Visul

Am visat, într-o noapte, că cineva m-a trimis să ucid nişte fluturi. Nu sunt mulţi, mi-a spus el. Dacă eşti înarmat cu ce trebuie, vei scăpa repede de ei. Şi mi-a întins un pahar de şampanie, plin cu otravă. Ia asta, mi-a zis, şi îţi va fi de folos. Pe sub streaşină, prin crăpăturile casei, înfipţi între ferestre, peste tot virmuiau fluturii, ca nişte albine mari, de oţel. Erau cu miile, şi-mi urmăreau fiecare mişcare. Am aruncat o privire spre pahar şi mi-am dat seama că otrava din el era inutilă. Nu făcea decît să le aţîţe în plus. De ce nu mi-ai spus că sunt atît de multe? l-am întrebat pe omul care mă trimisese să ucid fluturii, care erau, de fapt, nişte albine mari, de oţel. Şi mi-am dat seama, deodată, că singura cale de scăpare era să trec printre ele neobservat. Otrava s-a prelins, uşor, în urma mea, fără să atingă pe nimeni. Şi o voce, venită de undeva, de la capătul visului, mi-a şoptit că nu pot ucide păcatele, unul cîte unul, pentru că ele se vor înmulţi, pe măsură ce le voi strivi, şi mă vor copleşi, iar în final, mă vor ucide. Şi că sfinţenia e singura care mă poate trece, nevătămat, printre ele. Şi atunci m-am trezit, şi am mulţumit lui Dumnezeu că n-am murit în somn fără să ştiu lucrul acesta.  

Un gând despre &8222;Visul&8221;

  1. Uite, Răsvan, eu n-am avut un vis, dar am avut azi un soi de revelaţie. Ca să nu-mi fac reclamă, n-am să dau link-ul. Dar tu te vei descurca să descifrezi revelaţia şi vei şti şi unde să o găseşti. Într-un fel,,, e cam cu acelaşi impact ca şi visul tău! Stranie coincidenţă! Sau, cum spuneam cândva, coincidenţele sunt minunile anonime?

Lasă un răspuns

