DIXITLAND. Au apărut primele cazuri de gripă vikingă

Gripa vikingă este o viroză mediatică dată de balivernet.

Balivernetul este un virus format dintr-un miez de baliverne cu un înveliș de net. El fură copiii virtuali ai părinților sperioși.

Părinții sperioși provin din copiii virtuoși. Copiii virtuoși adoră bătaia pentru că e ruptă din rai și urăsc bomboanele, pentru că sunt păcătoase și le strică dinții de lapte și miere.

Virusul atacă inima și mintea. Primele semne sunt ochii lăcrimoși și dorul de ducă pe stradă. Acolo, majoritatea sunt închiși în țarcuri, unde zburdă liberi și fac din mână cu stegulețele Norvegiei, ca să se bucure și rudele contaminate de la țeară.

La tinerii trecuți de prima tinerețe, apar halucinații, în care Ionescu și Tuțac luptă cu Viorel Iuga, cavalerul mesei evanghelice rotunde.

Dacă virusul atinge o familie îngustă, ea se dilată și devine, brusc, o familie lărgită.

Dacă pe unii îi ia cu fiorduri, doctorul Ionescu le recomandă pelerina tip Washington D.C..

Pelerina având glugă, basmalele se pot lăsa la garderobă, la Ionescu sau la organele de ordine.

E de evitat umbrela, pentru că îl umbrește pe aproapele, care a dat tot atâția bani ca tine ca să ajungă acolo unde este.

Spre deosebire de gripele aviară și porcină, pentru gripa vikingă nu există încă un vaccin testat pe om. S-a încercat o infuzie cu cultură atenuată, dar majoritatea liderilor au făcut alergie de la primele rânduri.

Spun bătrânii care au mai apucat să vadă lăsata secolului douăzeci și unu că la oamenii cu mulți copii gripa vikingă se ia mai ușor. Această discriminare e fascistă și ne-științifică: s-a demonstrat că și eunucii au suflet!

Dacă mori de grija altuia, nu e de la virus.

 

 

Anunțuri

17 gânduri despre &8222;DIXITLAND. Au apărut primele cazuri de gripă vikingă&8221;

  1. Buna seara domnule Rasvan Cristian,
    Sunt un roman crestin ortodox.In zilele trecute am cautat sa aflu mai multe despre ce se intampla cu familia Bodnariu..Am citit diverse situri de stiri si varii bloguri neoprotestante..Initial am vrut sa postez pe saitul domnului Manastireanu, cu care pareti sa aveti aceeasi pozitie, dar pt. ca dumneavoastra pareti mai articulat, am ales s-o fac aici, daca-mi permiteti.
    .
    Asadar, peste tot se vorbeste despre tragedia despartirii copiilor de parinti..Nicaieri insa nu am gasit vorbindu-se despre tragedia si traumele pe care le provoaca despartirea fratilor de frati..
    Copiii aceia nu numai ca au fost rapiti de la parintii lor, dar au fost separati intre ei..Ei ce vina au avut, copiii ? De ce i-au separat unii de altii, pt. ca inteleg ca au fost impartiti la 2 sau 3 familii straine diferite..
    Daca tot vorbim despre binele copiilor, i-a intrebat cineva pe fratii sau surorile mai mici daca vor sa fie despartiti de fratii sau surorile mai mari? Cum este posibil asa ceva? Credeti ca intre fati nu exista legaturi afective?
    Domnule, pe mine sa ma scuzati, dar in principiu sunt alaturi de familia Bodnariu.Si cand zic familia Bodnariu, inteleg prin asta nu doar mama si tatal dar si copiii..Pentru ca asta inseamna familia.Fiind deci alaturi si de copii, consider ca este inandmisibil sa separi fratii intre ei dupa ce mai intai i-ai separat de parinti..Asta e o dubla lovitura asupra copiilor..
    .
    Ce vina au avut copiii ca, dupa ce au fost luati de langa parinti, au fost apoi pedepsiti prin despartirea lor unii de altii?
    Aceasta e intrebarea.
    .
    In final rog sa fiu scuzat daca nu o sa bag in seama eventualele acuze de o asa zisa vikingita sau de sustinator al violentei impotriva copiilor sau de intolerant ortodox sau altele de felul acesta..
    Cu multumiri..

  2. De acord! Ați observat un lucru foarte important: copiii sunt cel puțin la fel de loviți ca și părinții.
    Există două mari grupe de oameni care sunt alături de familia Bodnariu: gruparea din jurul lui Ionescu și gruparea care nu e în jurul lui Ionescu.
    Când gruparea lui Ionescu se manifestă public, gruparea care nu este a lui Ionescu se manifestă interior.
    Ionescu a pus monopol pe suferință, atâta tot.

  3. Domnule Rasvan, nu stiu cine este domnul Ionescu, am intalnit acest nume pe unele dintre saiturile vizitate in ultimele zile.Fara nicio urma de malitiozitate, am observat ca pe multe din aceste saituri au loc incaierari virtuale intre diverse curente neoprotestante..Pare ca in zona aceasta are loc o reforma continua , ca si revolutia continua a lui Trotzki.Si am mai observat ca majoritatea controverselor se poarta in jurul unor nume, unele romanesti, altele de aiurea..Am invatat zilele acestea si o multime de cuvinte noi, dominionism (sau asa ceva), NAR-ism si alte felurite -isme..
    Nu despre asta e vorba.Aici nu este vorba despre lupte intestine intre diverse grupari..Este vorba despre faptul ca unui roman (putea sa fie de orice nationalitate) i-au fost rapiti copiii si ca acei copii, prin faptul ca au fost despartiti unii de altii, au fost abuzati apoi psihic intr-un mod infiorator.
    Despre asta e vorba..Despre faptul ca acea institutie care a rapit si despartit fratii poate fi (si TREBUIE sa fie acuzata) de abuz asupra copiilor pe care a pus stapanire..
    Pentru ca inca odata, despartirea fratilor unii de altii este un abuz cumplit.
    In acest sens, parerea mea este ca daca nu stiu ce grupare a lui Ionescu (sau Popescu) se manifesta public nu inseamna ca alte persoane nu pot sa se manifeste public.
    Si daca a te manifesta interior inseamna a tacea, atunci, dupa umila mea parere, asta e o greseala.
    .
    Sunt sigur ca aveti cunostina despre vorbele lui Martin Niemöller (daca eu, un ortodox, am cunostinta, aveti si dumneavoastra cu siguranta):
    „Când naziştii au venit după comunişti, n-am scos o vorbă. Nu eram comunist. Când i-au arestat pe social-democraţi, am tăcut. Nu eram social-democrat. Când au venit după sindicalişti, nu am protestat. Nu eram membru al sindicatelor. Când au venit după evrei, nu m-am revoltat. Nu eram evreu. Când au venit să mă ia pe mine, nu mai rămăsese nimeni care să-mi ia apărarea.”
    .
    Daca as tacea, as putea sa tac in virtutea unei astfel de socoteli ˝Cand aceia i-au luat copiii si i-au despartit unii de altii, am tacut.Nu eram din gruparea lor, eram crestin ortodox.˝
    .
    Dumneavoastra ce credeti, domnule Rasvan, cei care sunt din ceea ce dumneavoastra percepeti a fi alte grupari, ar trebui sa se ˝manifeste interior˝ prin tacere?
    Sau ca fiecare ar trebui sa se manifeste prin cuvant, cu ajutorul Cuvantului..
    .
    Nu exclud ca s-ar putea sa gresesc in toate cele de mai sus, caz in care va cer iertare..

  4. Cum să nu știți cine este Ionescu, domnule ortodox? Ionescu este Ionescu și gata.
    Tăcerea interioară era un eufemism: atât noi, ne-ortodocșii, cât și dumneavastră, ortodoxul, facem rugăciunea în cămăruța sufletului nostru.
    Ca ortodox nu se poate să nu fi citit Filocalia. Eu, un biet protestant, un eretic, un sectant, am citit câte ceva de acolo. Se vorbea despre rugăciunea inimii, care e un fel de vulcan de tăcere.
    Noi n-o practicăm, desigur, dar pe dvs., ca ortodox, ar fi trebuit să vă ducă mintea la asta.
    Richard Wurmbrand, pe când era închis la trei metri sub pământ, în celula singuratică, s-a rugat fierbinte pentru cei necredincioși de pe pământ. Un om din Canada a auzit rugăciunea și s-a mântuit. A povestit asta după mulți ani, după ce a citit cartea pastorului luteran, domnule ortodox.
    Puterea rugăciunii este mare, domnule ortodox. Demonstrațiile de stradă sunt una, rugăciunea alta.
    E adevărat, ani de zile s-au rugat oamenii rugăciunea Tatăl Nostru pe la toate colțurile străzilor și vedeți în ce hal am ajuns. Oare de ce, domnule ortodox: doar ne-am rugat în văzul lumii, nu?…
    Dumneavoastră nu greșiți, dumneavoastră mințiți, domnule ortodox, nu pentru că sunteți ortodox, ci pentru că nu sunteți.
    Nu exclud nici eu ca s-ar putea sa gresesc in toate cele de mai sus, caz in care va cer și eu iertare..

  5. Domnule „oarecare”, imi cer scuze ca ma intercalez dialogului dumneavoastra. Ati pus bine problema pana la un punct de unde ati si definit metoda de lucru si (sunt convins ca involuntar) ati ales planul de actiune „Ionescu”.
    Trebuie sa intelegem bine premizele situatiei, senzitivitatea cat si gradul de risc in situatia in care se adopta o metoda naiva. Exact ca si in sah, daca te arunci in lupta fara sa gandesti pierzi partida. Tocmai de asta exista experti in sah si nu orice jucator se incadreaza in categoria aceasta. Actiunea indreptata impotriva Norvegiei, a Barnevernetului, cat si a tarilor nordice, segment din care face parte Norvegia, are un grad de risc foarte mare. Exact ca in sah, daca nu stapanesti deschiderile primul pas e fatal si in 60 de secunde poti decide ca nu mai are sens sa continui partida. Barnevernet nu este o gasca de idioti de la periferia unei metropole sa crezi ca ii desfiintezi in trei pasi si doua mutari. Sunt bine organizati, amplasati intr-un sistem legislativ care este complet in favoarea lor. Cand ataci un sistem atat de puternic dintr-o tara nordica, care impartaseste un sistem comun cu celelalte membre, atacand Barnevernet ataci implicit tot sistemul. Pare-se ca Suedia este si mai crunta decat Norvegia. Problema metodologiei folosite este strategica.
    Diferenta intre ionescieni si neionescieni este ca unii vad mai multe implicatii si prefera o analiza si elaborarea unei strategii mai bine gandite. Dar ambii converg la dorinta de a reintregi familia. Dar fiecare are libertatea sa actioneze cum doreste. Desigur dialogul de aici se poate deschide foarte mult, in schimb majoritatea raspunsurilor le puteti gasi pe acest site, daca aveti timp sa citit articolele. Fiecare din ele raspunde la o gama de probleme.

  6. Hmm…Domnule Rasvan, nu voiam sa se ajunga la dispute interconfesionale.Despre rugaciunea inimii, am citit..Nu m-am considerat destul de smerit ca s-o practic.Daca se poate folosi un astfel de verb in legatura cu o rugaciune, a practica..Ca si cand ar fi vorba despre un sport sau o tehnica de meditatie..O rugaciune nu e un sport si nici o tehnica, pentru a se practica..In fine..
    Ceea ce stiu, din ceea ce am citit, este ca Rugaciunea Inimii poate aduce un mare pericol in anumite conditii, atunci cand smerenia nu e indeajuns de sporita…Este vorba de caderea de-a dreapta sau de pacatul parerii de sine..Nu detaliez, probabil ca stiti despre ce e vorba.
    Inca odata, nu despre asta e vorba, de dispute interconfesionale, ci despre familia aceea si in primul, si in primul, si in primul, si in primul rand despre ce se intampla cu copiii.
    Nu inteleg, despre ce credeti ca am mintit ?
    Si n-am de ce sa va iert, nu mi-ati gresit cu nimic.
    Daca totusi, credeti ca mi-ati gresit cu ceva, iertat sa fiti
    Cu drag..

    @ szromulus
    ´´elaborarea unei strategii mai bine gandite˝
    Foarte corect.Dar strategiile reies din discutii, propuneri..Asta nu exclude rugaciunea, cumpanirea si dreapta socotinta, asa cum prezuma domnul Rasvan..
    Zic strategiile, pentru ca in opinia mea trebuie sa fie mai multe strategii..De la actiuni legale si pana la actiuni diplomatice.Tocmai de aceea am adus in discutie problema separarii copiilor unii de altii..Poate fi o directie de actiune legala..Pana acum discutiile s-au concentrat doar asupra vinovatiei sau nevinovatiei parintilor.
    Dar problema principala este de fapt ce se intampla cu copiii si in baza carei legi si a caror considerente morale fratii pot fi separati unii de altii ?

  7. Personal,consider aceste manifeste,un afront grav la adresa Dumnezeului Cel Atotputernic,o subestimare a atotputerniciei Ziditorului,in care omul firesc,calauzit de ratiunea umanista,a sentimentelor inimii inselatoare (Ieremia 17:9), ia decizii pripite,ce vor avea consecinte grave peste tot poporul Sau. Cei ce au iesit in strada,si-au pierdut increderea in Dumezeu,increzându-se mai mult,in cei ce i-au condus în aceste actiuni necugetate,iar ponoasele vor cadea peste toti crestinii,inclusiv peste cei ce au dezavuat aceste forme de lupte stradale.(Ieremia 17:5)
    Ghedeon,a cerut multe semne,inainte de a merge la lupta,si Domnul a fost cu el in toate fiind biruitor cu putini oameni (300), prin ascultare de El. Dumnezeu sa se îndure de tot poporul Sau.

    Fiti binecuvântati.

  8. Din cate stiu, Ionescu e din Chicago si organizeaza protestul din Washington. Tot din cate stiu, proteste au fost si sunt organizate in mai toate tarile Europei, pe langa USA si Canada. Din cate stiu, Ionescu nu are legatura cu celelalte proteste, dar ideea si subiectul protestelor este comun, familia Bodnariu. Inteleg din toate articolele recente ca iei o atitudine foarte negativa impotriva lui Ionescu, poate din cauza ca este Penticostal. Dar cu ce este vinovata familia Bodnariu incat sa scrii atat de impotriva lor? Pentru ca aceasta familie traieste un abuz din partea unei institutii pe care Presedintele Cehoslovaciei a numit-o „nazista”, si din nou stiu, nu s-a consultat cu Ionescu. Daca ai fi folosit toata energia si vocatia pe care le folosesti impotriva lui Ionescu, ai fi aflat lucruri care te-ar fi ingrozit, si pe tine si pe cei care vad in sistemul (intr-adevar, este un sistem diabolic, si in Norvegia si Suedia) nordic de protectia copilului ceva pozitiv. Cand zeci de mii de copii albi, daca se poate blonzi si cu ochi albastri, sunt rapiti din sanul familiilor ca apoi sa fie adoptati de familiile gay din Nordul Europei, cand familiilor li se interzice sa publice cazurile pana termina ei procesul de adoptie, cand in parlamentul Norvegiei sunt mii de plangeri din peste 23 de tari, problema este mult mai serioasa decat can-can ieftin intre Razvan…si Vidra, scuze, Ionescu.

  9. Daca aceste evenumente ar fi avut loc in urma cu mai bine de cinci ani,ma alaturam si eu acestor armate „moarte”,insa,atunci cînd glasul Sau,plin de dragoste parinteasca mi-a zdrobit e-ul,am inteles ca doar El Este,si ca fara El,eu nu reprezint nimic,sunt un zero (0),iar viata un non sens,lupta mea ,aceasta „vale a umbrei mortii”,nu mai este a mea,ci a Lui, victoriile deasemeni,si gloria slava si onoarea acestora Îi apartin deasemenea numai Lui,iar cînd El nu e alaturi de mine,Îl astept cu credinta si speranta in „odaia de sus”, neaventurându-ma in lupta fara El. Alaturi de El,cu „armatura „Duhului Sau,si „sabia Cuvântului” intotdeauna biruim adversarul,oricât de puternic ar fi. Fara El luptele omului,vor fi intotdeauna sortite esecului si rusinii,iar „neamurile” vor batjocori si umili mai mult,poporul ales de El pentru a-Si slavi si glorifica Numele Sau Sfânt,peste toate natiunile pamântului.
    Fiti binecuvântati.

  10. Marile victorii si succese in razboaiele de ocupatie teritoriala mondiale,au avut întotdeauna conducatori întelepti,sfetnici intelepti,si strategii secrete,realizate in in „taina”,cu „usile inchise”,strategii inaccesibile ostilor,si maselor,ce erau supuse ordinelor venite de la rege,care dupa consultari indelungate,decidea momentul si locul bataliei. Ma întreb,in aceasta „rascoala crestina”,cine a decis inceputul luptei ?Cine a fost „regele”,si sfetnicii ? Oare Regele regilor,si Domnul domnilor,utilizeaza astfel de lupte dezorganizate si fara un sfat initial ? Oare cei ce au sunat din „trâmbita” nu s-au înselat ? Nu cumva „oastea” nu este suficient de bine dotata,pregatita pentru acest ultim razboi de cucerire a lumii intregi ? Credeti voi „mai marii” poporului,ca oastea dusmanului nu-si bate joc de poporul lui Dumnezeu? Realizati ca acum, Goliat rîde,si batjocoreste poporul si pe Regele regilor ? Acum, „Saule”,numai „David” mai poate salva onoarea poporului Lui Dumnezeu.
    Doamne,ai mila de poporul Tau !

    Fiti binecuvântati.

Comentariile nu sunt permise.