Odioşii de la Bobotează

Este al doilea cuplu „odios” condamnat din decembrie 1989 încoace. Interesant că acest lucru se petrece tot în prejma Crăciunului (condamnarea, practic, ar fi trebuit dată atunci, nu cu amînare de sărbători). Avem un apetit crescut de circ cu astfel de prilejuri. Un fost prim ministru condamnat de Bobotează, după un fost conducător executat de Crăciun, trebuie să recunoaştem,  e ceva! Poate că bătea la ochi, cine ştie? să repete figura de Crăciun.  Ambii soţi  Năstase fac parte din vechea nomenclatură. Nu pot să uit că Băsescu a cîştigat alegerile,  devansînd doar  cu cîteva voturi pe Adrian Năstase.  Năstase a fost unul din cei mai odioşi politicieni români de la Revoluţie încoace. Asta demonstrează cît de tîmpiţi (sau dezinformaţi, ca să mă exprim mai elegant) suntem cînd mergem la vot. N-avem niciun motiv de jubilaţie. Din ceea ce văd în jurul meu, nu am motive să cred că ţara se îndreaptă în direcţie bună. E doar praf în ochi. Nu-mi mai fac niciun fel de iluzii în sensul ăsta. Condamnarea celor doi vine, din punctul meu de vedere, oricum, mult prea tîrziu.

2 gânduri despre &8222;Odioşii de la Bobotează&8221;

  1. Răsvan, apetitul ăsta e unul ce ţine de creştinismul românesc, care n-a trecut de nivelul lui „dinte pentru dinte”. De aceea, poate, e zâmbetul românesc atât de ştirb! Nu ştiu ce mă face să cred că, pe undeva, prin 2015-2016 se va face o rocadă. Nu la şah, ci la Jilava! Şi? În loc să-i vedem pe toţi acolo, trebuie să le suportăm, prin rocadă, libertatea! Că pe a noastră o tot suportăm de mai bine de trei sferturi de secol!
    Intenţionam să comentez şi eu evenimentele, dar mi s-a terminat Emetiralul!

Comentariile nu sunt permise.