Furioşii domnilor

Ca să nu spună cineva că mă distrez de unul singur, am să reproduc, integral, comentariile pe care mi le-a trimis dl. Robert Jurcă, începând cu postarea despre cuvântul cur şi terminând cu cea de azi.

Îmi cer iertare celor menţionaţi alături de mine de distinsul domn, dar n-am vrut să răpesc nimic din parfumul subtil al comentariilor sale.

După opinia mea, nici domnul Jurcă, nici domnul Ghinea nu excelează în arta pamfletului. Ei sunt nişte credincioşi onorabili, pocăiţi de-ai noştri, crescuţi la şcoala credinţei celei noi, mânaţi de revoltă, simţindu-se datori să-şi apere simbolurile, idolii şi misiunea.

Promit să nu mai repet o astfel de postare, lăsându-i, ca şi până acum, să fiarbă în cazanul spamului, care e un soi de iad al blogului.

Ceea ce n-a înţeles domnul Jurcă e că blogul nu e forum, aşa încât nu frica „care îmi tremură chiloţii”   🙂   mă face să moderez ce vreau la mine acasă, ci regula jocului pe blog.

Aşadar, să-l ascultăm pe domnul frate Jurcă:

„Daca cineva v’ar spune ca ati sarit de cur in sus ati sti imediat ca e o expresie nepoliticoasa. Ca sa fiu total sincer cu dumneata, domnule Rasvan Stoica, dumneata chiar ai o fatza de cur. As minti daca as spune altceva. Ai insa un CUR prea mare ca sa poata sa te linga bine Marinel Blaj, SzRomulus si LidieLup. Desigur, mincinos cum esti, acum vei zice ca ai fost atacat. De ce ai considera ca un atac o opinie exprimata in modul cel mai sincer? Iar despre cele trei persoane mentionate mai sus imi mentin opinia ca sunt toti niste linguncuristi. Blaj incearca sa para om serios dar din moment ce da like la orice tampenie postata de ortacul sau, trebuie sa fii tare tampit sa mai crezi in obiectivitatea acestui om „de comitet”. Stiu ca nu primesti lectii de la nimeni dar te hazardezi sa le dai altora din prisos. Faci pe viteazu dar tremura chilotii pe tine sa validezi un comentariu ca acesta care-ti demasca ipocrizia atat tie cat si confratilor tai.”

„Vreau sa’ti fac un compliment: ortacul tau, Marinel Blaj e mai ipocrit si mai tampit decat tine. Ambii, insa, jucati rolul de victima (precum curvele) cand sunteti demascati ca ipocriti.”

„Cele mai jegoase bloguri romanesti sunt cetatea (de gunoaie) si vindecatoru (lui peste).”

„Dac-am fost sincer si ti’am spus ca ai fatza de cur, inseamna ca te-am injurat? Pot sa-mi sustin afirmatia cu fotografii.. Valabil si pt profesoru’ Cruceru. Si domnia sa arata ca un cur, fara suparare. Macar de ati avea caracter…”

Cu speranţa că v-am distrat şi v-am convins că nu exagerez când spun că lumea evanghelică e plină de spirite alese, închei cu o veste de la Marinel Blaj, „ortacul meu”  🙂  :  şi el e bine, e foarte bine.

23 de gânduri despre &8222;Furioşii domnilor&8221;

  1. Ma simt flatat…Trebuie sa recunosc ca acest individ este talentat si adopta o atitudine sfanta orientata spre „binecuvantare”. Astia sunt ortacii noii generatii de mega-predicatori?

  2. Dragă Romulus, tu esti un informatician de elită. Lidie Lup este o femeie credincioasă, devotată lui Dumnezeu și fiului ei cu autism. Marinel Blaj este un model de bunătate și generozitate, muzician de mare talent. Marius Cruceru este o minte strălucită, profesor universitar, decan, o personalitate renascentista in sensul cel mai bun. Eu da, nu sunt nimic, în comparație cu voi.
    Dacă eu irit, voi treziți invidie. În comparație cu ura cu care a fost răstignit Hristos de oameni, cuvintele lui Jurca sunt balsam de dragoste curată.
    De unde crezi că au iesit tortionarii comunisti, turnatorii la securitate, inventatorii de falși misionari?
    Suntem două voci amărâte intr-o masă de tăcere și de indiferență. Li se pare mult și atât. Jurcii sunt crescuți după sablonul totalitarismului.
    Bisericile tac. Marinel Blaj se teme, probabil, că va avea probleme la biserică, desi creștinii ar trebui sa-l susțină, nu să se uite chiorâș la el, reducandu-l la tacere. Poate il vor ajuta, nu stiu.
    Are dreptate Marius cand spunea că oamenii vor să audă doar ce le face plăcere. Evanghelia bunătății, falsul predicat acum de Iosif Ton, și-a gasit aparatorii ei: repetenții, inculții, cozile de topor.

  3. D-le Rasvan.
    Nu va cunosc,nici pe d-voastra nici pe com.acestui blog,insa,luind in considerare profesia ce o exersati,va recomand sa urmariti cu atentie aceste dezbateri ,poate va avea un impact benefic in modul intelegerii si perceptiei vietii,a existentei noastre ca entitati rationale, enigmatice create dupa chipul si asemanarea CREATORULUI.

    Fiti binecuvintati

  4. Dragul meu frate, pe tine te-a harazit Domnul cu o meserie foarte importanta, cu cea mai importanta meserie. Voi ne dregeti sa putem canta, sa putem teologhiza, sa putem manevra biti. Daca nu suntem sanatosi nu facem nici IT, nici muzica, nici teologie, doar vaicarologie 🙂 .

    „Evanghelia bunătății, falsul predicat acum de Iosif Ton, și-a gasit aparatorii ei: repetenții, inculții, cozile de topor” – foarte bine spus. Pe vremea cand m-am convertit eram indemnati sa facem totul ca pentru Domnul, adica exemplar. Azi tot ce se face pentru Domnul este …. „sa aiba mila Domnul de noi” si vai de ea prestanta.

    Insusi faptul ca miscarea in care s-a bagat Ton si alte mega-staruri genereaza oameni cu standarde si prestante foarte scazute, cu un comportament absolut sub orice nivel critic, ma determina sa cred ca Domnul nu are cum sa se afle pe acolo. Lozinca lor este „harul e mare” la care adaug eu – „si mizeria este pe masura”. Metanoia nu mai inseamna regenerarea gandirii, ci doar un slogan pe pereti varuiti.

  5. Astia nu se numesc crestini, astia sunt o rusine pentru Evanghelia lui Cristos. Un om cu un astfel de limbaj suburban nu poate fi frate cu mine. Nici macar verisor (cum adesea ii numesc pe penticostali).

  6. Initial v-am amendat pt folosirea cuvantului „cur” intr-un context in care se gaseau destui termeni mai adecvati. Ei bine, nu doar ca nu l-ati folosit dar o si ridiculizati pe doamna care v-a atentionat asupra vocabularului. Dvs m-ati provocat si am vrut sa va demonstrez ce inseamna sa depasesti limitele (dvs oricum nu sesizati cand le depasiti). In rest, sunt de acord cu folosirea acestui cuvant doar atunci cand acesta face obiectul dvs de studiu in meseria pe care o practicati… Da, recunosc ca am coborat nivelul discutiei dar am facut-o doar pe aceste doua bloguri, fata de care, revunosc, nu am prea mare respect. Respectul nu se ofera, el se castiga. Dvs inca nu mi-ati dat motive sa va respect. Cei din casta din care faceti parte va respecta din alt motiv, care tine de „sectarism”. Adevaratii crestini nu sunt sectanti.

  7. O precizare necesara. Eu nu ma consider nici frate nici var cu voi si cu niciunul de speta voastra. Biblia mea spune sa tii distanta fata de indivizi ca voi. Adevaratii crestini au nevoie de un singur motiv sa iubeasca pe cineva (si le trece cu vederea pe celelalte). Voua va trebuie un singur motiv ca sa urati pe cineva („sa va schimbati parerea, cum ziceti voi)… Dvs vorbiti de totalitarism in timp ce toti cei care nu sunt de acord cu ineptiile pe care le propagati sunt considerati repetenti, inculti, agramati etc. Este tipic baptist sa arati tot ce stii din prima discutie (chiar si cand e vorba vreme). Nu cred ca a existat vreunul care sa va fi contrazis si sa nu fi fost atacat de catre ceata de hiene baptiste de pe blogurile voastre de scandal. Cam asa stiti voi sa va respectati semenii. Eu nu ti’as fi spus in mod deschis acele „complimente” daca nu as fi fost convins ca am de-a face cu o haita de sectanti fara scrupule.

  8. Domnule Robert Jurcă, după cum vedeți, am dat drumul și acestor două comentarii ale dvs.
    Am moderat frazele în care vă referați la cititorii acestui blog. A fost destul și cu ce ați spus până acum.
    Pe mine puteți să mă înjurați cât poftiți. Poluează, dar nu mă deranjează.
    Am să vă permit acest lucru doar la această postare. Este locul unde puteți scrie ce poftiți și când poftiți. Dacă vreau vă pun comentariul, dacă nu, nu. Depinde în ce toane mă aflu în momentul respectiv. Pentru mine sunteți un studiu de caz și atât.
    Fac acest lucru pentru că trebuie să vadă lumea cine sunteți. Cine sunt susținătorii lui Olari, Barbosu și a altora de teapa lor. Era să spun de țeapa lor.
    Ați spus ”hiene baptiste”? ”Haită de sectanți fără scrupule”? Cred că așa vorbeau și securiștii din vechiul regim cu cei ce nu erau pe gustul lor.
    Aveți stofă, domnule Jurcă. Aveți și grade?

  9. ce zici de vocea asta? Seamana cu vocea din inregistrarea trimisa lui Gabriel Gorcea?

    nu e necesar sa publici comentul, doar eram curios daca voua vi se pare asemanator. Vreau sa specific ca persoana din interviu face parte din misiunea lui Olari.

  10. Robertule si tu ai castigat ” respect” cu comentariile tale de nesectant baptist. Shame on you daca esti penticostal !!!!!

  11. D-le R. Jurca,
    Nu stiu ce biblie aveti si ce biblie cititi, dar invataturile pe care le trageti de acolo cu siguranta sunt gresite.
    Nimeni nu va uraste, nimeni nu vrea sa va schimbati parerea. Ceea ce vi se cere e sa va explimati opinia in mod civilizat. Cuvintele care le-ati adresat lui Marinel, lui Rasvan si lui Marius Cruceru nu va fac cinste. Si nici numelui de crestin.
    „Marinel Blaj e mai ipocrit si mai tampit decat tine.” si „Dac-am fost sincer si ti’am spus ca ai fatza de cur […] Valabil si pt profesoru’ Cruceru. Si domnia sa arata ca un cur, fara suparare.”

  12. Iti multumesc foarte mult pentru apreciere frate Rasvan, dar nu sant decat o roba netrebnica, nascuta si crescuta in turma penticostala. N-am fost seralista si nu m-am rusinat niciodata de faptul ca am apartinut acestei grupari religioase. E drept, acum nu mai stiu din ce turma fac parte, dar daca acest RJ a sarit gardul in gradina penticostala, asta nu inseamna ca toti sant la fel. As vrea insa, sa stie toti cati trec pe-aici, ca pentru mine este o onoare sa fiu pusa alaturi de cei mentionati in comentariul „distinsului” Robert Jurca. Munca pe care o faceti voi ar trebui facuta de cei ce pastoresc turmele de credinciosi, iar ciomegele de la unul ca RJ, ar trebui sa ajunga pe spinarea lor. Au ales sa n-o faca, ba mai mult stau ascunsi si va lasa sa va luptati siguri cu fiarele. Nu descurajati! Rasplata va fi mare! Nu este necesar sa fie postat comentariul meu si va rog sa ma iertati pentru el.

  13. Răsvan, ceea ce nu înţeleg e cum pot să-ţi ţină morală oameni care nu-s în stare să-şi… ţină nici măcar propriul cuvânt. Acest Robert Jurcă îmi scria, după un set lung de invective la fel ca în comentariile citate de tine,că „nu mai intru în veci pe blogul tău de…” (nu reproduc!). Şi… continuă să-mi „bombardeze” spam-ul cu mesaje. Cam de aceeaşi factură. Omul produce doar ce poate.
    Dar faptul că a scris şi despre Marius Cruceru la fel… asta depăşeşte pentru mine orice imaginaţie. Cu el ce-o fi avut de împărţit?

  14. Draga Rasvan , am avut ,,restrictie ” la a posta comentarii .
    Mi se cerea parola… Am rezolvat azi cu ajutorul baiatul ns. mai mare.
    De citit am putut sa citesc… asa ca sunt cam la zi cu ce se mai intampla in ,,lumea crestina” sau cu lumea din crestinism.
    Trebuie mare atentie in aceste vremuri, un pic mai multa ca pana acum :
    graul si neghina cresc impreuna ,caprele si oile sun pe aceleasi pasuni ,oamenii evlaviosi alaturi de cei doar cu o forma de evlavie ,adevaratii mesageri ai lui Dumnezeu sunt eclipsati de cei cei ce au adoptat mestesugiri rusinoase…si haina lacomiei.

  15. Iata ca anii trec si vedem cum se deruleaza si viata crestina …..Interesant este ca unii prefera sa fie zdruncinati de cei pretinsi ,altii se numesc crestini si detin un vocabular cu expresii care denota multe….. si nu e nevoie nici de comentarii si nici de explictii!!!De fapt Domnul Isus prin mesajele Lui scurte si de noi mereu discutate putem sa realizam spre ce suntem indreptati !Insa trist e ca :”..adevaratii mesageri ai lui Dumnezeu sunt eclipsati de cei cei ce au adoptat mestesugiri rusinoase…si haina lacomiei.”
    Azi suntem suprimati de foarte multi si am ajuns condusi de cei pretinsi care prin diplome teologice au pus stapinire pe pozitii ca cei din” Sinedriu ..”..si cand le descoperi faradelegile …le dai spre accesare se scrie ca ai probleme cu viata lor privata si te si mai ameninta cu „….codul penal” in loc sa se smereasca!!!
    Iar acum in toiul verii bine mersi alaturi grupuri de muzicieni si grupuri misionare se plimba prin Romania pentru reclama ….si acaparare de noi teritorii pentru desfasurarea afacerilor de „nonprofit” ori alte afaceri prin care pot sa-i obtina fonduri europene ….Si toate acestea, cine este interesat usor le pot accesa !!Iar noi daca scriem adevarul despre ei ajungem descrisi in o forma mai putin placuta si unii dintre ei chiar au curajul sa scrie …..”chiar daca sunt dovezi „sa nu le ia in considerare….trist ….dureros ….iar cat despre expresii e si mai dureros….!Nu scriu sub anonimat si nici nu voi scrie …fiindca nu am pentru ce sa-mi ascund identitatea …doresc doar sa expun adevarul la tot ce se intimpla azi si la ce suntem provocati de cei pretinsi crestini si slujitori ….dar sunt pretinsi numai si ar trebui sa ne ferim de ei sa nu ajungem raniti …

  16. @capaln
    Aha! N-am ştiut că şi „unchiul” era pe peretele cu icoane al lui RJ. 😀 Într-adevăr, probabil de aceea. Dar, chiar şi aşa, să recurgi la asemenea vorbe despre un om ca Marius Cruceru… 😦

  17. „S-a trezit de vreo jumătate de oră, recunoaşte pe toată lumea. I-am făcut câteva teste… i-am zis de tine şi că te rogi, a lăcrimat, dar important este că e conştient şi nu are leziuni interioare la cap. Restul se va vindeca în timp, la el puţin mai lent, pentru că e şi diabetic şi rănile se închid mai greu. ” -citat din fictivul doctor.
    Sa fie coincidenta ca si persoana Gigi Furdui este diabetic?

    ” Our team especially requests prayer for Gigi Furdui, the District Superintendent of Romania, who has been hospitalized due to complications from diabetes. His outlook is good, and God is already answering prayer.”
    http://www.apostolicfaith.org/NewsEvents/PastorsJournal/tabid/109/PostID/186/Three-New-Churches-in-Romania.aspx

Lasă un răspuns

