Misionarul care nu există (6) Megastarul simțea ceva, dar nu știa de unde i se trage

Iată ce spunea magastarul evanghelic Cristian Barbosu bisericii Metanoia din Ploiești, în 23. 01. 2015, cu patru luni înainte să-i sară falsul Titel în aer:

Stiti, am un sentiment ca ceva se intampla in noi si cu noi in zilele astea. Parca asa e o stare de frustrare la toate nivelurile societatii, un fel de iz de stres, de confuzie, de nepotrivire. Ceva, parca nu face click. Ceva, parca nu-i in regula. 

Simțea el ceva în adâncul ființei sale, dar megaloman cum îl știm,  nu se privea pe sine, ci lumea care a luat-o la sănătoasa intr-o direcție greșită.  Zicea megastarul:

 Mai multe functii, dar mai putina minte. Mai multa cunostinta, dar mai putina judecata. Mai multi experti si totusi mai multe probleme. 

Noi avem o vorbă: gura păcătosului adevăr grăiește.

Simțea că trăim intr-un paradox: suntem sofisticați,  dar depresati.

Câtă dreptate avea megastarul! Funcții inalte, dar minte puțină,  multa conștiință,  dar puțină judecată.  Nu stiu cât de sofisticat o fi, dar depresat nu pare.

Marele vizionar, cel care a criticat de nenumărate ori bisericile tradiționale,  triste și uscate, s-a împiedicat de primul ciot vesel care s-a ivit in cale.

După experiența nefericită prin care a trecut, alături de mulțimile pe care le-a chemat la rugăciune,  megastarul nu s-a potolit. El da lecții omenirii:

„Din această tristă experienţă aş recomanda păstorilor şi lucrătorilor să caute să nu mai ofere consiliere prin email, skype sau orice altă cale virtuală. „

Modestia nu l-a dat niciodată afară din casă.  Sistemul care l-a creat i-a impus, de-a lungul timpului un fel de atitudine, vecină cu trufia. Tot ce- i vine-n minte, e de la Dumnezeu.

Falsul atac cu bombă a fost dat de la Dumnezeu, ca să-l împingă pe Gorcea Mondialul să ancheteze cazul și berbecul de Olari să cheme oamenii la rugăciune,  lângă megastar.

Adică Dumnezeu s-a folost de minciună, ca să descopere planurile celui rău,  punând un mare semn de întrebare asupra credibilității misiunilor viitoare.

Barbosu, în delirul său de grandoare mistică nu realizează ce rău imens au făcut,  el și berbecul de Olari, mișcării evanghelice in general.

Vinovat sunt eu, care scriu despre ei pe blog, Marinel Blaj, care se bate, de ani de zile, cu morile carismatice de vant de la Arad, fără să poată opri sistemul corupt să funcționeze.

Nu s-a inventat o pustie pentru megastaruri, cu vile, cu piscine, avioane și mașini bengoase. Pavel a stat deoparte o lunga perioada până să apară din nou, la fratii din Ierusalim.

Megastarul n-are astfel de probleme. Viata merge inainte, duduind. Lui îi e frică să nu se strice jucăria:

„Să nu cădem în cealaltă extremă acum, privind cu suspiciune de acum înainte pe acei credincioşi sau misionari care vor ajunge în contexte în care vor suferi pentru Cristos, şi când realmente ei vor fi în pericol, să nu ne lăsăm ispitiţi să-i ignorăm, gândindu-ne că poate ceea ce susţin ei nu este adevărat.”

E adevărat,  dar nu era cazul s-o spună tocmai el….

18 gânduri despre &8222;Misionarul care nu există (6) Megastarul simțea ceva, dar nu știa de unde i se trage&8221;

  1. Ştii ce e şi mai trist, Răsvan? Că din toată afacerea asta penibilă, în care „înţeleptul şi sfătosul” a încasat o lecţie pe care, evident, n-o pricepe, tot el va ieşi într-un fel câştigat. Fiindcă s-a înconjurat de oameni care îl adulează şi care acum, din compasiune, îl vor adula şi mai mult. „Vai, săracul de el, un om atât de dedicat, de devotat, de sufletist, să-şi bată joc nişte nemernici de el; trebuie să-l susţinem şi ai mult, are nevoie de noi acum…” cam acesta va fi sloganul nerostit al zilelor ce vor urma, în timp ce megastarul va ridica mâinile într-un gest şi un strigăt triumfător ca al lui Ştefan la Valea Albă: „Ura, oştenii mei, am… înfrânt!”

  2. In loc să-și pună cenușă in cap, el a dat comunicat. L-a impartit pe capitole, pe puncte și subpuncte. Ăsta e robot, nu om. Are o inteligență artificială. 🙂
    El nu face nicio legătură între recenta manifestare publică BELIEVE de la Cluj și smerirea de acum. Pentru că el nu se smerește. Harvestul nu citește Filocalia, Marinel.

  3. un fan exaltat a trecut ca motto pe FB la comunicatului lui C.B. „Lumina lumineaza in intuneric iar intunericul nu a biruit-o.” / sper ca prin „lumina” sa nu se fi referit la „luceafarul” C.B. 😀

  4. Citatele sunt din predica de la Metanoia Ploieşti, din ianuarie a.c. Fiindcă avem o „reţea” deja… 😀 Cu un viitor megachurch în comuna Vladimirescu, lângă Arad. Interesant e că locaţia acestei viitoare megachurch e într-un capăt al comunei, iar în capătul celălalt se află cimitirul comunal. Ceea ce mă face să mă gândesc la o interesantă trimitere la Fapte 5:1-11…

  5. Multumesc si eu lui Marinel. Sunt de gardă si am trafic wifi mizerabil, plus ca scriu pe tableta, ceea ce reprezintă un sport greu pentru degetele mele.
    Dragă Viorel, am dat link la postarea lui Olari, de unde am luat fragmentele discursului megastarului de la Ploiești. E adevărat că nu le brodesc la date ca Marinel, dar acolo așa scria, așa am dat. 🙂

  6. Sunteti surprinsi de falsificari si de reclame false?Iata ce se intimpla acum nou pentru noile evanghelizari care apar in Romania ……Doar pentru a-si reface reclama alaturi de programul misiunii ” „Hristos, Pâinea Vieții” …..evanghelistul Stefan Tohatan ….. pe pagina lui de facebook ,isi ataseaza o poza veche de a lui cu cei de la „Mesangeri” si scrie;„Vedeţi ce dragoste ne-a dat Tatăl, să ne numim copii ai lui Dumnezeu! Şi suntem. Lumea nu ne cunoaşte, pentru că nu L-a cunoscut nici pe El. Prea iubiţilor, acum suntem copii ai lui Dumnezeu. Şi ce vom fi, nu s-a arătat încă. Dar ştim că atunci când îl vom vedea pe El, vom fi ca El; pentru că îl vom vedea aşa cum este.” 1 Ioan 3:1-2
    Cu ajutorul lui Dumnezeu, mâine plecăm spre România pentru Turneul „Hristos, Pâinea Vieții”, amintiți-vă de noi în rugăciunile voastre…
    Slăvit să fie Domnul ! — with Nelu Filip and 8 others.
    Stefan Tohatan’s photo.
    Stefan Tohatan’s photo.

    https://www.facebook.com/stefan.tohatan
    Dar el nu este inclus in program dupa cum vedem programul daca il accesam;
    https://rodiagnusdei.wordpress.com/2015/04/13/hristos-painea-vietii-16-28-iunie-2015-official-moise-ardelean-nelu-brie-florin-ianovici-luigi-mitoi-elim-harmony-messengers-emma-si-cristi-repede/
    „HRISTOS PAINEA VIETII- 16-28 IUNIE 2015 (Official) Moise Ardelean, Nelu Brie, Florin Ianovici, Luigi Mitoi – Elim Harmony, Messengers, Emma si Cristi Repede”
    Asadar sa nu fim surprinsi fiindca unii doresc sa se foloseasca doar de reclama si astfel cei mai multi le distribuie mesajul fara sa inteleaga cine sunt ,de ce sunt capabili si cu ce se ocupa de fapt ei in viata lor ….si ca traiesc o viata duplicitara!Iar cand le descoperi faptele stiti ce se intimpla?Iata reactiile;
    „..isi arata coltii trecand de la rugaciuni de iertare la amenintari cu codul penal…”http://filipsinvestigation.blogspot.com/2010/08/stefan-tohatan-trece-de-la-rugaciuni-de.html
    Si foarte multi nu stiti ce se intimpla!!Toate acestea le dau spre accesare cu dovezi sa intelegeti cat de usor se manipuleaza azi lumea si chiar si misionarii care merg in misiune si ii accepta pe acestia …Si stiti din ce cauza ???? O sa va explic i comentariul urmator…..si o sa ziceti ca nu se poate asa ceva……. dar o sa gasiti adevaruri grele si trist fiindca azi unii sunt interesti doar de a induce multimile in eroare si a beneficia de reclama ,beneficii ,lux ,confort si multe,multe altele pe care voi nu le stiti …
    Cu toata stima si respectul totul e documentat si aceste lucruri acum se intimpla sub ochii nostrii si cei mai multi tac,inghit ….si multi nu stiti de ce……..si e foarte dureros…

  7. „. . . pentru ca avea sarma ghimpata de jur imprejur al cartierului, chiar in centrul orasului. Pe vremea aia, ’94, cand eram eu student acolo erau 4 mari bande de gangsteri in Chicago: Nations, Kings, Cobras si Peoples. Oamenii astia se bateau, se muscau, se taiau intre ei atat de mult incat la un moment dat politia nu mai stia ce sa faca. Cel putin, in zona unde eram eu erau doua bande: cei din Cobras si cei din Kings, care stateau in blocuri din astea cum sunt si prin orasele noastre. Si prin Craiova le-am vazut, cu 10-20 de etaje. Daca va uitati la blocurile astea (proiecteaza pe perete), veti vedea ca unele au geamuri , dar cele mai multe [sunt astupate] cu lemne. De ce? Pentru ca se impuscau atat de mult , se aruncau de pe geam, aruncau cu pietre si-s blocuri foarte inalte. Observati, asta e o poza care am facut-o in perioada aia.

    Era foarte mare violenta, astfel incat politia efectiv au inconjurat tot cartierul respectiv cu sarma ghimpata, cu politisti la intrare, la iesiri. Fiecare strada era dominata de o banda de ei. Si daca intrai de pe o strada pe alta si si nu erai din banda respectiva, se legau de tine, te bateau. In vremea aia, cand existau problemele astea, la un moment dat, politia nu a mai stiut ce sa faca si nestiind ce sa faca a cautat solutii princ are cumva sa-i impace pe oamenii astia. SI au dat de un tip pe nume Andy. Andy a luat o sala de sport, chiar la o intersectie mare din cadrul cartierului respectiv si din sala aia de sport a transformat-o in biserica. El era cel care , in timpul luptelor de strada era cam singurul care nu era impuscat de niciunul dintre ei, era cam singurul care-i ducea la spital, era cel care facea inmormantarile. Era cel care mergea in inchisoare, se ingrijea de familii daca astia ramaneau pe drumuri. Nu era un om bogat, era un om cu inima.

    Eu il stiam pe Andy, pentru ca Andy venea la aceeasi scoala la care mergeam si eu. Noi mergeam la un seminar teologic, dorind sa fim pastori/preoti. SI fiind prieten cu el, la un moment dat a venit Andry si-mi spune: “Fii atent, vreau sa ma ajuti intr-o treaba.” Zic, “Bun, Andy, cu ce sa te ajut?” “Fii atent, politia din Chicago a vorbit cu mine sa ma duc sa negociez cu Cobras si cu Kings, sa fac un pact cu ei, sa nu se mai impuste unii cu altii si sa incercam sa-i convingem sa faca un armistitiu. Adica, sa fie pace intre ei. Si zice: “Uite ce am de gand sa fac, sa ma duc sa stau de vorbs cu capii lor si daca ei sunt de acord, sa putem sa organizam un eveniment impreuna cu ei. Si am nevoie de cateva ajutoare.” Am zis: “Ok, spune-mi dupa ce te-ai intalnit cu ei despre ce-i vorba.” Ca eu, roman fiind, n-am avut de-a face cu astfel de lucruri pana atunci. S-au dus acolo oamenii si l-au ascultat si au zis: “Bun, venim.Dar avem o conditie. Sala aia, unde tii tu biserica, sala aia de sport, sa faci din ea restaurant .In ziua aia, sa ne dai sa mancam. Dupa ce mancam, sa stam la discutii, dar nu vrem la cativa km distanta sa fie picior de politai, sa n-avem absolut nicio interferenta cu legea, cu militarii, cu militia, cu oricine. Bun, dar vrem ca ospatarii care ii angajati sa fie curati. Adica, sa nu fie agenti sub acoperire sau unii sau altii.” Si in fine, omul ma suna si-mi spune: “Cristi, am stat si m-am gandit, de unde sa scot eu ospatari atat de curati, incat sa ma ajute pe mine acolo? Ce-ar fi sa vii si tu sa servesti la una din mese?” M-am gandit, “Ba, chiar ospatar n-am fost, si la oameni de felul asta nu stiu cum sa-i servesc.” Ca nu stiam bine engleza atunci si cum ei vorbesc cu accentul lor, asa cum noi in Ardeal vorbim cu un accent pe care voi cei din Oltenia nu-l intelegeti si noi nu va intelegem pe voi, asa-i si intre ei. Da? Zic: “Sa nu se simta ofensati.” Si in fine, pana la urma ma duc.

    In ziua aia, ne asteptam, probabil la vreo 10 dintr-o parte. Ma gandeam ca poate vine tipul care era seful la Cobras cu vreo 10 bodygurads de-a lui si ceilalti… Ce vorbesti? Au venit peste 100. Din sala aia de sport avea doua vestiare pentru fete si pentru baieti. Pe cei din Cobras, ca asa a fost intelegerea, i-a bagat in vestiarul de fete, sa intre in sala si acolo a trebuit sa-i perchizitionam, sa n-aiba nicio arma. Iar pe ceilalti din Kings, pe vestiarul de la baieti. Cate arme s-au scos de la aia, era un morman de toate soiurile de arme. Ei bine, toate le-am lasat acolo. Dar pentru mine, mi-a ridicat tensiunea si mai mult in ziua respectiva. Si ne-am dus, trebuia sa servesc la o masa de vreo 10 baieti din astia bine facuti, cu tatuaje, taieturi, toate soiruile, puertoricani, mexicani, negri, chinezi, americani. Romani au avut 3, niste rusi mai erau. In fine, si dupa ce le serveste masa, dupa ce si eu calc acolo frumos, ca o balerina, le servesc masa. Acum, Andy a avut un cuvant. A zis: “Oameni buni, voi ma cunoasteti, voi ma stiti.Nu-s nici spion, nici n-am vreun interes. ci pur si simplu din dragoste pentru voi fac lucrurile astea. Asa cum ma cunaosteti, va stiu si eu prea bine. Si a inceput sa le dea pe nume: “Mai, tu tii minte cand tu ai fost atacat si ti-au bagat astia cutitul si eu te-am tinut si te-am dus la spital.” “Tie, ti-am ingropat fratele. Cand tie ti s-a taiat gatul, tot eu am fost acolo langa tine. Tu mureai daca nu eram langa tine.” “Am incercat sa risc pentru voi. De aceea, eu nu vin aici cu un alt interes. Dar pe asa de faimosi cum sunteti voi, ingroziti orasul Chicago si toata politia din orasul asta se fereste de voi, pe cat sunteti voi de fiorosi, cu atata imi dau seama ca voi aveti o mare problema. Problema e ca va aratati duri si puternici, dar eu va stiu prea bine ca sunteti plini de frica. Ma uit la voi pe strada si traiti in panica.Va uitati din doi in doi metri sa nu vina cineva sa va sara in spate. Cand mergeti cu copilul la locul de joaca, va e frica sa nu vina cineva sa vi-l fure. Cand mergeti in magazin. Cand aveti un cos, va e frica sa nu vina cineva sa va ia cosul si sa va injunghie. Traiti cu frica, cu frica mortii.Moartea va ingrozeste si joaca cu voi ca la biliard. Va joaca pe degete.”

    Si in momentul ala a chemat pe vreo doi dintre ei si au adus un sicriu gol. L-a pus in fata lor. A zis: “Uite, in saptamana asta, 6 din confratii vostri am ingropat in sicriu de genul asta. Oricare dintre voi poate sa ajunga aici maine, poimaine, saptamana viitoare. Si daca s-ar termina aici, ar fi bine. Dar problema e ca nu se termina aici. De aceea, frica de moarte va produce panica. Cum e sa va ganditi ca moartea e o trecere inspre altceva, ceva mai grozav? Aici sunteti faimosii Cobra si Kings, dar cand veti ajunge in fata lui Dumnezeu o sa fiti nimic. De aia, cand va priviti acest sicriu, priviti-va vesnicia. Fiindca, daca continuati sa traiti asa, adevarata frica, adevarata groaza va veni cand va trebui sa stati in fata lui Dumnezeu si va trebui sa va dea un verdict.” Le-a zis: “Vreau sa va las pentru cateva momente, sa va ganditi si pe masa aveti – la fiecare masa cu 10 scaune, pe masa aveti 10 trandafiri pusi intr-o vaza frumoasa. Vreau sa va ganditi, ce castig aveti voi daca veti muri, daca veti trai si daca vreti, sa incetati odata cu toate lucrurile astea si mai ales daca vreti sa va impacati cu Dumnezeu, sa stiti ca sicriul asta nu va sperie, in momentele urmatoare, vreau cine are curajul sa ia un trandafir si sa vina sa-l arunce in sicriul asta.”

    Eu stateam dupa un stalp, ma uitam la ei. S-a asternut asa o liniste de mormant peste ei. Si-au aplecat capetele, nu mai vorbeau, nu mai strigau, nu mai faceau nimic. Si am vazut, i-a consumat. Fiindca fiecare om e consumat cand e pus fata in fata cu ceea ce e dincolo de viata asta, cand stie ca maine, poimaine, poate chiar azi poate sa moara si cand stie ca dincolo de moarte mai exista ceva, nu-i numai sicriul si groapa, evident ca e consumat fiindca va sta inaintea lui Dumnezeu si El nu se joaca. Acolo nu are puscarie de 2, 5, 10, 11 ani. Acolo stai vesnicie din vesnicie daca nu te impaci cu El. Si am vazut cum au inceput unul cate unul. Veneau, luau trandafirul cu ei, il strangeau in maini si il aruncau in sciriu, plangand, altii erau terminati. In seara aia, aproximativ 20 si ceva de oameni au venit si s-au rugat impreuna cu noi si si-au predat viata in mana lui Dumnezeu. S-a facut un armistitiu intre ei , s-au facut niste negocieri, oamenii aia si-au schimbat viata si L-au luat pe Dumnezeu impreuna cu ei.

    Asta se intampla si cu baietii astia. Nici aia nu erau mai diferiti ca voi. Aceeasi varsta, aceeasi oameni, acelasi suflet. Dar oameni care si-au dat seama ca in viata asta nu mai poti sa mergi numai singur. Trebuie sa mergi cu Dumnezeu. Si adevarul e ca la fel ca ei, astia de aici si la fel ca aia din Chicago si noi toti avem nevoie de acelasi Dumnezeu. De ce? Pentru ca si pentru noi a murit Isus Hristos, sa ne scape de problema asta a pieirii noastre. Exista un verset in Scriptura care spune, probabil ca l-ati vazut si voi, in Ioan 3:16 – 16 Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică. Observati, sa nu piara… de ce? Fiindca exista ceva in noi care ne impinge spre pieire. Ce exista in noi ce ne impinge spre pieire? De ce sunteti voi aici? Si nu numai voi, dar si noi avem problema asta din cauza pacatului nostru. DInc auza pacatului noi pierim, indiferent ca esti dupa gratii sau in afara lor, indiferent ca ai scoala, ca n-ai scoala, ca esti tanar, ca esti batran, noi toti pierim. Si daca ne uitam in lumea asta noi observam ceva, sunteti baieti destepti. Ca florile ce fac, cat traiesc, mult? Nu. Florile se ofilesc. Vine toamna, ce se intampla cu frunzele? Frunzele se vestejesc. Daca ai un metal, metalul ce face daca-l tii prea mult? Rugineste. Oamenii, ce se intampla cu oamenii? Imbatranesc. De ce se intampla lucrurile astea? FIindca exista ceva in noi ce ne duce in jos si ala-i pacatul”
    (. . mesajul de mai sus ,un mesaj de senzatie narativa,de reclama si sustinere misionara a lui Mike Olari (non-profit),rostit in aceasta primavera la botezul organizat de „famtofam”, de Cristian Barbosu ,in penitenicarul de minori din Craiova. O poveste de manipulare emotiva, de dilatat pupile de adolescenti delicventi ,condamanti de legea romaneasca, privati de libertate . Eu am profesat treizeci si trei (33)de ani in Chicago ,incepand cu anul 1978 si am cunoscut personal membrii activi in Cobras & Kings.POVESTEA ESTE JULVERNISTICA,”GEN ATENTATELE LUI TITEL” !. Poate acum dupa acest dus rece, Barbosu ar trebui intrebat daca ar dori sa rectifice povestea lui si intamplarile romantic-crestine cu trandafirii si sicriul din Cabrini Green !!!.
    Dupa ce am primit amenintarea sa’l las pe Ton in pace, eu si Tristarul ne’am propus sa’i sugeram lui Mike Olari sa-l suportam financiar pe „Titel & Co ” iar eu sa plec in Indonezia si sa’l caut . Pentruca Olari stie ca sunt un om hotarat si fiul turnatorului de elita Anei Valentin , nu am mai primit nici un raspuns iar toate articolele mele adresate la „Famtofam ” mi-au fost cenzurate .
    Mike Olari ,in marturisirea lui de reclama afirma ca el a fost ZDROBIT si aceasta la determinat sa lucreze 100% misionar , numai si numai pentru Domnul !.
    Iata aici ultimul meu articol din 9 iunie a.c. ce mia fost cenzurat :

    „Draga Mike, cand procesul de zdorbire are Originea Dumnezeasca si a fost declansat si originat de Har, generat de Dragoste Divina ,dar inca nu este finalizat 100%,acest process va continua pana la finalizarea lui .Pentru tot ce s-a intamplat in cazul „Titel ” bucura-te si nu murmura ! .
    Cand faci o promisiune , nu este crestineste sa’ti pastrezi cuvantul ?. Cand iti acuzi fratele care te iubeste sincer cu o dragoste agape, ce nu speculeaza vre’un interes si care din durere si bun augur marturiseste trecutul lui ,tu vii sa’l acuzi ca el „istoriseste ” povesti imaginare !(referitor la relatia mea cu tatal meu ). Oare Tatal meu cel etern si ceresc ramane nepasator ??!!. Cand dragostea ta publicitar- misionara inclina demonstrativ si cu feroce incapatanare doar spre teorie inaplicabila ,de unde crezi tu ca vei culege roadele efortului tau ??!!. Iti spun eu ce se intampla : de pe rotocolul pamantului vine la tine zambitor ,simpatic, amabil- Tatal Minciunii in persoana !
    Vine deghizat in pescar talentat , sa-ti intareasca dorinta ta de „adevar ” placut lui . Vine sa pescuiasca in apele tale tulburate de dorinta ta de popularitate de afirmare ,de mandrie .Vine cu o undita confectionata din neadevaruri bine camuflate si’ti prezinta „adevarul ” lui ,pe care dioptriile tale il vor accepta si’l vor imbratisa precum te imbratiseaza Ton. In carligul bine ascutit al unditei el a pus o momeala deosebit de prezentabila , de atractiva, de apetisanta , ce are acelasi continut cu „hrana sufleteasca „ce tu o lauzi si o raspandesti in „spatiul public si evanghelic”. Tu , doritor de aspectul publicitar al momelii, ai muscat si ai inghitit nemestecat hapul mala(ez)ios sperand ca te ingrasi si mai tare publicitar !!!. Acum privim cu totii consecintele cauzate de „galuste- gluten free”, bine framantete ani la rand in bucataria artei culinare ai carismaticilor tai !
    Frumos canta Adi Gliga ” mai bine simplu si smerit „! ”
    sincerely ,Walden

  8. Ne cazul să-mi mulţumeşti, Răsvan! Nu de alta, dar m-am grăbit şi… n-am brodit-o. La dată. Predica era din noiembrie 2014. Altfel spus, previziuni din timp. Degeaba. Tot a intrat în acea horă a minciunilor. Drept pentru care, după cum ştii că e obiceiul în Cetate, i-am dedicat megastarului şi tuturor celor implicaţi în această mare minciună o sâmbătă muzicală specială. Sper să-ţi mai descreţească fruntea… 🙂

  9. Lipsa intelepciunii a produs,produce si va produce multe victime,in rindurile celor ce nu o cauta.
    Absolut toate religiile (initiate de om),fara exceptie,au rolul de indobitocire a populatiei,in scopul manipularii de catre „lideri” mediatizati prin mijloacele mass media.
    Doar Isus Hristos,Fiul omului,este „SOLUTIA” iesirii din „CRIZA SPIRITUALA” ce cuprinde din ce in ce mai mult mediul vietii spirituale,care este in opozitie totala cu dimensiunea existentei materiale (firesti
    )..

    Fiti binecuvintati.

  10. Majoritatea blogurilor „crestine”,cenzureaza Adevarul,preferind invataturile care sa „gidila” firea,deoarece Adevarul,”…Cuvintul lui Dumnezeu este viu si lucrator,mai taietor decit orice sabie cu doua taisuri…” (Evrei 4:12)
    Numai Adevarul poate elibera faptura, din robia si legaturile diavolului,prin „pocainta”,care reprezinta moartea zilnica fata de aceasta lume materiala si invierea (nasterea din nou)in Duh la o viata noua,vesnica ,”ascunsa cu Hristos in Dumnezeu.
    Fiti binecuvintati.

  11. Carisma lui C.B.depaseste orice imaginatie. Urmariti de la min.58,o tehnica noua de a cistiga suflete tinere si inocente,lipsite de experienta vietii,usor de manipulat sentimental.

    Fiti binecuvintati,nu va lasati inselati.

Lasă un răspuns

