă duceam cu tata la Buşteni, vara, şi la meciurile de divizia C, unde juca şi „Caraimanul”.
    La Bucureşti nu am ratat niciun cuplaj. Se jucau pe „Republicii” (acum nu mai e) şi pe 23 August (actualul Naţional). Pe vremea Rapidului lui Dan Coe, a Progresului lui Mateianu, a lui Dinamo fraţilor Nunweiller şi a Stelei (echipa mea!) lui Emerich Jenei. Erau jucători, nu antrenori! 🙂
    Nu-mi vorbi de fotbal, că plîng. 🙂

  8. Am „ros” cărţile lui Ioan Chirilă. Le am şi acum. Ascultam şi transmisiunile la radio. Ştiu şi crainicii, pe generaţii. Îl mai ţii minte pe Ghiţulescu? Ce mare era… Ăştia de azi habar n-au pe ce lume sunt!
    Nici mai mare cronicar sportiv ca Ioan Chirilă nu s-a „inventat”. Mă bucur că fiul lui e un om de nota 10!

  9. Mamă! Eu m-am bazat doar pe memorie! Şi, ai dreptate cu Chirilă. Ce naşte din pisică…
    Cât despre crainici de azi… ultimul adevărat a fost Ţopescu. După aceea… balet şi acolo! 😀

  10. De la cuibul lui Creanga ati ajuns la fotbal:) Oare ce meciuri, ce maceluri si ce balete erau pe vremea lui Creanga…astea le stiti:))

  11. Viorica, deşi n-am trăit pe vremea aceea 😀 , când Ozana era încă nepoluată şi „frumos curgătoare”, cred că le ştiu! Dar… ce să faci, bărbaţii cu păcatele lor… 😀

Comentariile nu sunt permise.