Împielițatul sau sinonimele diavolului

Împielițatul e în sens de dracul gol. Știu, nu e o plăcere pentru un creștin să citească despre necuratul. Nu e deloc recomandabil să-l stârnești pe neghiniță. Sfinții din vechime ne-au lăsat scris în Filocalie cât de dramatică e lupta cu bată-l vina.

Nu poți nega pe scaraoțchi, așa cum nu-l poți nega pe Dumnezeu. Nefârtatul contemporan este la fel de important astăzi, ca și în vechime. În vremurile din urmă, el va fi dezlănțuit. Sărsăilă nu doarme. Nichipercea e cu noi, e în preajma noastră și, cu cât crezi că ești mai tare, cu atât procletul te atacă mai rău.

Pe michiduță îl poți întâlni și în vise. Vi s-a întâmplat să vă luptați cu belzebut în somn? Mie da și vă pot spune că nu există un coșmar mai mare decât să ai de-a face cu spurcatul.

De un astfel de scaloi am avut parte în ultimele zile. El s-a dat drept altul. Ducă-se pe pustii a pus ochii pe blogul meu încă din perioada când scriam în fiecare zi despre falsul misionar Titel Maghiar.

I-am simțit mirosul de pucioasă și înainte: când am avut o serie de postări despre exorcizarea unui pârlea la o biserică baptistă din Sibiu.

Ucigă-l crucea apare când e rost de pradă. Bucuria sa cea mare  e să strice pacea din biserici. Din pricina lui, am scos butonul de apreciere de la blog și am schimbat aspectul. Asta nu înseamnă că am scăpat de bedă.

Mi-a promis că se va ocupa de mine imediat după ce am scris despre Samy Tuțac și Cristian Ionescu. Evident, mamona nu ține cu ei! Dracul a hotărât că trebuie lăsați să-și rupă gâtul. Șotcă urăște pe neo-protestanți, la fel cum îi urăște pe ortodocși, pe catolici și pe anglicani. Cum s-a ivit prilejul, ucigă-l toaca mi-a spus că face un blog doar pentru mine.

Până una-alta, și-a luat o haină nouă. A văzut că streagul Norvegiei cu zvastică în mijloc e o chestie care mă calcă pe nervi? A folosit simbolul în loc de gravatar și mi-a dat like, cu nume de prieten, la postări. A devenit nepriitorul.

Păcatul se teme de tămâie și de blog… când nu e blogul lui, împielițatul!

 

 

8 gânduri despre &8222;Împielițatul sau sinonimele diavolului&8221;

  1. Daca a dat like inseamna ca e de bine, nu? 🙂 Metoda e simpla: criticati pe cineva? Ii impieliteaza si el! Sau va contreaza. Depinde de dispozitie. „Indrag-i-ar ciorile/ Si spanzuratorile” de hoti de liniste si pace!

  2. O Asta e în loc de butonul de apreciere, să-l poată folosi cine doreşte 😀 Dar, apropo de împieliţatul, cu scuipatul în sân ai încercat? 😀

  3. Areopagitului: de la caz la caz. La mine nu era valabil. Când am accesat gravatarul, împielițatul mă acuza că violez asistentele însărcinate și că beau de sting, că sunt împotriva bisericii ortodoxe și a primarului local. Deci, nu! 🙂

  4. Dragă Marinel, toată lumea spune că Vindecătoru vine de la vindecare. Eu iau semnificația cealaltă: sunt vindicativ. 🙂
    Dacă spui că trece, scuip pe cine zici. 🙂

  5. Tarmenii folositi mi-au adus aminte de copilarie, de povestile lui I.Creanga si, în special, de aventurile lui „Ivan Turbinca”.
    Fiti binecuvântati.

  6. „Dacă spui că trece, scuip pe cine zici.” Eu as zice sa scuipi pe prieteni, ca ei se vor sterge si nu vor intoarce scuipatul. 🙂 Daca totusi ei l-or intoarce, tot de bine e. 🙂 Vei sti de cine sa te aperi. 🙂

Lasă un răspuns

