Cîinii maidanezi. Ultima soluţie. Fără revoluţie

Am găsit soluţia cîinilor vagabonzi. Nu, nu încă o revoluţie. Ţara nu mai are de unde să îmbăgăţească alte şi alte valuri de comunişti şi securişti, veniţi din linia a treia. 

Angajaţi-i!  Nu, posturile de conducere sunt deja ocupate de alţi vagabonzi, care nu sunt cîini, ci fiare!  

Atunci? Posturile cele mai de jos. De la baza asfaltului. 

Eu am găsit o astfel de persoană. Ţine loc de gard, de poartă şi de paznic. 

Nu vă uitaţi că e mică: Fetiţa are suflet mare!

Nu vă uitaţi că are şoduri înguste: iubeşte des şi fată la comandă. În general, un pui. Alb. 

Salariul ei e fix: cam cît mîncăm şi noi. Adică, un cioc mic, un blid mic. 

Nu face politică, aparţine societăţii civile: latră, dar nu muşcă. 

Fotografie0079

5 gânduri despre &8222;Cîinii maidanezi. Ultima soluţie. Fără revoluţie&8221;

  1. Fetiţă scumpă! Nemernicia de lege e o crimă, cum să alegi? 😥 Şi dacă zic că ar trebui să aleagă ei, tot distrugere este pentru noi, adică, ştiu sigur că toţi ar vrea să-i iau acasă. 😥
    P.S. Bineînţeles că vă iubesc! Şi să vă spun ceva, sunteţi un ortodox care se ignoră. 😆

  2. Mulţumesc, Roxana! 🙂
    Fetiţa mă aşteaptă în capătul treptelor, cînd le urc să mă duc la raportul de gardă. De cînd a început scandalul cu căţeii, nu mă mai pot uita în ochii ei. Astăzi, cînd am plecat acasă, am găsit-o acolo unde o vezi. Am pozat-o cu telefonul, după ce ne-am înţeles.

  3. Se pare ca societatea civila a inceput sa evolueze, a si muscat. Pentru inceput un banal director medical dar cine stie, poate se va ajunge si la ceva mai important !

  4. Să ştii că n-a muşcat pe cine trebuie. Omul e foarte cumsecade. Mai e şi diabetic, deci avea de ce să facă gît.
    Aşa e, societatea civilă trebuie să se mai coacă. 🙂

  5. Sincer, imi era teama sa nu aud teoria ca sunt muscati doar oamenii rai ! 🙂 . Comparatia cu societatea civila imi pare foarte corecta! In fond nici societatea noastra civila si nici acel catel, nu ii musca pe cei care ii hranesc, ci doar se gudura frumos pe langa ei… 🙂 .

    PS: Dragut blog aveti !

Comentariile nu sunt permise.