Cu tinereţea, bat-o vina, nu e de glumit!

Am dat astăzi cîteva cuvinte pe motorul de căutare de la Google: “bloguri sfaturi tineri ortodocsi femei dezbracate”.

Nu, nu e de la căldură! E de la PROTV!  

Am văzut dimineaţă o ştire la ei, legată de chestia asta, cu femeile care-şi arată nurii pe stradă, pe plajă, în sfîrşit, prin tot locul unde pot fi admirate, şi de “anumite bloguri” care dau sfaturi tinerilor să nu le privească, ca să nu poftească.

Pînă aici, nimic nou. Deşi, pînă să spună prezentatoarea ce şi cum, despre ce bloguri era vorba, m-a trecut un fior rece pe spinare că a lansat o fumigenă unul de pe la noi, de prin ghetou. 

Dar nu era cazul: blogurile incriminate erau ortodoxe! Am răsuflat uşurat! Nu de-asta sunt făcute blogurile?, nu ca să-şi spună oamenii părerea? Pînă la urmă suntem o ţară liberă! (oare?).

Dar, cum de s-a urnit un gigant media (fie şi cu datorii) de talia PROTV-ului să atace nişte musculiţe amărîte? Şi, unde mai pui, să-i mai şi acuze pe bieţii oameni că se întreţin din donaţiile pe care le fac credincioşii ortodocşi care le sorb cuvintele în fiecare zi!

Ce răspuns mi-a dat motorul Google? Verificaţi şi voi: a apărut Saccsiv, un blog ortodox ultranaţionalist (zic şi eu ultra, aşa, ca să sune de speriat! 🙂 ).

Cum să umbli pe stradă cu ochelarii de cal- mi-am zis şi eu? Nu e vorba de virginitatea tinerilor, asta e altă poveste, pe care o “gestionează” fiecare după tot soiul de baremuri, inclusiv creştine.

Că PROTV-ul îşi bate joc de blogurile ultraşilor ortodocşi, asta e altă poveste, care ţine de politicul corect. Aici are dreptate Saccsiv. Omul ştie ce face şi-şi asumă riscurile. 

Pe de altă parte, ştiam că există castrarea chimică, dar nu pe cea cu blogul.

Chestia mi-a amintit de o lecţie pe care ne-a dat-o la liceu iubitul nostru profesor de limbă română, Costică Marinescu. Eram la Mihai Viteazu, o clasă numai de băieţi. Cu alte cuvinte, se putea spune lucrurilor pe nume. 

El ne-a povestit despre un coleg de facultate eminent, un tînăr frumos, care s-a îndrăgostit de o fată. Fata era la fel de frumoasă şi foarte cuminte. S-au căsătorit. Erau amîndoi virgini.

Dar, tînărul primise educaţie dură în familie, să n-aibă treabă cu femeile pînă la căsătorie. Din nefericire, a devenit, pentru o scurtă perioadă, onanist. Omul simţea nevoia şi n-a putut altfel.

Din cauza acestei practici, care l-a afectat fizic şi mental, în noaptea nunţii şi-a dat seama că suferă de impotenţă.

S-a plîns colegului şi prietenului său, profesorului meu, tînăr şi el pe vremea aceea, care i-a recomandat un psihiatru. Tînărului i-a fost ruşine să se ducă, să nu afle lumea şi, după o scurtă perioadă de încercări nefericite, s-a sinucis. A lăsat o scrisoare de iertare către iubita sa. 

Un caz real. Costică Marinescu, bătrîn fiind, şi încă era zguduit amintindu-şi ce băiat frumos, cuminte şi deştept fusese tînărul acela!

De-asta zic: şi Saccsiv are dreptate, şi PROTV-ul are dreptate, dar cea mai mare dreptate a avut-o tot profesorul meu de viaţă şi română: cu tinereţea, bat-o vina, nu e de glumit!

Lasă un răspuns

