Crimă şi pedeapsă

Nu mă uitam pe bloguri recomandate, dar ştiam că am fost trecut acolo de Daniel Brânzei, în urmă cu cîţiva ani. Acum m-a scos.  🙂
A fost o poveste cu selecţia asta. De fapt, au fost două.

Prima era legată de poetul Ionatan Piroşca. La un moment dat, a fost trecut şi el acolo de Daniel Brânzei. Politicos cum era şi mare domn, Ionatan i-a mulţumit şi a observat că i s-au înmulţit cititorii.
El nu-i număra.
Pur şi simplu nu găsise altă cale de a răspunde elegant unui gest la fel de domnesc.
Daniel Brânzei are şi zilele lui bune.   🙂

A doua fază a fost legată de ciudatul de pe „România Evanghelică”, care nu şi-a găsit numele pe blogurile recomandate de Daniel Brânzei. Din acel moment, au început nişte atacuri în stilul lui, îmbinarea aia dulce între xanax şi batistă.  🙂

Daniel Brânzei are tot dreptul să aleagă ce îi place, cît îi place şi unde îi place. Ar putea să se recomande numai pe sine, dacă asta l-ar face mai fericit.  

Dar nu-l face.  🙂 

11 gânduri despre &8222;Crimă şi pedeapsă&8221;

  1. Doamne ajută,
    Habar nu am ce meciuri aveţi cu domnul Daniel Brânzei, iar ca să fiu cinstit, nici nu-i treaba mea,
    eu vreau doar să vă reamintesc cuvintele (pe care ştiu că le ştiţi):
    „Mâniaţi-vă şi nu greşiţi; soarele să nu apună peste mânia voastră.” (Efeseni 4:26).

  2. „Daniel Brânzei are tot dreptul să aleagă ce îi place, cît îi place şi unde îi place. Ar putea să se
    recomande numai pe sine, dacă asta l-ar face mai fericit. ”
    Mare adevar ai spus, DB e un om nefericit si uneori chiar mi se pare ca nu exista nimic sa il faca fericit si atunci parca cu rautate vrea ca si cei din jur sa fie nefericiti.
    Parerea mea personala e ca nu ai pierdut nimic daca te-a scos el din clasamente, bine ca nu te poate sterge de pe listele cerului.
    Cind esti departe de el, poate parea foarte de treaba si nu pot sa nu recunosc ca este un om foarte destept si capabil, dotat si atunci cind vrea nu il egaleaza nimeni; din nefericire nu prea mai vrea si atunci nu prea e nimic de facut. Eu incerc de ani buni sa stau deoparte si recumosc ca mi-am impus sa nu am nici o asteptare din partea lui si lucrurile pareau Ok, pina cind iar sare calul si se leaga de familie si trecut si iar o luam de la capat. So acum sintem iar ” de la capat”, nu stiu cum se va termina. Stiu sigur ca atit cit a depins de mine am vrut sa traiesc in pace pentru ca mie acolo imi merg 2 din copii(am uitat ca spun ca tineretul este de nota 10 si nu are nimic de a face cu DB. Leader-ul de la tineret e un om deosebit pe care il iubesc toti tinerii si lui Dumnezeu si lui se datoreaza toata activitatea lor). Si acum vreau pace, dar nu pot zice decit Dumnezeu cu mila.

  3. Premiu de consolare (la ce-i mai bun și ăsta?): ești de ani buni pe postari.blogspot.com. Nu-s DB dar sunt DP. „P” vine mai târziu decât „B” dar… ziceam de consolare. DP nu are vizibilitatea lui DB, nici calitățile lui. Nici nu știm ce calități are, dar știm precis că are defecte. Un defect e că ce-i în gură și-n căpușă… Befect, cum zicea bunică-mea.

  4. Face cineva o evidenta de blogurile bune si rele? In afara de Dumnezeu din cer. Pe ce criteriu? Cat si cum?

  5. Blogurile sunt scrise de oameni, pentru oameni. În afară de Sfînta Scriptură, unde toate textele sunt insuflate de Duhul Sfînt, nu există, după ştiinţa mea, alt loc în care omul să nu fi pus de la el, mai mult sau mai puţin.
    Asupra acelui „mai mult sau mai puţin” se bat mai mulţi.
    În general, oamenii obişnuiţi să fie ascultaţi de o masă relativ docilă, dornică să înghită mîncarea gata mestecată, fac clasamente. În final, orice grupaj de acest gen poate avea un efect manipulator, prin alegere şi punitiv, prin excludere.
    Există şi maniaci ai clasamentelor, singuraticii, lunaticii. Se recunosc după locul pe care îl rezervă celorlalţi în raiul lui, unde el e dumnezeul care nu apune decît la comanda: încetaţi! tăiaţi! Evident, comanda o dai tu!

Comentariile nu sunt permise.