Jurnal de campanie (4) VINERI. Blidul de linte venit de la Guvern pentru Creştinii după Evanghelie

Creştinii după Evanghelie, numai ei mai rămăseseră neviolaţi de Putere. Incredibil!  Ăştia primesc bani, mită de la Guvern şi spun, cu neruşinare, că Dumnezeu le-a ascultat rugăciunile! Pentru un blid de linte de… 100.000 de parai! 

Guvernul României, condus de Victor Ponta, a alocat suma, în două rate, ca să acopere o datorie pe care ăştia au făcut-o cu un teren pe care se găseşte o biserică de-a lor.

Şi Komunicatul respectiv vine tot în timpul campaniei electorale, pe 30 octombrie 2014! Sper să nu fie contrafăcut! 

Alianţa Evanghelică funcţionează unsă… 

Untitcomled

15 gânduri despre &8222;Jurnal de campanie (4) VINERI. Blidul de linte venit de la Guvern pentru Creştinii după Evanghelie&8221;

  1. Da, Răsvan, „Alianţa Evanghelică funcţionează unsă”… Cu toate alifiile! Sincer, să te mai miri de aberaţiile NAR & co? Păi, doctore, cum se cheamă unul evadat din spitalul de psihiatrie? 😉

  2. ,,A Domnului Isus sa fie toata slava ,,
    …asa se incheie comunicatul.
    Asta ma face sa-mi amintesc de remarca unui om al lui Dumnezeu uitandu-se la niste edificii construite prin bunavointa si generozitatea unor oameni .
    acolo jos scris pe o placuta de marmura ;
    ,,ridicata de …. [o lista cu nume ] spre Slava lui Dumnezeu .
    Corect ar fi , la acest comunicat , sa se adauge si
    ,,A Domnului Isus sa fie toata slava …[cat a mai ramas din ceea ce am dat ostenitorilor in rugaciune si Guvernului ]

  3. În rîndul Crestinilor dupā Evanghelie or mai fi si oameni cinstiti.Virgil Achihai nu este un tip curat,nici mācar un predicator bun.Nu stiu cum se pun ei în fruntea unui cult,dupā ce criterii.Statul ne are oarecum la mînā pentru cā mai peste tot am construit în timpul regimului comunist fārā autorizatii,fārā o situatie clarā a parcelelor pe care s-a construit…

  4. Da, si cand le vine nota de plata dau comunicate ca acela de mai sus. Din pacate, ca si la Emanuel, ca si in cazul lui Bunaciu, ei invoca numele Domnului si amesteca in mod gretos religia cu lumescul.
    Prinsi cu matza in sac, devin agresivi si acuza pe toata lumea de reavointa si trimit la rugaciune.
    E un scenariu obositor, de care nu se mai satura, pentru ca nu s-au obisnuit cu transparenta pe internet, atata cat e ea, si nu si-au adaptat mesajul si limbajul comunicarii directe si vii.
    Toti acestia arata ca niste brontozauri pusi sa faca touch screen dupa broscute.

  5. Cei prinsi cu matza in sac devin agresivi, foarte bine spus. Dar nu doar ei, devin agresivi ci si membrii bisericilor. As spune ca e normal. Da, ar fi normal daca s-ar revolta impotriva mizeriei morale, dar nu se revolta impotriva ei, ci impotriva curajului unora de a publica pe internet astfel de lucruri. Astia sunt membrii clasici, care tot ce vad in biserica sunt doar niste predicatori, pastori sinceri care isi fac treaba cum stiu ei mai bine. Niste sefi de cult care isi dau silinta la maxim, a caror integritate este infailibila, oameni angajati trupeste si sufleteste sa duca vulgu nostru prapadit pe culmi spirituale.

    Multi urmasi fideli are Iuda, dar toti sunt in pozitii cheie 🙂

  6. Poate cā ai dreptate dar sā stii cā cei care s-au revoltat au fot pusi la colt.La noi la Iasi l-am confruntat pe domnul Achihai acum 3 ani.De fiecare datā cînd ne viziteazā are treabā cu tinerii.De data asta studiam în cadrul orelor de tineret cartea Daniel.Duminicā seara prezentam un scurt rezumat în fata bisericii,de la microfon nu de la „sfîntul amvon”.Dupā programul tineretului se ridicā domnul Virgil Achihai si predicā mai bine de o orā numai prostii,criticā grupul de tineret al bisericii noastre,reprosul fiind cā tinerii nu mai vorbesc despre Domnul Isus,fetele îs îmbrācate nustiucum,cîntārile nu erau cum vroia el,etc.(Programul tineretului fiind în jurul cārtii Daniel.)Achihai:”Nu e bine fratilor,noi tre sā vorbim numai despre Domnul Isus”!Bun bun,vre-o doi de pe la instrumente au iesit din salā cā nu mai puteai sā îl asculti.La încheierea serviciului din acea searā am mers sā îl întrebām ce are cu noi ce are cu fetele,cu sotiile noastre,era cineva îmbrācat de club sau indecent cā nu pricepeam.Ei aici a iesit scandalul.Cine suntem noi,de ce ne luām de el,în ce calitate îl întrebām noi,etc.I-am spus cā îl întrebām în calitate de membri,fii oamenilor care au contribuit la constructia clādirii(ca multi altii dealtfel).Nu am avut cu cine discuta,nu a priceput cā din cartea Daniel încercam sā desprindem un tipar de moralitate,omul Daniel care desi trāia la curtea împāratului nu s-a spurcat cu lucrurile murdare… Atunci mi-am dat seama cā suntem împārtiti în douā:ei conducerea si noi enoriasii.

  7. Draga Elisei, urat personaj acest domn Achihai. Tipic: urla la cei pe care-i considera subalterni si se gudura in fata puterii. Despre Crestinii dupa Evanghelie s-a spus foarte putin, legat de colaborarea unora cu securitatea. Cand am avut o ciocnire violenta cu turnatorul baptist Poplacean, prietenul lui Iosif Ton, au functionat toate rotile dintate de la Crestini dupa Evanghelie. Tipii de la virf, fireste. Eu veneam la adunare la Crestini de dragul unor frati, printre care si Corneliu Almasanu. Le dadusera directiva de sus sa ma prelucreze ideologic. Cind au aflat ca sunt baptist si ca oricum nu ma durea niciunde de ce ziceau ei, le-a cazut fata.

  8. Stiu,am crescut printre ei,tata era implicat în lucrare,a fost anchetat în mai multe rînduri.Am auzit scuze:”frate dar asa erau vremurile” si asta spuneau responsabili de biserici,dar sunt povesti lungi…

  9. Deci așa; n/au învățat din trecut; satan te/ajută să ai datorii financiare ca să te aibă cu ceva lamînă, iar dacă te ajută să le și plătești… Citeam comunicatul cu groază; zici că e scris de cineva stresat de datorii financiare, nu preocupat de Domnul, cum pretind aparențele. Cîndva, cei prigoniți se strîngeau pe/ascuns, pe la casele oamenilor, pe după perdea, acum biserica are afaceri imobiliare. Citeam cu impresia că poate, în sfîrșit, Dumnezeu și mamona s/au împăcat și și/au dat mîna, sub patrefirul guvernului. Mie/mi pare oribil, streăin, înfiorător, nu știu altora cum pare.

    Mihai Achihai, tot de la baptisti provine.

  10. TEHNIC:

    Acum am observat ceva nereguli la setările de tastatură la notebook. Pentru a putea citi corect scrisul cu diacritice românrşti, cel ce scrie trebuie să aibă setarea de tastatură pe „romanian traditional”, altfel, vocea electronică ivona carmen îmi citeşte eronat. Dacă mesajul precedent a avut erori, îmi cer scuze, era romanian standard. După ce-am expediat mi-am dat seama că nu-nţeleg mare lucru din ce-am scris.

Comentariile nu sunt permise.