Bătrânul

De câteva vreme mă urmărește cineva. Uneori, când întorc capul sau  trec strada din fața spitalului, pe zebra la care mașinile nu opresc niciodată, îl văd cum vine liniștit în urma mea.

Nu ne-am vorbit niciodată, deși fața lui mi se părea cunoscută, dar nu știam de unde.

În fața spitalului, drumul o ia pieptiș la deal. Când e cald sau când sunt geruri mari, îl urc tot mai greu.

Multă vreme am crezut că e o nălucă. M-am gândit: poate-am furat ceva, poate-am omorât pe cineva. Când ești doctor, lucrurile se mai întâmplă. Mă vedeam dus cu cătușele la mâini, ca parlamentarii la televizor.

Îmi aminteam râsul acela batjocoritor, atât de plastic descris de Camus în Căderea.  Mă așteptam ca bătrânelul din spatele meu să facă la fel. Am început să-l aștept, iar în zilele în care aveam puțin timp liber, să-l caut.

Ieri, noaptea târziu, în timpul gărzii, am terminat ultimul roman al lui Umberto Eco.

Personajul feminin intrase la un concert simfonic, pentru care nu plătise bilet. Sala era plină și s-a așezat pe scara de acces. La partea a doua din simfonia a șaptea de Beethoven, nu s-a mai putut opri și a plâns fără întrerupere.

Am intrat pe youtube și am găsit o interpretare cinstită cu Abbado și orchestra din Berlin. Am ascultat  partea a doua. Nu se auzea bine și nu-mi venea să plâng.

Am simțit cum bătrânelul de lângă mine se foia și mă împingea cu coatele, să-și facă loc pe scară.  Să trecem peste partea asta, mi-a spus el. Oricum, o știm pe dinafară.

Am închis smartul, am deschis biblia și am citit amîndoi, fericiți, despre Hristos.

4 gânduri despre &8222;Bătrânul&8221;

  1. CUVINTUL LUI DUMNEZEU ESTE INTR-ADEVAR,ADEVARATA HRANA,MANA CEREASCA.
    AVEM NEVOIE DE ACEASTA HRANA,LA FEL CA SI DE ALIMENTELE NECESARE PENTRU CORPUL FIZIC,CU CIT NE ALIMENTAM CU ACEASTA HRANA (NATURALA) „BIO”,CU ATIT NOUA FAPTURA SE DEZVOLTA SI CRESTE SPRE DESAVIRSIRE.
    PE DE ALTA PARTE,RUGACIUNEA – dupa parerea personala- REPREZINTA RESPIRATIA NECESARA OXIGENARII NOII FAPTURI,FARA DE CARE,ACEASTA INTRA INTR-O STARE DE ASFIXIE MORTALA.
    Fiti binecuvintati.

  2. Ne-am angajat in lupta.Luptam cu o arma neconventionala,CUVINTUL LUI DDUMNEZEU,arma perfecta ce va garanta biruinta tuturor celor ce o vor utiliza.Utilizarea acestei arme necesita o pregatire minutioasa si o cercetare profunda,a modului de utilizare,deoarece este atemporala,(fara inceput sau sfirsit).Razboiul insusi,e neconventional ,fiind un razboi invizibil,ce se desfasoara la nivelul macrocosmosului si microcosmosului ce cuprind infinitul exterior si interior al fortelor energiilor antagoniste dintre lumina-intuneric,bine-rau,viata -moarte.
    Singurul,Unicul Om,ce detine toate tainele functionarii acestei arme,si care ne poate forma ,antrena ,in utilizarea ei este FIUL omunui ,Isus Hristos,Singurul care a biruit fortele dusmanului universal prin sacrificiul propriului Sau trup pe crucea de pe Golgota.
    Urmind instructiunilu Lui,si noi ,la rindul nostru ,cu ajutorul Cuvintului Sau,aceasta arma tainica,vom putea birui intunericul raul,si moartea din interiorul fiintei noastre ,spre exteriorul infinit.trecind prin aceasta „poarta strimta”(stargates),Hristos Isus,spre noi dimensiuni si noi forme de perceptie ,nelimitate,infinite.
    Fiti binecuvintati

Lasă un răspuns

