Pierduți in imigrație

Nu imigranții sirieni ne-au defrișat munții.  Nici fetele nu ni le-au violat. Nici lideri la consumul de alcool pe cap de creștin dacic n-am ajuns datorită musulmanilor refugiați din Siria. Nici cea mai tuberculoasa țară din Europa nu suntem datorită lor. Nu ei l-au votat pe Iliescu de două ori și jumătate și nu sirienii au chemat minerii. Nu sirienii urlau pe străzi,  in capitală,  noi muncim, noi nu gândim.  Nu sirienii l-au alungat pe Rege și nu l-au lăsat să facă baia de mulțime cu milioanele de oameni care-l așteptau.  Nu sirienii ne-au facut să uităm creștinismul.  Nu sirienii vând droguri in școli,  la copii. Nu sirienii te strivesc pe stradă cu mașina și fug de la locul accidentului. Nu sirienii detin televiziunile rușinii din tara asta si nu la sirienii au talent jurizeaza gagica aia de la Piatra Neamț.  Nu sirienii au facut terenuri de fotbal in pantă și nu presedintele lor i-a spus ziaristei noastre țigancă împuțită, după ce i-a furat telefonul. Nu sirienii au plagiat la doctorat și niciunul din ei nu a ajuns primul ministru al acestei țări.

Atunci, va intreb: de ce ne temem de sirieni? Au apărut pe piață tot felul de variante ale teoriei conspirației.  Un pastor de peste ocean, emigrant politic, economic și religios cu multa vreme în urmă se dă de ceasul morții să ne convingă că ne invadează musulmanii. Cei 7000 de amărâți i s-au părut ca armia lui Baiazid. S-a zis cu creștinismul!

Liderul nostru baptist se mai gândește.  Liniște!  Cugetă Iuga!

In rest, dragii mei, am rămas, incorigibil, un sentimental. Ii iubesc pe evrei, pentru că amicul meu din tinerețe m-a lăsat sa-i cunosc de aproape, ca neam. Ii pot iubi pe sirieni, pentru că am avut doi colegi de ispravă,  cu care am fumat narghilea, am mâncat salată și ne-am batut la table. Când am fost trădat,  singur sirianul a refuzat targul.

De fapt, „sirienii” suntem noi, imigranți în propria țară.

5 gânduri despre &8222;Pierduți in imigrație&8221;

  1. …Oprindu-se asupra expresiei „ecologie integrală”, folosită de Pontif în enciclica „Laudato si’”, prelatul i-a explicat semnificația, și anume conexiunea dintre toți și a fiecăruia în parte cu toți și cu toate, subliniind totodată valoarea deciziei de a ne asuma responsabilitatea îngrijirii planetei, „a casei comune„, a familiei umane, doar astfel hotarele dintre noi și ceilalți se mai destind, se mai pierd, chiar până la completa lor dispariție…” (Radio Vatican , 2 iulie 2015 „Cardinalul Turkson : ‘Ecologia integrală’ ne învaţă să ne simţim fraţi”)

  2. Sunt sceptic in ce priveste „Teoria conspiratiei”,insa,in ce priveste profetiile Scripturilor,am convingerea certa ca; „nu va trece o iota sau o frantura de slova din Lege,inainte ca sa se fi intimplat toate lucrurile.”
    Fiti binecuvintati.

  3. Mare isterie cu sirienii.Eu propun sā primim cît mai multi cā este loc si oxigen suficient.Sā îi cazām la mānāstirile din tarā,ar fi interesant. 🙂

Comentariile nu sunt permise.