JOI. Un liliac în Cetatea de piatră. Alin Cristea la Marinel Blaj

Sunt păduri în care intri și te rătăcești. Umbli înfometat după cuvinte. Nu le găsești ușor. Uneori vin prea repede. Nici așa nu e bine. Nu le poți stăvili. Te sufocă.

Ura e un sentiment puternic, dragoste cu semn schimbat. Nimeni nu e imun la ură. Singurul vaccin sentimental e abstinența. Ura e o boală. Ura e contagioasă. Ura se transmite prin oameni, de la om la om, de la o colectivitate la alta.

Rezervorul de ură poate fi și blogul. Ca și EBOLA, foamea de curiozități te împinge să guști lilieci vorbitori de pădure.

Scăpat din spam, liliacul devine o piatră de poticnire a inimii. Limba capătă accente viole(n)te. Te hrănești cu venin de cîrpă.

Legea inimii e totul sau nimic. Cine nu mă crede, să încerce să bată cu jumătăți de măsură.

6 gânduri despre &8222;JOI. Un liliac în Cetatea de piatră. Alin Cristea la Marinel Blaj&8221;

  1. Să lămurim lucrurile. Nu ştiu cum a trecut de spam acel comentariu al mogulului, mai ales că periodic am mereu câte unul-două la spam. Cum nu verific în zilele acestea de dinainte de plecare toate comentariile, acela ar fi trecut neobservat dacă nu l-ai fi remarcat tu, Răsvan. Acum, să-l şterg ar fi o eroare. Aşa că, dacă tot l-ai observat tu şi l-ai preluat, spală-te tu pe cap cu el 😀 În schimb, voi pune mai multe filtre, ca să nu mă mai trezesc cu comentarii mogulice, oricum ar fi ele. Să şi le consume în vizuina lui… 😀

  2. Dragă Romulus, cînd am văzut comentariul, de fapt, cînd am văzut moaca individului în iconiţa de la comentarii, am crezut că am greşit blogul. Am plecat, am revenit şi hirsutul tot acolo era. 🙂

  3. Dragă Marinel, ai grijă la butoane, poate ne filtrezi pe toţi. 🙂
    Nu i-am mai călcat pragul de un an şi jumătate. Nu-l citesc şi nu-i folosesc numele. De data asta a fost o excepţie. Nu-l citesc, nu intru în dialog cu tipul, nu mă pot spăla cu el pe cap, cum spui tu. 🙂
    Pe vremea cînd eram student şi făceam psihiatria la spitalul Gh. Marinescu din Bucureşti, cei de acolo ne sfătuiau să luăm distanţă faţă de bolnavi. Cînd intri în sistemul lor de gîndire, dacă nu ai busolă, te poţi rătăci. Te poţi „contamina” de nebunie.
    Alin Cristea este, după opinia mea, un caz patologic. În limbaj popular, se spunea că „are drac”.
    DE cîte ori trece de filtrele tale, va avea parte de o postare de-a mea, dedicată lui.
    Vorbesc foarte serios.

  4. Recunosc ca am avut si eu senzatia ca m-am trezit dintr-un somn criogenic. Flirtam totusi cu idea ca, acel comentariu, oarecum, in termenii normalitatii, ar fi fost ingaduit de Marinel. Eram pe punctul sa il intreb pe privat. Nu m-am gandit ca mogulul poate, mai nou, sparge filtrele 🙂 . Nu am cum sa nu fiu de acord cu diagnosticul dat mogulului, atat in limbaj de specialitate, dar mai ales in limbaj popular 😀

  5. Răsvan dragă, aşa, în grabă, cu ochii încă lipiţi de somn şi pe picior de plecare, îţi spun că mă tem că n-o să mai ai de scris despre individ. Am pus filtre suplimentare. Cred că a postat pentru prima oară de pe „la rotundu” ăla a lui, şi „rotundu” nu era trecut ca filtru. Acum e. De acord şi eu cu diagnosticul. Dacă i-ai citi comentariile care îmi apar la spam… Are treabă cu „cadrilaterul” (tu, Paul, Romulus şi subsemnatul fiind cetăţile dobrogene cu care se războieşte de unul singur). Să-i fie de bine, că o să moară de epuizare în războiul lui! 😀

Lasă un răspuns

