Tacîmuri

Am văzut astăzi o ţigancă stînd la coadă la un supermarket. De fapt, n-am văzut-o eu, ci nevastă-mea.

Femeile privesc lumea altfel, dintr-un alt unghi, nu ca noi, bărbaţii, care avem o gîndire de ansamblu şi o viziune planetară. Suntem ca nişte dumnezei ai acestor fiinţe dragi care ne robotesc comodităţile de fiecare zi.

Ţiganca ducea o pungă de tacîmuri, din alea de pui, de pe vremuri. Iar la aşa cumpărătură, n-avea nevoie de un coş, era destul o mînă.

Te îmbuibi şi taci, aşteptîndu-ţi rîndul la sărăcie. Pentru că nu se ştie niciodată cînd va veni vremea tacîmurilor.

Petrec Crăciunul într-una din cele mai corupte şi sărace ţări din Europa. M-am tot gîndit la lucrurile importante pe care le-am făcut anul acesta, ceva care să-mi justifice coşurile pline şi nu m-am putut ascunde în faţa lui Dumnezeu: n-aş merita nici punga de tacîmuri.  

7 gânduri despre &8222;Tacîmuri&8221;

  1. Marinel, bine că n-ai prescurtat dr., să se-ncurce lumea între doctor, drept și altc(in)eva! Să-l luăm pe Răsvan drept document? 😀

  2. Multumim Razvan Cristian. Si eu si sotia mea am varsat câte o lacrima de recunostinta fata de Domnul citind acest text, întelegand înca o data ca Domnul e tare bun cu noi.

Lasă un răspuns

