Stau româneşte şi vorbesc turceşte

 

Blogul meu a început, brusc, să o rupă pe turceşte. Zic că e turceşte aşa, la derută, sper să nu mă certe vreun Momolean de-al nostru că vorbesc de o limbă pe care n-o cunosc.

Am salvat screen-ul şi l-am postat mai jos.
Unele rubrici arată chiar haios în limba asta nouă! (turcă?)

Acum, să mai spuneţi că Volf nu e viral!

Că crislamul doarme!

Că am scăpat de blestemul limbii copte! 🙂

Pînă cînd nu-mi vor traduce totul în turceşte prietenii de la WordPress, grăbiţi-vă să citiţi ce mai apucaţi din postarea asta, pe limba noastră strămoşească, în ideea că nu ne-am turcit cu toţii de ieri, de la Sfîntul Petru şi Pavel încoace.

 

Fascinaţia minciunii   Vindecătoru

 

 

Vindecătoru   Rasvan Cristian Stoica

 

11 gânduri despre &8222;Stau româneşte şi vorbesc turceşte&8221;

  1. Dragă Sali, dar e în turceşte sau nu? 🙂
    Haziran… Ay Secin… 🙂
    Ştiu că tu ai tot felul de daruri şi toate ţi le-a dat cu dărnicie Domnul!

  2. Da, e in turceste. Darurile nu sunt meritele mele, defectele si lipsurile sunt meritele mele. Chiar daca nu mai sunt vazut prin blogosfera, sa stiti ca va citesc pe dvs si inca alte cateva bloguri…imi place cum scrieti. Pe cand o carte? E la moda acum…curand am sa scot si eu una nu pt ca e la moda ci pt ca Trebuie 🙂

  3. Abia aştept să citesc cartea ta, Sali! Ai ce să povesteşti.
    Cînd am văzut că scrie pe altă limbă pe blog, am rămas înlemnit! Am verificat pe Google, dar parcă nu eram sigur că e pe turceşte! Am zis că pot fi cuvinte din limbi diferite. 🙂
    Acum, că ştiu că m-ai fi ajutat tu cu traducerea, dragă Sali, îmi pare rău că l-au „vindecat”. 🙂

  4. Si mie mi s-a intamplat.
    Deschideti cu Internet Explorer, o sa fie pe romaneste.
    Banuiesc ca acum folositi Chrome.

  5. Daca crestinismul tinde spre crislam, de ce n-ar tinde si romanul spre romturcit? 😀

  6. Si cum ar putea un roman sa adere la crislam…inainte de a fi turcit? 😀 Dar mai intai trebuie turciti cei ce sint opozantii agresivi ai acestei noi credinte globale. Pazea doctor Rasvan! 😀

  7. Dupa ce am scris comentariile, computerul meu a fost atacat de virusi…poate turciti. Dar au fost invinsi. 😀

  8. „…de ce n-ar tinde si romanul spre romturcit…”

    Dragă Lidie, în istorie ne-am şi „fanaricit”… Volf? Acum primim firman-ul de la Yale 🙂

  9. Istoria de aici este a „romturcitilor” si „fanaricitilor” si este scrisa de uni ca „firman-ul de la Yale”. „Firman-ul” s-a incurcat in treburile cetatii, a turnului nou inceput. S-ar putea sa nu mai fie cale de intoarcere, dar asta este… noi ne alegem singuri viitorul si stapinul pe care vrem sa-l slujim. Dumnezeu ne-a binecuvintat cu democratie, dar Ne-a dat minte si Ne-a trasat Calea. Acum este vremea cind cei ce vor cu tot dinadisul sa sfirseasca cu El, sa umble cu mare grija pe mijlocul Cararii, ca pe margini, s-au catarat prefacuti ingeri de lumina care vor sa piarda chiar si pe cei neclintiti. Avem mare nevoie de Duhul Lui, poate de indoita putere din El, ca sa putem cerceta si deosebi duhurile. E mare intunecimea lumii! Dar Slava Lui, ca El este Lumina Lumii!

Comentariile nu sunt permise.