Serviciul de cadre al lui Dumnezeu. Pe Ana Pauker o cheamă Cristina

Dacă Dumnezeu ar avea nevoie de o Ana Pauker, să ştiţi că a găsit-o: o cheamă Cristina Secoşan. Mă rog, una din ele.

Cristina Secoşan, lucrătoare la serviciul suflete, îmi trimite următoarea jalbă. Ea mă învaţă cum să „mă raportez corect şi biblic faţă de autorităţi”.

„Creştinii adevăraţi trebuie să respecte hotărîrea Domnului” (adică alegerea lui Klaus la Preşedinţie), spune ea, nu să facă „băşcălie şi bătaie de joc”.

Doamna crede că „răsturnarea votului mă pune pe gînduri”, după ce săptămîni la rînd mi s-au uscat degetele înnegrindu-l pe Ponta. (Femeia, citind numai seria „Klaus” a crezut că ţin cu Ponta!  🙂  )

În final, tanti Cristina îmi dă sarcină de sus:

„Reevalueaza-ţi stilul scrisului si optica. Mai crestineste. Mai multa seriozitate si intelepciune. De asta ar cam fi nevoie.”

Cu alte cuvinte, mai uşor cu scrisul, că se sparge cerul, „măscăriciule”!.

Iată comentariul Cristinei Secoşan care, trebuie să recunosc, are farmecul lui. Probabil că, pe vremea lui Calvin, tipa m-ar fi ars pe rug(ă):

„Razvan Cristian, pentru tine totul este bascalie si bataie de joc? Chiar nu ai deloc putin respect pentru o persoana pe care, pana la urma, Domnul a asezat-o acolo ca sa reprezinte institutia presedinţiala ? Ce sa invete cei din lume de la tine? Amuzament de doi bani oricat de serios ar fi subiectul?Ti se pare ca e la intamplare? Oricum ar fi, a ajuns acolo si crestinii adevarati trebuie sa respecte hotararea Domnului. Ponta ar fi fost mai bun? Nu pentru asta s-au rugat atatea biserici si credinciosi si i-am cerut lui Dumnezeu sa puna pe cineva dupa voia Lui? Aceasta rasturnare de voturi nu te pune pe ganduri? Ca o fi fost voia Domnului sa-si arate suveranitatea? Crezi ca daca respectivul nu-i pocait ca noi, nu e voia lui Dumnezeu sa fie acolo? Te inseli! Cand o sa invatam odata sa ne raportam corect si biblic fata de autoritati? Nu mi se pare deloc ca ni se adreseaza ca unor oligofreni! E o inventie pura de-a ta, pe care, sincer nu stiu de unde ai scos-o. Scuze, ma tem ca altul este aici mascariciul. Deocamdata nu l-am auzit deloc persifland pe orice subiect si cu orice ocazie ca alţii. Ideea cu tenisul cel putin e buna poate realizabila sau nu, dar de la tine ce sa invete tinerii in aceasta situatie? Cum sa-si bata joc mai bine de unul sau altul, sa ironizeze si cand nu e cazul, sa rada fortat sau inventeze? Nici nu-i o lozinca traznita. E o idee. Poate buna sau poate fara rezultat. Reevalueaza-ţi stilul scrisului si optica. Mai crestineste. Mai multa seriozitate si intelepciune. De asta ar cam fi nevoie.”

13 gânduri despre &8222;Serviciul de cadre al lui Dumnezeu. Pe Ana Pauker o cheamă Cristina&8221;

  1. Rasvan Cristian sunt persoane mai tomnatice, care au trecut la dieta de toamna.. muraturi si acrituri:) Uita sa mai ia cate o lingurita de miere si se hranesc cu ceai amar si ardei iute.. cica sunt bune la fiere.. Nu-i de mirat, dar nici de admirat, cum patima isi pune amprenta pe patina vremii.

  2. Draga Rasvan, inca lumea nu stie citi un blog, ci doar articole disparate. In momentul in care tratezi un subiect mai amplu, daca nu incluzi in articol toate ramificarile logic posibile unii te vor interpreta partial si te vor condamna.

    O alta chestiune este cu genul de articole scrise de Momo, el foloseste cheia hermeneutica dubla. Pune un articol ovational Pontis, dupa care, cand vede ca balanta inclina spre opozitie, fac un mic update care injecteaza(aparent) un nou sens articolului, folosindu-se de comutatorul semantic pe care l-a plantat acolo de la inceput. Acest tip de articole versatile, cameleonice nu sunt cazul la tine. Ai tratat in multe articole pozitia fata de Ponta, asa ca ar fi o crampa(abdominala) de gandire sa te considere cineva pontist 😀 .

  3. 🙂 Ce -mi place mie cand „ti-o iei” de la sfinti….ma gandesc ca asa ai motive sa continui sa spui deschis ce gandesti. Succes! E greu sa ai urechile in mana altora 🙂

  4. Credeam ca soiul asta de „sfinti” sint pe cale de disparitie, dar se pare ca nu scapam usor de sfintocani din astia constipati. Ma mira doar ca in loc sa se roage citeste bloguri desi vad ca nu prea pricepe ce citeste. Like always, good job my friend.

  5. Dragă Mia, avea măritul Poplăcean o secretară la biserică, la Sibiu. Aia mă luase la prelucrat după incidentul despre care scrisesem, exorcizarea tipului acela. Ca la cadre: dulce, apoi ferm, ameninţător, dar celest. 🙂
    Să vezi ce păţesc azi. Apare un tip pe hol, (sala era plină de urgenţe, de moşi şi babe care se înghesuiau să dea colţul), un tînăr de 20 de ani şi 100 de kile, şi-mi spune: mă doare în gît. L-am expediat la medicul de familie. Da pe tine de ce te plăteşte statul? mi-a zis. Nu-l mai durea gîtul…
    Nici pe asta n-a durut-o mîna. 🙂

  6. Dragilor,

    in buna masura Cristina are dreptate – multi dintre crestini, prinsi de adormire, o apuca pe aratura… si da-I cu glumele, bune sau rele… Pe de alta parte, blogul lui Rasvan, se stie, este unul de pamphlet si nu de fatarnicie! Blogul acesta e locul unde se retrage el, dupa ce zilnic, se lupta cu boalele cele trupesti ale romanului… Rasvan face destul de bine, cel putin pe langa unul ca mine … Ce-i drept insa, nu I-ar strica ursului sa aplece putin urechea la mustrarea Cristinei, despre care nu stiu cine este: dar stiu ca, Klaun a fost pus acolo de masonerie! Da, poporul l-a votat, dar masoneria l-a asezat in pozitia de a fi ales au ba! Asa ca, nici vorba de vrerea lui Dumnezeu! Iar asta mi se pare o hula! Hristos nu are nimic de-a face cu UE, ONU si alte organizatii anticrestine! Asa ca, cel putin din acest punct de vedere, mustrarea Cristinei e una nefericita! Nu cred ca, daca mi-e drag Rasvan, ar trebui sa dau cu capul in barba oricui se otaraste la moldovean! Ba mai mult insa, trebuie sa recunosc, ca si eu, uneori, l-as ruga pe Rasvan sa renunte la pamphlet… Insa tot din aceasta pricina am invatat sa fiu mai rabdator, mai ingaduitor – da, din felul acesta al lui de a scrie si de a raspunde! Asa ca, ii sunt cumva dator! Gata cu vorba! Va las pe toti cu bine!

  7. nici vorba de vrerea lui Dumnezeu? asta este o afirmatie cam ne la locul ei. asa mi se pare, nu credeti?( in orice context ar fi)

  8. Domnule costica h. vrerea nu e sinonim cu ingaduirea, cu tolerarea! Vrerea lui Dumnezeu, iata definitia ei: „Acesta este Fiul Meu preaiubit, în care Îmi găsesc plăcerea Mea: de El să ascultaţi!”
    Dar daca dorim sa ne afundam in analizele noastre marunte, de atoatestiutori, atunci se ”poate” ajunge la concluzia ca masoneria lucra dupa ”voia/vrerea” Lui Dumnezeu! 🙂

  9. asa cum spuneti, este prea complicat pentru mine, dar la nivelul meu cred ca si permisivitatea are deaface vrerea, dar cand ma gandesc la voia Lui placuta, este ceea ce eu doresc sa fiu.
    Numa ca cu masoneria asta; vreau sa spun parerea mea; nimeni nu face ce vrea la infinit pe acest pamant, si ca deasupra lor ultimul cuvnat i-L are Dumnezeu!

Comentariile nu sunt permise.