Copacabana (5) Vreau spor de mondial

Singurul care a reuşit să reziste, dintre toţi prietenii mei, şi la repriza a doua din meciul Chile-Australia a fost Marinel Blaj. Dimineaţă am găsit un comentariu de-al lui de la meci. Nu e somnambul. Pierdusem doar un gol. 

În pauză, la 2-1, am adormit butuc, aşa cum eram. Am prins două ore de somn. Fiind de gardă, statul o să mi le plătească şi pe alea. 

Nu era destul cîte bube avea spitalul ăsta, ne-am pricopsit cu ciori. Cred că sunt zeci. După voce, par să fie de  vîrste diferite. Puberii ţipă ascuţit şi scurt. Nu ştiu care e rata lor de înmulţire, dar bănuiesc că mare. Nu disting cioara de cioroi. Se ceartă tot timpul.

Nu vă gîndiţi că am termopane şi aer condiţionat. Într-o zi, mi-au scos un ochi de geam şi mi-au pus un petec de plasă, prin care nu trece nimic, nici măcar  aerul. Are efect placebo.  Dacă le închid de tot, mă sufoc ca ăia la Pompei. Dacă le las vraişte, îmi intră viespile, care şi-au făcut cuib în pod. L-am suit pe unul să analizeze situaţia  şi era să-l coborîm  cu targa.  

În aceste condiţii, în mijlocul acestor  croncăneli cumplite, am văzut primele meciuri. Vreau spor de cioară şi de mondială! 

5 gânduri despre &8222;Copacabana (5) Vreau spor de mondial&8221;

  1. Păi, dacă e aşa, având în vedere că n-am avut posibilitatea să recuperez orele nedormite, fiind în cea de-a patra lună de… burlăcie contextuală, şi a trebuit să fiu harnic şi să gătesc, vreau şi eu spor! De oală! 😀

  2. Răsvan, după ce am văzut Uruguay-Costa Rica, Anglia-Italia chiar mi se pare anost, indiferent de frumuseţea golurilor. La aşa o surpriză mai rămâne ca Japonia-Coasta de Fildeş să se termine cu victoria… Cubei! Ar fi şi o chestie care ar confirma trendul arbitrajului la acest CM 😀

  3. Englezii si italienii au campionatul lor. Sunt din alt film. Ai dreptate: minunate echipele astea mici! Ma bucur de cite ori cistiga una din ele. M-am saturat de sah pe terenul de fotbal, de uscaciunea celor mari.

Lasă un răspuns

