Dune. Momo la Vuton

Filă de jurnal:  

“Astăzi am fost la bibliotecă şi am sughiţat pe o pagină de manuscris din sec. XVI. Apoi, am mai descifrat cîteva cuvinte din coptă. I-am trimis şi lui Dănole cîteva prafuri din ea, să facă o prăjitură de ziua sfîntului Ioan Botezătorul, să dea la cardinali. Apoi am fost la biserica dintr-o ţeavă. Anglicanii n-au avut copaci din care s-o lucreze. M-am simţit printre fiarele alea ca-n burta chitului, cu ţevile pe post de maţe. Au ghiorăit plăcut în tot timpul crizei… ăăă… predicii. Acum mă ejectez la universitate, să mă ocup de dromader. Pe Dănole l-a lăsat cămila. Să n-ai încredere în maşină: las-o acasă!.”

Un gând despre &8222;Dune. Momo la Vuton&8221;

  1. ” Biserica dintr-o țeavă”,interesan,mă amuză cum se pozează ei cu pastorul anglican.Și fiul lui Mănăstireanu e tot ”popă” anglican,băeții nu îs fraieri deloc.

Comentariile nu sunt permise.