KLAUS şi peştişorul de aur

Peştişorul de aur, întrunit în două bancuri compacte, la senat şi camera deputaţilor, i-a îndeplinit lui Klaus cele două dorinţe pe care le formulase cu o zi în urmă: a picat legea amnistiei şi au fost predaţi justiţiei cei trei corupţi.

Lui Klaus i-a mai rămas o dorinţă şi a pus-o azi: vrea lege electorală nouă, cu votare electronică şi prin corespondenţă. Curînd, cît mai curînd, le-a mai spus el, anticipînd alegerile viitoare.

Pe la miezul zilei, Klaus a apărut în presă în chiloţi albi pe un teren de tenis. Poporul a putut să vadă jumătate din coapsele bărbatului puternic şi serios pe care l-a ales în fruntea ţării.

Spre deosebire de Ponta, care, în timp ce juca baschet, se prăbuşea avionul în pădure şi autocarul în prăpastie, în timpul meciului lui Klaus ţara a fost scutită de cutremurul din Vrancea, dar nu şi de cel din PSD.

S-a dovedit că prima doamnă iubeşte monarhia. Evident, platonic.  

11 gânduri despre &8222;KLAUS şi peştişorul de aur&8221;

  1. Un castig foarte important este imaginea in Europa. Am simtit pe proprie piele ce inseamna sa fii roman, in occident. A fi roman inseamna a fi bulgar, care este un sinonim cu a fi un membru al unei natiuni fara etica, vandal, murdar, cu capacitate intelectuala redusa, un reprezentant al civilizatiei(daca poate fi numita asa) din Neanderthal. De fapt exista o departajare legislativa in majoritatea tarilor. S-a creat o categorie speciala de tari din care fac parte Romania si Bulgaria. Este o categorie considerata patetica. Membrii celor doua tari avand drepturi limitate in occident si au parte de o atitudine specifica.
    Din interiorul tarii pare un lucru nedrept, in schimb, politica externa a fost principala cauza a unei astfel de imagini. In 25 de ani de la caderea dictatorului, politica externa a fost organizata exact in termenii in care a fost tratata situatii votarii in diaspora.
    M-am intreba de multe ori de ce imaginea Romaniei a fost promovata, de segmentul politic, intr-o maniera atat de dezavantajoasa. Avem oameni deosebiti, avem potential bun, dar imaginea ne impiedeca sa putem fi apreciati si doriti.

  2. Dragă Romulus, acum spun și eu ca tine: imaginea României nu are decît de cîștigat din pricina lui Klaus.
    Iar faptul că am rupt gura Europei, votînd un neamț neortodox, e un nou început, pentru o percepție corectă a diasporei, măcar, dacă nu și a noastră, pe ici, pe colo.
    Am să-l monitorizez sentimental și zilnic pe Iohannis, pentru că l-am votat. Acum îmi place. Nu știu ce va fi peste o lună sau un an.
    Dacă cu Ponta voiam să plec din România, cu Klaus mai c-aș sta. 🙂

  3. 🙂 Rasvan, sară bună! Cât de frumos: albul chiulasei sale punea in valoare teutona să coapsa (si evident, coaptă). Dar zâmbetul sau, ce zici? Cât sarm nibelung! Eu m-am votat pe Ponta, însă fara patima si artag… Am votat ca să votez. Nu am nimerit cartea zisă „as”: pe terenul de tenis neamţul, duios, asul nimerea! La noi ca la nimenea. De acum va fi mai bine! 🙂 am auzit ca Elena Udrea va recompensa pe votanţii lui Klaus tumnai de Crăciun cu încă un tun. Primul, ptr ajutorul dat, e Hrebenciuc ptr naiva sa intrare sub incidenţa legii. Aşa lovitură, nainte de alegere mai zic si eu. Revenind, ma gândi să merg la Udrea să zic ca l-am votat pe Klaus! 🙂 ca recompensa am să ii cer ca sa-mi cedeze mie Base, nr câştigător la 6 din 49. Sau măcar consiler in MiTO. 🙂 Te las neamţule! Vezi cum am cotit-o? Am uitat deja de partea ceea de rus a ta!

  4. 🙂 Sară bună, Daniel! Umblu şi eu ca rusul după neamţ, ca vodka după bere, o plăcere, dar asta e chestie de cînd mă ştiu. 🙂
    Trece nebunia şi o iau iar cu „Război şi pace”. 🙂 Cică viziunea lui Tolstoi cum că istoria o fac mulţimile, mişcările mari de mase, e vax. Asta de cînd a venit Klaus.
    Asta ca să ştii. 🙂

  5. Si totusi, sper sa nu fie mason… In alta ordine, nu e putin lucru ca ne treziram cu un presedinte neamt! Nemtii sunt oameni de toata ipsrava, reusesc acolo unde multi nu razbesc! Astia din neamul lui Klaus practica bine detasarea cu implicarea! Sa-i dea Dumnezeu totusi mintea romanului cea de pe urma…

Comentariile nu sunt permise.