Ciorba cu potroace de drac

Știrea săptămînii care a trecut- sau, mai bine zis, năzdrăvănia ei- a fost șopîrla emisă de Shimon Peres, nonagenarul ex-președinte al Israelului, care, aflat în vizită la papa Francesco,o  băbătie aproape similară cu el, a afirmat că lumea ar avea nevoie de o Organizație a Religiilor Unite, ceva în genul ONU, dar mai puțin comic.
Elucubrația pare (pre)lucrată intenționat să dea apă la moară anti-semitismului, islamismului fundamentalist și panslavismului rusesc, ultimul promovat de ortodoxul de pradă și paradă Volodea Putin.
Nu are sens să analizăm, zic eu, motivațiile unui asemenea pseudo-proiect care sper că e doar utopie.
Peres a avut viziunea pieței Sfîntului Petru, plină pînă la refuz cu peste o jumătate de milion de gură-cască, veniți să asculte glumele lui Francisc, aflat în fruntea organizației dumnezeilor sans frontieres.
Nimeni altul nu poate fi în fruntea acestei monstruozități decît tine, Francisc dragă, pentru că ești tipul cel mai koscher de pe planetă la această oră- i-a gîngurit Peres, într-un text ușor modificat.
De acolo, printr-un proces de hipnoză generalizată, cetățenii din piață nu se vor duce să mai ardă o cruciadă ca pe vremuri sau să frigă vreun eretic ca mine, ca iezuiții lui Francisc din vechime, ci vor băga spaima în bandele isterice de teroriști, lăsîndu-i fără rețete compensate.
La cîte povești am citit zielele astea prin presă (inclusiv că Putin seamănă cu Hitler), nu mai lipseau decît moșnegii ăștia să pună capac la ciorba în clocot cu potroace de drac.

8 gânduri despre &8222;Ciorba cu potroace de drac&8221;

  1. Dragul meu, fiindcă alți comentatori nu ai, am să vin eu. Îmi vine în minte un pasaj din cartea lui Ioan Ianolide, ”Întoarcerea la Hristos”! Autorul evocă acolo o situație tensionată, unilaterală de fapt, în care un rabin talmudic, Max Moses îl ataca foarte dur pe pastorul evreu Wurmbrand: ”ai să vezi tu… pun eu pe unii să te aranjeze!”. Motivul furiei era acela că, evreul Wurmbrand îi acuza pe liderii religioși ai poporului evreu ca fiind animați de duhul lui antihrist, lucru cu care sunt întru-totul de acord! Mintea acestor oameni, care l-au respins pe Hristos, am în vedere unele elite, este diabolică la superlativ: numai dacă mă gândesc la ”cristologia” și ”analogia” pe care o face atât de mizerabil, Max Dimont, în a sa carte, ”Dumnezeu, evreii și Istoria”, între Domnul Iisus, esenieni și Știința creștină a lui Mary Baker Eddy: crede-mă că, nu ai văzut atâta mizerie pe rând scris, nicăieri – atâta viclenie care pute a sânge stricat de mielușei! S-au stricat mințile oamenilor, nene, s-au stricat! Viclean, viclean, dar idiot! Și-mi dădea ghes un antisemitism nene… Și am gonit gândul ca fiind de la Satana! Să mă întorc la rabinul talmudic, ăsta zicea cam așa, asocia crimele lui Hilter cu creștinismul! Wurmbrand încerca să-i explice, să facă diferența! Ei, aș: ”Lasă creștinilor, o să vedeți, acum o să vă ucidem noi pe voi!”
    Trebuie să fac totuși o precizare – acel ”noi” nu trebuie asimilat decât cu mințile bolnave ale poporului Israel care, au încetat a-l mai aștepta pe Hristos, știind din cartea proorocului Daniel că l-au ucis, și într-o răzvătire demnă de toată scârba au trecut la metafizica exprimată de Max Moses așa: ”Poporul evreu este Hristos!”… Nene, îți dai seama? Am fugit cu gândul la toate lepădăturile din neamul lor, începând cu Karl Marx, autorul moral a zeci de milioane de ucideri în numele unei ideologii antihristice! Am ajuns și alți lupi răpitori apoi, mai puțin cunoscuți, însă mai eficienți – pseudoștiința lor ucigând azi zeci de milioane de suflete – Helen Shcucman, Werner Erhard, Marianne Williamson… ehei, sunt o mulțime de ființe infame, dar nu le voi da citire numelor, nu de alta, ca să nu le fac reclamă! Max Dimont, în cartea sa de doi lei, încerca a zice că Iisus a venit ca să libereze poporul evreu din robia romană, și că liderii de la Templu, să nu crezi, au vrut să-l salveze pe esenianul Iisus de furia dementă a soldaților romani sanguinari… Ce rușine! Dar ce legătură are munca lor antihristică cu prezența evreului Peres la vatican? Simplu – cum unii evreii nu sunt proști deloc, și cum din păcate, manifestă aceeași ură pentru Hristos, fiul de curvă care era de profesie coafeză, văd o ”cristologie” destul de masonică în religia catolică, în care nu-i deranjează deloc creștinismul istoric, fiindcă el nu există acolo! Așadar titlul tău ar fi că liderul evreu s-a dus la ”cristologul” eseniano-mason-bakerian (cum ar zice Dimont, animat de demonul minciunii și/sau al prostiei) Francesco! Totul se termină cu bine pentru ambele părți, dacă creștinismul istoric nu le răsună în tâmpele lor timpane spre a le tulbura dușmănia lor pentru Dumnezeu, pentru Cuvânt! La masa aceea cu ciorba de potroace de drac, au șezut doi boșorogi – unul jonglând cu misticismul drăcesc iar altul cu secularismul jidovesc cabalicesc!

  2. Marinel, voiai cum să-mi dai și mie 33 de laic-uri? 🙂 Ia mai jos, cu perezul asta:
    http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/codex_magica/codex_magica08.htm
    Cum am spus si mai sus, din pacate, undele dintre asa-zisele minti ”luminate” ale poporului evreu sunt angajate in popularizarea stiintei satanice din gradina Edenului: ”veti fi ca Dumnezeu! – ei eu rasat si rafinat nucleul antihrist New Age, invataturile human potential!” Dar ia mai bine sa-l intrebam pe Rasvan, cate stele avea, cand era sub uniforma? Eu am avut ”bostani” -, ii multumesc lui Dumnezeu.Sa avem grija la pseudoprofetia cu reconstructia Templului la Ierusalim: tot un plan masonic este! Hitler Adolf culmea nebuniei, cartea sa de capatai a fost Doctrinele secrete a madamei Blavatsky vlablablablavatsky, evreica din Rusia… Si acum, culmea rusinii, Simon vorbeste de cresterea antisemitismului in Evropa si tocmai el se duce la o institutie sectara, cea mai mare din lume, care nici pana in ziua de azi nu s-a dezis de concordatul incheiat cu raihul gherman! Ce circ si ce tragedie, pentru cetatenii evrei de rand, sa fie condusi de niste minti antihristice… ca si noi de altfel, fiindca mereu suntem chemati sa alegem la vot intre dracul roz si dracul albastru! Basescu, e dracul violet, umbla cu naparca new-age prin dosul cucoanelor eline intru simtiri feline! Ba unii mari ciobanei ai neamului nost, pe la B1 si alte tembeliziuni, se produc neoprotestanteliceste, sub obladuirea degraba iubitoare de Hristos a varcolacilor ”crestini” cu gandiri de babuini – adica, cum sa manance mai incet puiul de porumbel sub privirile indurerate ale parintilor sai… Gata! (Rasvan, in comentariul mei de mai sus, am uitat sa pun ghilimele acolo unde redau descrierea facuta Domnului Hristos de invatatorii talmudobudismelui hermetic, sincretic si bestmetic! Te rog pe dta sa pui ghilimele acolo unde redau invatatura lor maligna cu ”fiul de frizerita curva”! Promit ca daca faci asta, o sa trec mai rar pe la tine! 🙂

  3. Daniel, am luat. Îmi stă şi-acum în gât! Sper să treacă după nişte spălături. Nu-ţi mai dau niciun like. Mă uit de pe margine, că-i mai puţin periculos! 😀

  4. Frica pazeste pepenii! Insa te rog ceva Rasvane – de cand am devenit eu portavocea dejectiilor cabalelelor? Am pacatuit inaintea lui Dumnezeu ca am redat acea miselie, pe care o spun unii despre Hristos, si despre mama lui! Te rog sa stergi ambele mele comentarii, si asta! N-am avut ce face, sa vorbesc despre rahaturile ”elitelor” satanoide! Scoate-le nene!

  5. O tăcere cât o mie de cuvinte! Cica vine in toamna, acum, unul, Fritz Erik Hoevels, ca sa ii invete pe daci ca, Pavel e de fapt nascocitorul crestinismului – ”Isus era doar un esenian!” Acum, sfintii lui tata, va zic adios! Sa nu bociti prea tare lipsa mea!

Lasă un răspuns

