Misionarul care nu există (5) Lovitură de teatru. Megastarul recunoaște că s-a făcut de mirul lumii. Olari încă meditează

Citind declarațiile uimitoare ale lui Cristian Barbosu legate de misionarul care nu există, apărute astăzi pe internet, pe blogul prietenului său, nu mai puțin păcălitul Mike Olari, îți poți face cruce cu ambele mâini.

Pentru mine este clar că megastarul de la Harvest a fost lucrat ca la carte de niște profesioniști.

Fostul lucrător la vamă nu și-a dat seama decât foarte târziu și după îndelungi tatonări că este peronajul luat la mijloc într-o poveste polițistă din ce în ce mai periculoasă.

Cel puțin așa afirmă, că n-a stat ca fraierul. Și acum vorbește despre Titel Maghiar ca despre un om care a existat, despre logodnica fantomei și despre doctorul care i-a relatat de la locul așa-zisului carnagiu.

Dacă citești declarația, ai impresia că omul vorbește cu umbrele. În același timp, el caută în dreapta și-n stânga dovezi ale existenței lui Titel Maghiar și a falsei rețele.

Cum era de așteptat, găsește în America alt fraier, care crede în existența lui Titel, deși nu l-a văzut niciodată.

Proba maximă de dezinformare și primitivism este ilustrată în rândurile care urmează:

” Am sunat inclusiv o familie de prieteni ai Geaninei, credincioşi serioşi, viitorii naşi, care mi-au zis că ei cred în Titel Maghiar, i-au lăsat chiar şi apartamentul lor să locuiască cât timp ei au fost plecaţi în concediu când a venit în Graz, dar că nu l-au întâlnit personal niciodată, nici măcar atunci, deşi au corespondat cu el în continuare.”

Fotografiile sunt trucate, o înregistrare audio i se pare suspectă, cu alte cuvinte, pe cât bâjbâie prin încrengătura de minciuni, pe atât se afundă mai tare în incertitudine și îi e mai greu să se recunoască păcălit de niște profesioniști.

Când se apropie de adevăr, urmele sunt șterse. Vrea telefoane din Indonezia: Titel i le oferă. Toate au o cifră lipsă, cu excepția unuia singur, de la capătul căruia i se răspunde în… indoneziană.

Cea mai tare parte din articolul megastarului harvestian o reprezintă ”dilema conspirației”, cum o numește el. Aici apare celălalt berbec, mai încăpățânat ca megastarul. El îi trimite un act care îl bagă pe Barbos complet în ceață:

” Un document scris de cineva care se prezenta ca fiind o persoană din grupul celor care lucrează de o bună perioadă de timp (luni şi ani) la crearea unei conspiraţii împotriva lui Titel Maghiar.”

Adică, tot un fals, dar unul care arată cum a fost denigrată fantoma indoneziană. Cum că Gabi Gorcea (Gorcea Mondialul, cum l-am numit eu) ar sta la cârma jocului.

Era o strategie malefică, conchide megastarul amintindu-și de starea sa de consternare:

” Înainte ca fratele Gabi să prezinte dovezile sale sau cei de la Internaţional Breaking News să publice dovezile lor, eu am văzut o bună parte din ele, trimise de către această persoană, ca dovadă a dorinţei lui de a demasca strategia malefică a celor ce vor să-l atace pe Titel.”

Și când povestește cazul, retrospectiv, Barbosu e confuz:

” Nu pot spune că nu m-a surprins toată “demascarea” asta, dar pe de altă parte m-am gândit – oare nu o fi de fapt o strategie chiar din partea celor acuzaţi (a lui Titel Maghiar sau a altora care sunt în spatele lui) de a ne pune în temă, pe cei câţiva care încă mai corespondam cu el, manipulându-ne să credem că într-adevăr o astfel de schema va avea loc?”

Rareori am mai găsit o minte mai încâlcită decât a megastarului.

Totuși, o geană de lumină se ițește prin bezna conspirației, hrănită de bănuiala frățească.

Era vorba de probele pe care le dăduse Gorcea Mondialul celor de la IBN (care or fi ei, că nu se pot afla din ce am frunzărit pe net).

Apoi, megastarul judecă cu mintea lui de crap de baltă:

” Un cârlig prin care mulţi pot fi prinşi.”

Care e cârligul? Că Mondialul a țipat hoții înainte de a fi acuzat el de sperjur:

”Oare probele lui Gorcea pe care acest personaj le demasca, nu erau de fapt exact faptele lor, pe care evident că le ştiau, şi de frică că Gorcea le va destăinui, ni le-au aruncat în faţă – repet ca momeală?”

Megastarul recunoaște că s-a oprit, la un moment, la varianta de mai jos:

” Dar trebuie să recunosc că este doar o presupunere proprie, pe care eu cel puţin am ajuns să o cred.”

Dar nu a durat mult. În ultimele zile, după ce a vizionat filmul din camera ascunsă făcut de Gorcea Mondialul, alăturat dovezilor postate de la IBN, megastarul are o revelație și ia legătura cu Dumnezeu, care se pare că îl părăsise de mai multă vreme și…

” Doamne, am văzut dovezile, ele confirma multe din dilemele mele, dar înainte de a ieşi şi eu public, te rog mai dă-mi mie încă o dovadă clară, personală, fără echivoc.”

Și, așa cum spune, a primit-o!

Află că a fost clonat și el! Cu mail cu tot!

” Mi-am adus aminte de încă un nume, al unei persoane din SUA, despre care ştiam că este unul din prietenii cei mai apropiaţi ai lui Titel şi căutând să dau de el, am rămas surprins să văd că şi el mă căuta, exact în aceiaşi zi. L-am sunat la telefon şi l-am întrebat dacă l-a întâlnit vreodată pe Titel, la care îmi spune că nu, dar în replică îmi zice: “Dar dumneavoastră l-aţi întâlnit că mi-a zis că a venit la Arad şi v-a făcut cunoştinţă cu Geanina.” Eu am rămas mut şi i-am zis că nu este adevărat, eu niciodată nu l-am întâlnit pe Titel. “Dar cu Geanina v-aţi întâlnit în Austria?” I-am răspuns că nu, niciodată, deşi am cunoştinţe în Graz care o cunosc şi ştiu că este o persoană reală. Omul a rămas năucit, şi eu la fel. Şi-a dat seama că fusese minţit. Discutând alte lucruri legate de acest caz, îmi spune că a primit o poză de la Titel ieri şi l-am rugat să mi-o trimită şi mie, să o pot compara cu cea a presupusului Titel, adică Derek Watkins, să văd dacă e aceiaşi sau nu. Am vrut să îi dau email-ul meu să mi-o trimită, la care dânsul îmi spune, “dar de ce să mi-l dai, că eu îl am, fiindcă dumneavostră mi-aţi mai trimis mesaje de pe el.” La care eu îi spun că nu, asta e prima dată când eu interacţionez cu el. La care omul e şocat. Şi spre surprinderea mea, îmi trimite toată corespondenta lui cu “mine” de pe un email creat şi falsificat probabil de către Titel Maghiar sau cei din anturajul lui, adresa de pe care ei corespondau în numele meu. Vi-o prezint şi dumneavoastra: barbosu.caeline2007@gmail.com – dacă cumva aţi primit vreun mesaj de la “mine” pe această adresă vă rog să mă contactaţi şi să îmi spuneţi, fiindcă mărturia şi integritatea mea şi a lucrării lui Dumnezeu este în joc. Scrieţi-mi pe cristianbarbosu@harvestmetanoia.ro. Precizez că inclusiv Geanina mi-a confirmat recent că şi ea primise mesaje, ca din partea mea, de pe conturi care deşi poartă numele meu, nu îmi aparţin.”

În sfârșit luminat, megastarul speră să aibă parte de aceeași revelație și berbecul celălalt:

” Ştiu că şi fratele Mike a făcut demersuri şi caută dovezi şi probabil la un moment dat şi le va expune şi dânsul, deşi, şi el, la fel ca mine, a fost destul de bulversat în toată perioada asta. Ceea ce nu e de mirare!”

În final, megastarul care s-a făcut de râs, care a chemat mulțimile la rugăciune pentru o persoană care nu există, are niște fraze simple: am fost un prost! vă cer iertare! (el nu le formulează chiar așa, dar se subânțelege…)

”Deşi mă feresc de bloguri, Facebook şi internet, iată că tot am căzut în plasa aceasta…  Îmi cer iertare de la toţi cei pe care i-am dus în eroare prin faptul că eu însumi am fost dus în eroare. Ştiu că la acest moment, unii sunteţi miraţi, alţii frustraţi, alţii dezamăgiţi şi îmi pare sincer rău că, printr-un gest de bunăvoinţă şi ajutor, s-a ajuns la un asemenea deznodământ.”

Poporului îi spune să nu se supere că s-a rugat pentru năluci, în ”vremuri grele, tulburi și confuze”:

” Dumnezeu îmi cunoaşte inima şi intenţiile şi le cunoaşte şi pe cele ale tuturor celor care v-aţi rugat sincer, simpatizând cu Titel Maghiar (chiar dacă el nu există), şi nu cred că trebuie să regretaţi că v-aţi rugat pentru cineva. Mai bine să risc să greşesc să mă rog pentru cineva, decât invers. Şi aici trebuie să subliniez o a treia lecţie legată de aceasta.”

Și care e finalitatea? Scopul? S-au strâns bani pentru fantomă?  Ne poate spune cineva? 

21 de gânduri despre &8222;Misionarul care nu există (5) Lovitură de teatru. Megastarul recunoaște că s-a făcut de mirul lumii. Olari încă meditează&8221;

  1. ma doare capul, C.Barbosu se prezinta pe sine si implicit pe M.Olari ca fiind „eroii” care au descalcit acest caz, cand de fapt tot timpul au fost pe contrasens, chiar refuzand orice argument logic ce dovedea falsul si sarind la gatul celor ce indrazneau sa fie in dezacord cu pozitia lor…

  2. Sincer sa fiu sunt foarte surprins de tot ce se intimpla si cat de departe sa ajuns .De ce?Fiindca citesc ….foarte multe subiecte…comentez si comunc virtual cu foarte multi ! Am urmarit de mult aceste subiecte si acest caz fiindca a fost si este un caz interesant….Pentru unii mai putin …..,dar pentru altii mai special fiindca vedem ce se intimpla cand nu dam atentie la anumite verificari si nu suntem prudenti la ce apare….Si totusi e bine ca a aparut si acest caz care ne poate deschide ochii si sa intelegem sa nu mai fim creduli si sa verificam bine persoanele si pe cei care apar in vietile noastre…De multe ori sunt persoane care traiesc alaturea de noi …ne predica de la anvoane si nu stim cine sunt in viata lor sociala ….Eu am trecut prin astfel de experiente triste si crezind ca ajut in mod crestinesc …..am ajuns sa cad in plasa si familiar sa suferim ani de zile financiar …Si inca aceste persoane au curajul sa se prezinte la anvoane ,sa predice …sa se numeasca crestini ….Cat despre cei asa zisi pacaliti de Titel Maghiar si acum sunt in o dilema fiindca sunt subiecte care au inceput in 2012;
    „…Titel Maghiar (38 de ani), Ionuț Maghiar (33 de ani), Sergiu Berci (35 de ani) și Denis Daniel Ross (36 de ani) au fost depistați și arestați în timp ce făceau o tranzacție de Biblii în Indonezia. Aceștia lucrau ca misionari la The Christian and Missionary Aliance, cu sediul în statul Colorado USA, potrivit revistei orizonturi eterne.ro. …”
    http://adevarul.ro/locale/cluj-napoca/patru-misionari-romani-fost-arestati-indonezia-vandut-biblii-strada-1_50ae46887c42d5a6639b3f78/index.html
    Deci cei care au deschis acest subiect in 2012 …..de ce au facut acest lucru?
    Cu ce scop ?Cine este atunci Titel Maghiar ?
    Si cum se face ca acum dupa 3 ani de zile apare shocul????
    CIne a fabricat de la REVISTA „orizonturi eterne.ro.” POVESTEA ACESTOR MISIONARI ?
    CINE ESTE IN SPATELE ACESTOR JOCURI MURDARE?
    Si aceste jocuri murdare manipuleaza „CRESTINII DE 3 ANI DE ZILE”,NU ESTE UN EVENIMENT SPONTAN CUM UNII CRED SI CU PERSOANE IREALE……
    SE vede ca sunt persoane misionare fiindca eu in acest joc murdar am ajuns sa comunic cu asa presupusul „Titel Maghiar ” si cand mesageria de facebook ii era deschisa imi aparea locatia de Ambon Indonezia …iar fusul orar imi arata ora care era de partea locului respectiv ;
    „….Titel Maghiar
    Chat Conversation Start
    February 9th, 4:59pm
    Fii mult binecuvantat fratele meu!
    si voi la fel
    sper ca in calatoria si misiunea care esti sinteti binecuvintati cu har si intelepciune divina !…
    pentru a birui obstacolele si provocarile vietii din Indonezia…

    Da! Harului Lui ne este de-ajuns!

    E greu de multe dar el ne da putere
    Ma bucur ca intelegi mesajul si sper ca sa devii ca apostolul Pavel in lucrarea pe care o faceti

    Amin! Sa ma ajute Domnul sa pot fi măcar puțin din ceea ce a fost Pavel.
    stiu ca nu este usor si viata printre straini si mai ales ca misionar e cu multe provocari ..

    Da, mai ales anul acesta a început cu multe încercări
    Incercarile in viata umana sint mari ,dar nu sint la fel …

    Zilele trecute când am dat mesaj la Mike eram foarte dărâmat
    de ce?

    Doi misionari puternici au fost printre cei 7 morți

    Oameni de aici de naționalitatea lor ..oameni neobosiți în lucrare
    imi pare rau sa aud asemenea vesti …si stiu ca va cutremurati la tot ce se intimpla

    Ia omorât pe ei soțiile lor si copii

    A fost cutremurător
    trist este ca cei in libertate si in belsug nu va inteleg necazurile si provocarile ….
    pentru cat timp te gasesti acolo?
    Stiu ..Din acest motiv am scris acel articol
    Ca alții se certau cu mine de la fleacuri si ma inundau cu emailuri
    Eram asa de frustrat
    Ca noi eram aici sfâșiați de durere si ei aveau treaba cu lucruri fără rost”……
    Deci aceasta e o parte din mesajele pe care eu le am avut cu aceasta persoana !!!
    Si toate acestea m-au facut sa le am datorita subiectelor si comentariilor pe care „Titel Maghiar ” le a avut pe blogul lui Mike Olari!
    Asadar iata la ce s-a ajuns si ce descoperiri se fac….
    De la ” CAZURI ȘI (NE)CAZURI CU CRISTIAN BĂRBOSU, IOSIF ȚON ȘI MAI TOATĂ LUMEA”
    https://popaspentrusuflet.wordpress.com/2013/02/18/cazuri-si-necazuri-cu-cristian-barbosu-iosif-ton-si-mai-toata-lumea/
    AZI AJUNGEM LA ;
    „COMUNICAT DIN PARTEA LUI CRISTIAN BARBOSU PRIVIND CAZUL TITEL MAGHIAR”
    https://rodiagnusdei.wordpress.com/2015/06/11/comunicat-din-partea-lui-cristian-barbosu-privind-cazul-titel-maghiar/
    Deci traim timpuri grele in care noi crestinii simplii ajungem in mari provocari in fata liderilor si trebuie sa fim foarte atenti la tot ce se intimpla in jurul nostru pentru a nu ajunge sa cadem in capcana lor si sa se foloseasca de noi ….si de abilitatile noastre….Se vede ca mesajul Scripturii se adevereste ,dar noi sa-l intelegem;
    „24. Caci se vor scula hristosi mincinosi si proroci mincinosi; vor face semne mari si minuni, pana acolo incat sa insele, daca va fi cu putinta, chiar si pe cei alesi….”

  3. Ştiţi, domnule Răsvan Cristian, spuneam într-un cerc de cunoscuţi că aş verifica cu atenţie icoanele care cică plâng, că prea s-au înmulţit icoanele plângătoare ale lui Arsenie Boca. Mi s-a reproşat că nu sunt credincios. Iar eu am spus că a fi credincios şi a fi credul nu e unul şi acelaşi lucru şi că lucrurile trebuie verificate, ceva în genul Apostolului Toma.
    Aşa şi la dvs., lucrurile trebuie verificate, indiferent cât se vor supăra unii.

  4. Rasvan, este extraordinar cum oamenii pot fi manipulati de oameni-fantoma. Si mai extraordinar este cum gandesc oamenii, despre oamenii din jurul lor. Uneori, nici macar o rugaciune sau punerea mainilor peste cineva bolnav nu se face fara…”programare” in program, cu dare de seama mai intai…In fine . Cand citesc am impresia ca e un roman fantastic, al crestinilor din secolul XXI. In literatura, personajele pot fi fictive, restul sunt detalii nesemnificative atat timp cat romanul se vinde.🎭

  5. Personal ,sint uimit de „fratii”,ce se bucura de caderea in „cursa diavolului” a propriilor „frati „,indiferent de pacatul din pricina caruia au ajuns in aceasta situatie ,in loc sa „acopere totul”,si sa intinda o mina spre cel cazut asemenea „Samariteanului.”
    Nu aveti impresia ca ar fi nevoie de o pocainta autentica ???Oare,Isus Hristos,ar proceda astfel ??? „Cine zice ca ramine in El,trebuie sa traiasca si el cum a trait Isus.(1Ioan 2:6)
    Ai indemn pe „pocaiti”,
    Cei care iubesc pe Domnul,
    Incercati sa va treziti
    Caci tare v-a cuprins somnul.

    Stati de veghe sus pe ziduri
    Si paziti-va cetatea
    Luati armatura sfinta
    Caci acum se lasa NOAPTEA.

    Fiti binecuvintati.

  6. Lia, la fel de uluit sunt și eu.
    Cine a făcut toată rețeaua, încă din 2012, a avut un scop. Nu discreditarea Speranței lui Gorcea sau baia de ridicol în care s-a scăldat Barbosu. Aici e vorba de bani.
    A primit fantoma fonduri de la fraierii ăștia sau nu?
    Toți au dat mail-uri, telefoane, s-au rugat, au postit, dar gologani n-au dat?
    E un roman fără niciun personaj pozitiv. E rupt din viață. Toți au ceva de ascuns.
    Cred că scopul lor este să distrugă structurile bisericilor așezate, clasice.
    Aici, în punctul ăsta, se întâlnesc toți: Barbosu, Gorcea, Olari…
    Debandada religioasă convine celor ce conduc lumea din umbră.

  7. Strategia megastarului ar avea sens daca personajele implicate si banuite de complot ar avea o capacitatea de planing in 10-15 mutari anticipate. Mi se pare ca o astfel de performanta logica are nevoie de un „hardware” destul de puternic, asa ca puteam scoate o astfel de ipoteza din calcul 😀

  8. Răsvan, astăzi a fost o zi absolut uluitoare, cu de toate! Şi, ca o cireaşă pe tort, comunicatul ăsta care abundă de penibilităţi. Vorba cuiva care comenta recent la mine, deja sunt scârbit de chestia asta! E incredibil cât de jenanţi pot fi unii în încercarea de a ieşi basma curată dintr-o poveste în care, de bunvoie şi nesiliţi de nimeni, s-au băgat (şi, refuz să cred că prosteşte!) 😦

  9. Activitatea lui „Anticrist”este fara precedent de la intemeierea lumii pina azi.In lupta finala pentru mentinerea controlului asupra creatiei,va utiliza cei mai experimentati „comandanti”ai fortelor raului,ce vor scoate in lupta (artileria grea ,tehnologia ultramoderna sofisticata a comunicarii virtuale ,amagind si inselind masele indobitocite si tinute in obscuritatea religiilor si crezurilor inventate de „omul faradelegii”,care de aproape doua milenii pregateste marea lupta finala)deghizati in „ingeri de lumina,si slujitorii lui ,in slujitori ai neprihanirii.”(2Corinteni 11:12-15)
    Duhul lui Antihrist,este (maimuta) Duhului Sfint,un imitator perfect,si cei ce nu au „ungerea”,nu vor fi in masura sa perceapa diferenta,urmind „turmele” ademenite de „pasuni si izvoare” iluzorii.
    Fiti binecuvintati.

  10. Ce plasae s-a luat, Daca in trecut mai primeam la biserica cate un impostor, sau primeam cate o scrisoare de nevoie financiara sa sustinem o biserica sau un misionar, de data asta initiativa de inselare ajunge la nivel national, cu un potential financiar extraordinar. NU am nici o indoiala ca este vorba de bani in aceasta farsa. Cati bani nu imi pot da seama, insa destui ca fantomele sa investeasca asa de mult timp. Cred ca poveste nu sa terminat, mai sunt si altii care vor iesi la suprafata. Deocamdata il asteptam pe Mike care inca tace, probabil rusinat de farsa si teapa care a luat-o. Doamne da minte copiilor tai sa nu fie asa de creduli. Asta se intampla cand bisericile sunt pline de copii rasfatati, care se fac ca sunt oameni maturi.

  11. Interesant este ca Titel Maghiar …asa numitul personaj inexistent ….a scris in comunicarea pe care eu o am pe mesanger cu el ca ;
    „.Doar ca ma doare ce scriu unii care nu ma cunosc si umple netul cu am umblat după bani
    Când?
    Si la cine?”…..
    Deci ma intreb …si eu de la cine a cerut acest Titel Maghiar bani …pe cine a incomodat ?
    Si cum se face ca intradevar acum trei ani in urma o revista crestina le face o descriere amanuntita si ca sunt in misiune in Indonezia dupa cum puteti citi din pagina pe care am dat-o spre accesare….
    Inseamna ca persoana care a creat subiectul si la dat la ziar in 2012 e vinovata si poarta toata vina cu Titel Maghiar si cei trei colegi ai lui …….. daca nu sunt personalitati reale .
    Si acum dupa ce tehnologia sa dezvoltat au aparut blogurile ,s-a terminat celelate razboaie virtuale evanghelice cu” cazuri si necazuri „…..”Cireasa de pe tort”…..detronarea lui V.Pustan si a lui Corneliu Constantineanu,alte „atacuri miselesti ” e binevenit noul episod care chiar pe unii ii pune in mari dileme si se vede ca sunt involvate si fete care exista prin Austria si sufera de dragoste si lipsa acestor persoane…….
    La cata imaginatie azi se poate ajunge ,scandaluri si alerte…….treziti-va fratilor !!! Si nu va rugati degeaba ………Mereu staruiti in rugaciuni …mereu vorbiti de treziri spirituale si ajungeti fermecati ……
    Ce se intimpla???Unii sunt shocati ca fura poze si se expun ca vedete ,dar nu sunt shocati ca altii insala institutii financiare,insala fratii de credinta ,ii insala pe cei care ii imprumuta si nu mai doresc sa le dea banii inapoi .Siinca mai au curajul si acum sa se alature sa mearga in evanghelizari si sa predice despre „nevinovatie si pocainta”.
    Indraznesc sa predice si sa defineasca „CONSTIINTA ” mai ceva ca medicii si pshiologii si cand termina de predicat in cor cu totii spuneti Amin Amin…….
    Dragii mei altii predica despre dragoste,despre unitate si sa ne ajutam unii pe altii .sa daruim …si cand mergi cu proiectul si le explici ca doar dupa predica sa-ti expuna proiectul pe ecran si acontul pentru ca fratii sa ajute pentru lucrare,fiindca nu faci parte din grup ,din zona lor favorizata esti respins si ignorat…..!!! Asadar si acest teatru cu Titel Maghiar construit acum trei ani a avut o tinta buna de lovire in cineva si pacatul ……….dezinformarea e atribuita persoanei care la expus acum trei ani in urma ….restul de azi inclus si eu am devenit „VICTIME”
    CHIAR CUM A SCRIS SI ”TITEL CEL IMAGINAR”
    DECI TARE POLITICIENII NOSTRII CARE NE IUBESC ATIT DE MULT PE CEI DIN DIASPORA SI NE ADRESEAZA MESAJE FRUMOASE ….TARE LIDERII DE AZI CARE CU ZIMBET PE BUZE NE ADEMENESC IN PARTE FINANCIARA SI NE FOLOSESC PENTRU CONFORTUL LOR CA PE TIMPUL DOMNULUI ISUS .
    DIN TOATE ACESTEA SA LUAM AMINTE LA CE A SPUS DOMNUL ISUS;
    15. Paziti-va de prorocii mincinosi! Ei vin la voi imbracati in haine de oi, dar pe dinauntru sunt niste lupi rapitori.
    16. Ii veti cunoaste dupa roadele lor. Culeg oamenii struguri din spini sau smochine din maracini?
    17. Tot asa, orice pom bun face roade bune, dar pomul rau face roade rele.
    18. Pomul bun nu poate face roade rele, nici pomul rau nu poate face roade bune.
    19. Orice pom care nu face roade bune este taiat si aruncat in foc.
    20. Asa ca, dupa roadele lor ii veti cunoaste.
    21. Nu oricine-Mi zice: „Doamne, Doamne!” va intra in Imparatia cerurilor, ci cel ce face voia Tatalui Meu care este in ceruri.
    22. Multi Imi vor zice in ziua aceea: „Doamne, Doamne! N-am prorocit noi in Numele Tau? N-am scos noi draci in Numele Tau? Si n-am facut noi multe minuni in Numele Tau?”
    23. Atunci le voi spune curat: „Niciodata nu v-am cunoscut; departati-va de la Mine, voi toti care lucrati faradelege.”
    Daca doriti sa intelegeti mesajul ,e bine ,daca nu e rau fiindca nici eu nu am inteles pina am ajuns fript si odata fript ….vorba romanului „suflu si in iaurt” si vad voarte bine ce se intimpla virtual,social si chiar in Biserici in partea de inchinare…Trist e ca sa pierdut cugetul moral si una se predica ,alta se face……una se pretinde si alta se traieste…. spectacol pe buzunarele noastre si e si din partea politicienilor si a liderilor religiosi si toti ne vor zeciuiala ,membria,dar mai putin doresc sa ne demonstreze beneficiile pe care putem sa le obtinem ….. ca simplii membrii,donatori si sustinatori…asadar atentie pe cine sponsorizati si cu ce scop o faceti …. 🙂
    Si atentie la ce a spus si Domnul Isus …Matei capitolul 23……..

  12. Lecţia majoră, pentru mine, desprinsă din acest caz, este foarte clară: Adunarea şi Poporul lui Dumnezeu au MARE NEVOIE DE DARURILE DUHULUI SFÎNT, acele daruri care să ajute la CREŞTEREA SĂNĂTOASA A CREDINŢEI ÎN VIAŢA CELOR CARE AU PORNIT, ÎN MOD REAL, PE CALEA CĂTRE CER, ÎNTR-O SLUJIRE DUPĂ PORUNCILE DOMNULUI ISUS.
    Adevărul, ca şi credinţa, nu sunt şi nu au fost niciodată categorii filozofice sau cuvinte si expresii de analiză, cu atît mai mult nu pot să cred că sunt material de „news”. Adevarul şi credinţa sunt un MOD DE VIAŢĂ !!!
    Cred că de această dată Dumnezeu ne dă o lecţie prin care să întelegem ca ne-am depărtat de duhovnicia Cuvîntului biblic şi ne-am afundat într-o „industrie religioasă”, mai periculoasă decît necredinţa!.
    Dacă am alunecat şi am tratat aproape fireşte aceste lururi, rezultatele nu au întîrziiat sa fie şi ele zdrobitor de fireşti.
    Din toate acestea cred, ca şi tine, că ramîn de mare valoare rugăciunile sincere, Dumnezeu fiind singurul în măsură să aprecieze aceste lucruri. Poate că depăşesc puţin limita cu o întrebare dar mă frămîntă foarte tare: CUI TREBUIE SA NE CEREM IERTARE PENTRU CĂ ÎN VIEŢILE NOASTRE, ÎN SITUAŢII GRELE, NU AVEM CĂLĂUZIREA DUHULUI SFINT?

Comentariile nu sunt permise.