Micul dejun cu lăcuste în pustia din Chicago

Cristian Ionescu spunea, deunăzi,  că strigă in pustiu și îi fierbe sângele:

„Am crezut că o să pot să nu scriu câteva zile. Nu pot să nu scriu, fiindcă îmi fierbe sângele!”

Și nu strigă ca tine sau ca mine, ci ca Ioan Botezatorul. Nu este foarte clar dacă Ionescu servește și lăcustele adiacente la micul dejun.

Celor care se indaradnicesc să ceară amănunte,  Ionescu le raspunde cu clipuri de pe YouTube, despre Protecția Copilului din Norvegia.

Un domn mă corecta pe blog, intr-un comentariu:

„Ionescu are 10 fete, frate (dacă) ești batjocoritor!”,

punandu-l, grațios și pocăieste, pe „dacă” intre paranteze.

Un altul, al carui nume nu cred ca are importanță,  ma trăgea de urechi in sfântă zi de duminică,  pe mesageria de la facebook, care a fost inventată tocmai pentru asta:

„Oprește-te frate până nu-i târziu pentru tine! Pocăiește-te și întoarce-te la Dumnezeu! Căci El este bun și are putere să te ierte, dar să te și schimbe! Ceea ce faci tu în spațiul public frate, nu este călăuzirea Duhului Sfânt! Ai grijă mare frate că, păcatele grele se plătesc greu!”

ca urmare a postarilor mele pe marginea cazului Cristian Ionescu (pentru că eu despre delirul mistico-politic al acestuia am scris, nu despre tragedia familiei din Norvegia).

Un altul mă lămurește,  intr-un comentariu, cum stăm cu „masele de evanghelici români” (sintagma îi aparține) din America:

„Ideea era ca toti suntem de acord ca masele de romani evanghelici, mai ales aici in SUA, nu pot fi mobilizate decat de pastori. Asa au fost obisnuiti.”

Cu alte cuvinte (și omul îmi explică pe îndelete cum sta cazul), Ionescu este omul potrivit la locul potrivit.

Tendința zilei este să transforme mișcarea de revoltă penticostală impotriva occidentului corupt și a iadului norvegian, intr-o acțiune evanghelică comună,  ceea ce pe mine, ca baptist, nu mă face foarte fericit.

La setul de întrebări pe care l-am pregătit pentru Ionescu Botezatorul din pustia din Chicago, voi reveni cât de curând.

 

 

 

7 gânduri despre &8222;Micul dejun cu lăcuste în pustia din Chicago&8221;

  1. Cred că, din păcate, te zbaţi degeaba, Răsvan. Lumea nu pricepe deloc că nu despre familia Bodnariu este vorba în aceste luări de poziţii, ci despre „confiscarea” acestei tragedii cu totul alte gânduri! Nici nu mă miră că un „islamist radical creştin” (iată, cred, un termen potrivit pentru aceşti oameni obtuzi!) îmi scrie tot ieri (evident, la… spam!) că: „era nevoie de o jertfa pentru necredinciosii toma rasvan marinel si romulus. se vor pocai ei macar in al doisprezecelea ceas?” Eu încerc să mă pocăiesc în fiecare zi, dar oare când se vor pocăi ultra-pocăiţii ăştia? 😦

  2. Hai că tipul tău a fost drăguț, ne-a mai dat o șansă. 🙂
    Ionescu e un caz de studiat, cum era bricul Mircea pentru mateloti, pe vremuri.
    Înveți să înoți contra curentului, să faci pluta cu ochii la cer, să te dai la fund, când oamenii spun să ieși la suprafață, să-ți ții respirația când se împute treaba, să pui biserica să frece puntea pe unde scuipi tu din versete, să faci noduri pescărești la cuvinte pocăiești, să te orientezi după Steaua Po(pu)lara, să mesteci aloe vera in loc de tutun si să le spui curioșilor să te pupe în pupa ca de bun rămas. Amiralul Ionescu în luptă cu deșertăciunea mării. Te cam iau fiordurile, nu crezi? 🙂
    NOTĂ: Pentru hiperpocaiti: pupa este partea din spate a unei nave, niciodată invers.

  3. Sant si eu un Toma ca voi! N-am sa ma rusinez nicidecum pentru aceasta! Voi va mai luptati cu armele adevarului. Ionescu a trecut la armele intunericului. Cu siguranta vocea voastra este auzita de multi si le incurca planurile, dar cei ce ii urmeaza orbeste nu se vor opri. Cred ca Dumnezeu le-a intunecat mintea.
    Fratii mei, Rasvan si Marinel, bucurati-va ca aveti parte de suferintele dispretului pe care si Domnul Isus le-a indurat, iar celor ce va tulbura le „va purta Dumnezeu de grija”. Bucuria si pacea sa fie peste voi!

Lasă un răspuns

