Un domeniu vast

Notă_20140125_113518_01Notă_20140125_113518_02

12 gânduri despre &8222;Un domeniu vast&8221;

  1. Păi, da! Da’ la mine de ce e tableta mică, rotundă şi roz? 😀 N-am fost cuminte?
    Oricum, să-ţi fie de mare folos! Poate de dragul ei vei scrie mai des… 😀

  2. Rasvan, e scrisul tau ?
    …sa vezi ce ,,indescifrabil ” am vazut recent pe o foaie unde un medic si-a dat cu parerea despre niste analize facute de un pacient .

    Medicul care l-a trimis pe bolnav a fost foarte mirat ca nici el nu prea pricepea ce scrie pe acea foaie…

    Asa ca …fii linistit !
    Reusim sa citim si daca scrii asa -cu scris de mana .

  3. Bineînţeles că e scrisul meu, dragă Mitică! Nevastă-mea nu mi-a făcut cadou şi o secretară, de ziua mea. Adevărul e că nici nu i-am cerut. 🙂
    Să ştii că scrisul pe sticlă e ceva mai dificil, dar am să mă obişnuiesc.
    Ah! da, e aşa pentru că am încasat cîteva de la tata cînd făceam caligrafia. 🙂

  4. Ce-I viata ta?
    E o penita Cu care scrii mereu pe-un drum.
    Si-apoi la ultima portita
    Tot ce-ai scris tu ca pe-o tablita,
    Nu se mai sterge nicidecum.

    Si vorbe-n vant si fapte rele
    Raman pe veci ca-ntr-un album.
    Pazit e scrisul tau de stele.
    De-ai pune mari intregei sa-l spele,
    Nu se mai sterge nicidecum.

    In ceaul greu de judecata
    Iti vei citi intregul drum.
    Si vei zbucni in plans deodata.
    Dar nici o slova-nlacrimata
    Nu se mai sterge nicidecum.

    n-o poate sterge decat sange,
    dar sange sfant sin u oricum.
    Ce inger trupul sau va frange?
    Si-astfel, ce-ai scris, oricat ai plange,
    Nu se mai sterge nicidecum.

    Isus cel drag veni din zare
    Ca tu sa scapi din foc si fum!
    Prin El trecutul tau dispare.
    Dar daca azi nu-I ceri iertare,
    Nu se mai sterge nicidecum.
    Isus pe lemn rabda arsita.

    Isus e pretul tau acum.
    Prin El esti alb ca lamaita.
    Si tot ce-a scris candva penita
    Nu se mai sterge nicidecum…
    Costache Ioanid

Lasă un răspuns

