Inima mea scuipă

Nu e frumos să scuipi, să înjuri sau să faci pipi pe stradă. Deși,  uneori, e greu să te abții de la toate trei.

De exemplu, eram în Iași,  in Piața Unirii și am căutat un wc public. Pasajul fiind in renovare, o femeie care uda florile m-a trimis la privatele ecologice din fața Teatrului. Am luat-o greșit și am ajuns în față la pizzeria   MamaMia. Am intrat, am comandat și am facut ceea ce nu era frumos să fac pe stradă.

Cum cafea nu pot să beau ca fac extrasistole, am luat o pizza scârboasa  care m-a stors de parale, m-am conectat la net ca tot țăranul și am așteptat să se întâmple ceva. Într-un târziu,  m-a sunat nevastă-mea, care nu știa unde dispărusem.

Azi, dupa 31 de ore de stat in spital (dintr-un total de 48) mi-a venit să scuip pe medicina româneasca.  Știți povestea, nu o mai repet: nu mai sunt doctori, se închid spitale, o să ne ia gaia.

Mi-am făcut cu mâna mea o electrocardiograma.  M-am uns cu gelul ăla scarbos, care seamănă cu cel de dat pe păr,  mi-am lipit ventuzele pe piept,  am pus cleștii la mâini și la  picioare și am dat drumul la mașinărie.

Am recoltat câteva extrasistole atriale, un soi de palpitații pe hârtie.  Sunt ca scuipatul inimii. Sunt la fel de scumpe pentru sănătate,  cum e pizza de la MamaMia pentru buzunar.

Le trimit pe obrazul ecologic al Ministerului Sănătății.

20150601_124558

7 gânduri despre &8222;Inima mea scuipă&8221;

  1. Va recomand sa mergeti la Pergola in Iulius Mall pentru o pizza buna! Nu e ieftina insa isi merita banii. Netul nu stiu cat de bun e. Eu sunt mai de moda veche si prefer sa vorbesc cu cei cu care ies la masa.

  2. Iar eu, tot spun copiilor ca medicina este…” de viitor” . Il tot bat la cap* pe Andu sa invete , sa devina medic. Ironic, nu? 🎓 Deocamdata, insa, sa trecem de ” capacitate” cu glicemii cu tot📚

  3. Dragă Cella, mulțumesc pentru sfat. În condițiile din postare, Iulius Mall era prea târziu și prea departe. 🙂
    Sigur, și mie imi place să conversez cu cel din fața mea, dar in cazul dat ar fi insemnat să vorbesc singur. Ceea ce am și făcut, cand am văzut ca o pizzza large (adică cea mai mică din care aveau) plus o sticluță de apa minerală de 250 ml m-au costat 28 lei. 🙂

  4. Dragă Lia, medicina e de viitor in toată lumea civilizată, cu excepția României și a altor săracii corupte cum e ea. Medicina este oglinda țării respective. E chestie de bani, de morală și respect. Or, noi n-avem de niciunele.
    Dar, puștiul tău, Dumnezeu să-i dea sănătate, e mititel și are timp să mai aștepte. Eu sunt optimist.
    Apoi, medicina se poate practica in țări normale.
    Cât despre diabet, Domnul sa vă ajute și să descopere americanii un leac pentru această boală. Nu mai e mult până atunci.
    Voi sunteti niste părinți admirabili, care vă sacrificați pentru educația celor doi băieți. Dumnezeu vede asta, dragă Lia și vă stă alături.
  5. Rasvan, multumesc de incurajari, rugaciuni… eu incercam sa spun , in felul meu, ca noi cei in varsta(si eu) sper in viitorul tarii si incurajez cat pot, ca si mei copiii sa indrageasca lucrurile de calitate. ( medicina, muzica…..) Chestiunea banilor ne face riduri, si ne lasa secatuiti de speranta telurică. Doar privind spre Cer, ma incarc / ne incarcam cu TOATA nadejdea Slavei.Va imbratisam, si vindece Domnul inima-ti ce *stranuta* .

  6. 😦 mai repede ajungeai la Gran Gusto, sus pe Independentei, f aproape de Piata Unirii. In ciuda aspectului interior, tot ce gatesc baietii aia e cu muuult peste Pergola 🙂

Lasă un răspuns

