Iuga om sucit

Iuga se adresează norvegienilor, în ansamblu, explicându-le cum e bine să îți crești copiii și ce rol are familia pe pământ:

Dragi norvegieni, (şi cei care gândiţi ca ei), 

Copiii NU au nevoie în primul rând de libertatea, de banii, de jucăriile, de dulciurile sau de condiţiile speciale promise sau oferite de voi. Ei au nevoie vitală de DRAGOSTEA PĂRINTEASCĂ.

Iuga nu menționează dacă au nevoie de câte o bătaie bună, din moment ce protecția copilului din Norvegia nu a scos copiii din familie din cauză de dulciuri și de jucării,  ci din cu totul alte motive.

Mă intreb, uneori, dacă e mai bine cu Ionescu, care îi face naziști, sau cu Iuga, care îi ia cu dragi norvegieni.

Ce l-a determinat pe Iuga sa-și schimbe discursul, nu știu,  dar dacă îl pui cap la cap cu cel din zilele trecute, pare scris de altcineva.

Demonstrația va trece pe la poarta casei sale, metaforic vorbind, Iuga fiind din Arad. Ca și în alte cazuri, probabil că pastorii vor vorbi mulțimii,  deși cazul Bodnariu nu este religios, ci social.

Când mă uit la cei doi Iuga, cel de ieri și cel de azi, mă duce gândul că am făcut o afacere bună cu el, că l-am luat ieftin, că e un președinte la promoție: avem un om și jumătate!

 

25 de gânduri despre &8222;Iuga om sucit&8221;

  1. Trist! Se pare ca majoritatea crestinilor sunt de plush. Nu am vazut in toata frenezia evenimentelor generate de Barnevernet sa caute cineva voia Lui. Ma refer la lideri, initiatori. Lectiile vechi testamentale se pare ca sunt doar lectii de istorie.
    Se pare ca liderii de azi ai crestinismului sunt carieristi. Intotdeauna mi-a fost scarba de categoria respectiva, pentru ca sunt oameni a caror singura prioritate este evolutia profesionala cu orice pret. Este extrem de gresit sa consideram ca aceste miscari au vreo legatura cu spiritualitatea, cu viata de biserica. Este un fenomen pur social. Pe de alta parte daca este un fenomen social, apare o alta problema acea a liderilor amatori care o orchestreaza, care nu au cunostiinte de diplomatie deloc. Cat despre multimea care ii urmeaza, care nu sunt altceva decat oameni cu glanda umflata. Un fel de zombi din filmele tot mai des vazute in programele de televiziune, a caror ratiune si discernamant a disparut demult si definitiv.

  2. Draga Rasvan, nu-mi permit sa-mi exprim opinia despre pastorii de acolo din Romania ,bineinteles ma refer la cei formati dupa pseudo-revolutia din ’89.Dar cat despre „mioriticiii” cu toiag pastoral si adanci radacini „profesionale” de aici, din States, consider (constitutional ) ca am acest drept la libera opinie. Cu rahitice exceptii ,ei sunt si au devenit oportunisitii cocotzati din varful piramidei crestinismului -iudaic . Acesti pastori de casta , compun cea mai elavata si mai rafinata metoda de manipulare emotiva a populatei diasporei romanesti din America . Realitatea propovadita ,predicata si trambitata de ei ,acum mai ales folosind social -media, vine sa izbeasca frontal atat realitatea Biblica-Nou-Testamentala cat si Divinitatea. O realitate dreapta precum funia’n straitza !
    Acesti pastori -lipitori-ventuze ,setosi de materie sanguina supta parazitar ,refuza categoric sa accepte ori sa inteleaga problemele vietii ,durerea ,realitatea lumii proletare de care stau lipiti . Un mediu deosebit de favorabil pentru ei. Un „promise land ” cu mult trifoi si lucerna. Dar nu ei o pasc ,ci oitele lor oarbe, blande ,docile si supuse . Apoi cu sustarul ,trimit aghiotantiii printre randuri , sa le mulga. Acesti zeflemisti ai Cuvantului ce se lafaesc in huzur ,acesti lupi impostori cu cojoc merinos si zambet nonshalant , trag 24/ 24 ,mormane de foloase in stanga si-n dreapta abuzand naivitatea turmei . Loaiali lui Mamona, sun stapaniti de o nesimtire crasa ,urlatoare la cer. Iar daca sunt confruntati cu parabole si metafore folosite si de Mantuitorul, le ignora deliberat.Cu zambet fardat in ipocrizie ,te privesc doar cu jumatate de fatza si in cel mai fericit caz schimba subiectul de discutie mutandu-l pe un alt fagas ,vorbind cu limba sclipitoare , despicata la varf. . .

  3. Deaga Walden.
    Daca privesti peste vremuri,prin prisma Cuvântului lui Dumnezeu,ei chiar sunt inocenti,biete suflete nevinovate,ce orbecaiesc ziua -n amiaza mare,manipulati de forte oculte mult mai tainice,ce au sursa în „pomul cunostintei binelui si raului”,iar acest pom,din gradina Edenului ,in care se gaseste si „Pomul vietii”,este pazit de „heruvimi ” ce invârtesc o sabie „invapaiata”,si pazesc drumul ce duce la pomul vietii. (Gen.3:21-24) *( Cine citeste sa înteleaga.*)
    Oare,Dumnezeul Cel Adevarat,care ne-a creat dupa chipul si asemanarea Sa,nu vrea sa-L cunoastem si sa traim vesnic ? Oare,El ne împiedica sa mâncam din Pomul Vietii !?Oare,Cel Ce Este dragoste,ne uraste,sau altu-i baiu ???!!!

    Fiti binecuvântati.

  4. szromulus
    „…este un fenomen pur social”
    Sa zicem ca suntem de accord. Dar pocaitii nu au voie sa se implice si intr-un „fenomen social” sau pentru ei acesta este un tabu ? dreptul la opinie sau atitudine in plan exclusive social le este interzis ? mai ales ca opinia publica romaneasca,in cazul nostru se misca ca un melc-aici ma refer si la demnitari .
    Iata o intrebare,care ar fi raspunsul ?

  5. Am ascultat putin din discursul triumfal si mi s-a facut lehamite. Eu am impresia, ca Iuga si asociatii de frunte stiu bine drumul pe care merg si acum trag doar turma dupa ei, folosindu-se de emotia colectiva. Eu ma dezic total de ionesti, iugi si toti cei ce le urmeaza sfatul. Nu sant fratii mei! 😦

  6. @Radu O – un pocait are libertatea absoluta, ca de fapt un necrestin. Desigur in limitele capacitatii pe care o detine si a libertatii de exprimare pe care o are. Depinde ce intelegem prin „pocait”. Raspunsul la intrebarea pe care o puneti este diferit in functie de ce vreti sa exprimati prin cuvantul „pocait”. Fiecare isi defineste libertatea si stilul de viata in functie de maturitatea pe care o are.

  7. lidieluptx
    aveti tot dreptul sa va deziceti de cine doriti,chiar si de Ionecu. nu deranjeaza pe nimeni.
    dar este bine sa nu fiti chiar categoric(a)…nu se stie niciodata ! mai ales ca suntem romani.
    Experienta administratorului blogului acestuia,pe care de altfel il apreciez, intr-un fel sta marturie .cu ani in urma,aveam impresia ca este foarte categoric in aprecierile publice la adresa prietenului domniei sale Branzei .Deh…anii au trecut …
    Experienta lui Walden,pe atunci Mos Ioan Roata cu aprecierile la adesa lui Titel, au fost o realitate. Imi aduc aminte,am fost primul care pe blogul lui Lascau mi-am exprimat banuielile in legatura cu misiunea din Indonezia.Dupa ce m-a atentionat,MIR a fost f.categoric in al
    incredinta pe”tanarul frate penticostal misionar”-citat, in bratele Domnului si la asigurat de tot sprijinul. Deh…anii au trecut. Ma bucur-(va asigur de sinceritate), ca acum zburda pe „palaiurile mioritice ” din Harlau .
    Eu, ce sa va mai zic Lidieluptx, in ultimul timp m-am apropiat de Ionescu si va spun de ce: din motive umanitare (sic) si trecand peste mute altele,considerente gasesesc bine ceea ce face !
    Drept dovada,cititi:
    https://rodiagnusdei.wordpress.com/2016/01/15/ceea-ce-nu-au-romanii-comentariu-la-afirmatia-fr-pastor-Ionescu/
    cu respect pentru toti participantii la acest forum

  8. szromulus
    Apreciez raspunsul. Nu am folosit termenul de „pocait” in sensul peiorativ. Fac parte si eu din system. Ideea mea este urmatoarea…foarte simpla. In urma declansarii cazului Bodnariu, am observat in randul norodului un mod de gandire diferentiat privind atitudinea:
    1. varianta pur spirituala- post si rugaciune intensa ( ex.Ap.Petru eliberat din temnita,-biserica mijlocea)
    2. varianta de implicare doar in plan social („miscare sociala” cum te-ai exprimat) in virtutea dreptului tuturor la opinie libera (Ap.Pavel cand a fost cazul a ripostat, folosindu-se de dubla cetatenie)
    3.varianta combinata spiritual-sociala,bazata pe principiul Dumnezeu ajuta dar si noi trebuie sa facem ceva-atat spiritual cat si social,daca exista conditii
    Colateral se pune intrebarea , care este limita pana la care se poate implica un crestin.
    Fraza iti apartine :” Un pacait are libertatea absoluta…desigur in limitele capacitatii pe care o detine…” poti face referire la aceasta limita ?
    Si pentru ca sa fiu transparent,personal optez pt.varianta 3. (daca gresesc pot fi corectact
    prin argumente). Tocmai de aceea in cazul Bodnariu incerc sa ma ridic mai presus de anumite inconveniente(nu le amintesc) si sa privesc direct la scopul in sine: eliberarea copiilor nevinovati !
    cu respect pt.toti

  9. Radu O, sincer as vrea sa n-am dreptate si aceasta actiune sociala de protest, sa aduca roade bune, spre binele familiei lovite si a comunitatii evanghelice. Toate simtamintele mele, de rob netrebnic, imi spun ca e de rau. Ma simt nevoita sa strig, ca nu vreau sa mi se ceara socoteala de sufletul nimanui. Amintiti-va de Iona, a vrut el sa mearga la Ninive? Pe el la trimis Dumnezeu! S-a implinit prorocia? Nu. Deci, ce am eu de invatat de aici, e ca nu trebuie sa ma supar pe Dumnezeu chiar daca nu face dupa spusele mele. Apoi daca acesti frati ai mei de care ma dezic, se vor intoarce cu fata spre Tatal meu si Tatal ii va primi, voi sarbatori impreuna cu El intoarcerea. Nu uitati vremurile pe care le traim si nu uitati sa cercetati Scripturile in legatura cu aceste vremuri. Dumnezeu sa ne lumineze pe toti spre pocainta si la intelepcinea venita de Sus!

  10. lidieluptx
    Si eu zic la fel „Domnul sa ne lumineze pe toti….” si sa pastram unitate chiar si in diversitate.

  11. Radu O. spunea intr-un comentariu adresat mie: ” Ma bucur-(va asigur de sinceritate), ca acum zburda pe „palaiurile mioritice ” din Harlau”, referindu-se la fantomaticul Titel. Sant convinsa ca zburda in voie, pentru ca acum este inrolat in armata ionescienilor. Acum insa nu-l mai cheama Maghiar. Are alt nume. Prenumele s-ar putea sa mai potriveasca… 🙂 Nu va tulburati, va mai zburda pana in ziua in care Domnul ii va iesi inainte. Ma iertati pentru deviere de la subiect, dar l-as putea asocia cu sucit din titlul postarii. Nu este Iuga primul sucit, ci putem vorbi si de un Titel sucit. 🙂 Vremea e devina. 🙂

  12. Domnu’Oprea, ma provoci ??!!. Auzi, domnu Radu, eu cu Titel Excrocu’ „am muscat” doar virtual. La telefonul mieros de pace penticostala, primit noaptea (chipurile, respectand fusul orar indonezian ), cu solicitare financiara, indulcita diabetic cu zaharina evanghelica, nu am muscat. A doua zi, pe blogul lui Olari-Tipei, i-am transmis lui „Titel” ca ma bate, ma impinge si ma roade gandul si . . . . . intentionez sa calc pe urmele lui. A amutit. A scapat fara un cap in gura. M’am gandit ca totusi ar fi bine sa schimb titlul cartii mele in: CARTEA NEAGRA A SECUURITATII PENTICOSTALE. Asta, asa, ca sa afle restul lumii ne-penticostale, cine sunt, cu ce se ocupa la negru, cum se aranjeaza pe sub masa ajutoare si donatii „misionare „.

  13. …nu am interes sa ma intanesc cu cineva care nici nu exista ! -apartine de normalitate.
    In rest frate Walden sa auzim numai si numai de bine.Domnul cu noi in continuare.

    ps.cat despre Timisoara,m-ai provocat -am trecut si eu pe acolo

  14. Gasim scris in acest comentariu……;”Radu O. spune:
    ianuarie 17, 2016 la 5:13…………Eu, ce sa va mai zic Lidieluptx, in ultimul timp m-am apropiat de Ionescu si va spun de ce: din motive umanitare (sic) si trecand peste mute altele,considerente gasesesc bine ceea ce face !….”
    Intradevar pastorul Ionescu e o persoana foarte inteligenta in versiune umana pentru personalitatea sa pe care o detine in mod firesc ,dar falimentar in modul spiritual!!!
    Pentru a scrie aceasta afirmatie trebuie documentata afirmarea fiindca altfel ajungem la alte interpretari si comentarii!!! Eu am ajuns sa-l cunosc din moment ce a ajuns la Chicago si a intrat in atributii de pastor pentru Biserica penticostala Betania Chicago pentru tineri …….Insa nemultumirea de a depinde de alt pastor ,a dus la ruperea Bisericii Betania in doua formand Biserica penticostala Elim Chicago unde acum e multumit de pozitie ,salariu…..si multe alte beneficii pe care doar unii ajungem sa le cunoastem!!!
    Interesant este ca nici salariul mare alaturi de beneficii nu l-au multumit si fiind intelept fireste ,conectat cu alti (lupi ) din Biserica a ajuns in 2009 sa dea in teapa si sistemul financiar al Bancii care ia acordat imprumut !!Fiindca credea ca se mai imbogateste profitind de sistem ,(binenteles in mod necrestinesc) si astfel a actionat…;
    http://filipsinvestigation.blogspot.com/2011/04/e-la-moda-sa-nu-ti-platesti-datoriile.html
    „E la moda sa nu-ti platesti datoriile, da e oare si moral?!…”
    Asadar e doar o dovada prin care se demonstreaza abilitatea si interesul lui !!! Cand ar fi expuse toate …am ajunge sa ne cutremuram si sa ne intrebam….;
    Poate o persoana cu cuget curat de crestin prin pozitia ce o detine sa faca astfel de lucruri??
    Si cum se face ca nu ii mustra „cugetul moral ” de a trai o viata duplicitara prin pozitiile ce le detin??
    Trist si dureros este fiindca astfel de persoane azi devin la fel ca Iuda care era interesat doar de confortul vietii sale si despre care apostolul Ioan scrie …”4. Unul din ucenicii Sai, Iuda Iscarioteanul, fiul lui Simon, care avea sa-L vanda, a zis:
    5. „De ce nu s-a vandut acest mir cu trei sute de lei si sa se fi dat saracilor?”
    6. Zicea lucrul acesta nu pentru ca purta grija de saraci, ci pentru ca era un hot si, ca unul care tinea punga, lua el ce se punea in ea…..”
    Azi gasim scris …”Mă intreb, uneori, dacă e mai bine cu Ionescu, care îi face naziști, sau cu Iuga, care îi ia cu dragi norvegieni….”
    Oare intradevar e bine ceea ce afirma pastorul Ionescu ????
    Nicidecum fiindca el locuieste in alt continent si abea cunoaste legile sistemului unde locuieste si nici pe acestea nu le respecta!!!!
    Datorita comportamentului pe care el,pastorul Ionescu il detine ….merita sa ii atribuim complimentele pe care el le face statului Norvegian????
    Ca persoana crestina ar trebui sa expuna un alt limbaj de exprimare si ar trebui sa detina o alta personalitate atit de sistemul social ,politic si cel religios!!! E greu sa se explice despre personalitatea lui duplicitara si felul cum manipuleaza pe cei din jur…..prin un mic comentariu …..Si observ ca prea putini ii cunosc adevarata lui personalitate si conjunctura in care traieste pentru a isi mentine puterea de confort si reclama!!! Eu sunt din partea locului si il cunosc foarte bine din moment ce fica mea a ajuns melusea in turma pe care o pastoreste si a lasat sa fie sfisiata de lupii din Biserica care imi sunt si rudenii si detin o mare influienta atit in Biserica pe care o conduce cat si in alte Biserici pe unde se expune ca doctor evanghelist Stefan Tohatan…..Iar puterea de cautare prin Google ne dezvaluie personalitatile duplicitare si chiar pozitiile si evanghelizarile pe care le folosesc doar in scop de reclama ,interese personale care le asigure alte beneficii prin organizatiile de O.N.G -uri care la fel au devenit o sursa de spalat bani si care asigura un procentaj aparte…Stimatii mei scriu aceste lucruri pentru a se intelege cat de complex azi este sistemul si cum unii manipuleaza pe cei din jur pentru interesele lor personale care se dezvaluie prin luxul,afacerile pe care prin rudenii le formeaza si pe urma spun ca sunt binecuvintati ,iar membrul de rind care mereu si mereu ii sponsorizeaza transpira si muncesc cate un servici ,doua si nu ajung nici la un sfert din luxul ,confortul si beneficiile pe care acestia ajung sa le obtina cu zimbetul pe buze ,puterea carismei si a diplomelor teologice…..Sunt multe de explicat si greu de inteles pentru multi care nu au dovezile si nu le cunosc cu adevarat viata lor duplicitara ca a lui Iuda….Toate acestea sunt scrise fiindca fica mea a ajuns o oita ranita in turma lor si in timp au demonstrat ca detin personalitatea lui Iuda si multi inca cad in capcana lor ….Punga lor acum e reprezentata prin conturi bancare,prin o viata duplicitara si faptele care le savirsesc in afara slujbei religioase…Deci nu uitati ce apostolul Pavel scrie despre astfel de persoane…”13. Oamenii acestia sunt niste apostoli mincinosi, niste lucratori inselatori, care se prefac in apostoli ai lui Hristos.
    14. Si nu este de mirare, caci chiar Satana se preface intr-un inger de lumina.
    15. Nu este mare lucru, dar, daca si slujitorii lui se prefac in slujitori ai neprihanirii. Sfarsitul lor va fi dupa faptele lor….”
    Sa avem deci curajul sa ii cunoastem dupa fapte ,nu numai dupa pretentii,putere caristmatica ,pozitii si diplome teologice ori pozitii ocupate prin interes de nepotism……si alte interese firesti …. Cu stima si respect …

  15. Frate (si nu domnu’) Walden
    ieri v-am citit un alt comentariu la acest articol,ce-i drept mai lung si care incepea cu „Domnu Oprea, vad ca ma provoci…” In urma acestuia , v- am raspuns,foarte scurt si elegant zic eu,prin care credeam ca s-a incheiat discutia si nu chiar…provocarea.
    Astazi constat ca acel comentariu al dvs. a disparut iar al meu nici cel putin nu a fost publicat.
    In cazul acesta am inteles…ma rezum doar a citi din cand in cand blogul-cateodata este interesant. Fiti alduiti !

  16. Pt. Radu O:

    Ieri am fost de gardă. După 30 de ore, am venit acasă. Nu am văzut comentariul lui Walden. Azi am pus diacritice și l-am făcut postare separată, nu a dispărut.
    Walden nu e la moderare, de-aia intră direct. Pe dvs. v-am trecut la moderare, pentru că nu-mi inspirați deplină încredere: nu știu cine sunteți și cum vă numiți, de fapt.
    Știu care este numele real al lui Walden.

    Cât despre vizitele dvs. pe blogul meu, vă sunt recunoscător că-mi bateți la ușă, chiar dacă, uneori, nu sunt acasă.

    Mai e ceva: blogul nu e forum. Dacă vă convine, bine, dacă nu, sunt alte locuri mai deștepte de vizitat.

  17. In primul rand imi cer scuze – m-am grabit. ceea ce am scris ieri lui Walden a aparut.
    Raspuns la viorelchis.

    Nu locuiesc in Chicago si nu sunt la current,si sincer sa fiu nici interesat
    de traiectoria spirituala din trecut si prezent la care faceti referire, cu privire la pastorul Ionescu. Cei din mediul mai apropiat,de acola cred ca sunt mai in masura sa o faca.
    Cred ca nu m-ati inteles bine. M-am apropiat de Ionescu referindu-ma la cazul Bodnariu…
    gasesc justa initiativa dansului de a inteprinde aciuni de protest mai ales pe fondul
    letargiei de care au dat dovada cei care trebuiau sa sesizeze cazul si sa inteprinda ceva.

  18. Numele Radu Oprea. Este correct sa nu aveti incredere. Am mai dialogat noi,pasnic, pe blog in urma cu cativa ani,(cred ca aveam acces direct) .-tot sub acest nume „real” . Daca va aduceti aminte,vorbeam atunci despre Mia,careia eu am obiectat ca face comentarii prea acide…
    -cat despre vizitetrebuie sa recunosc,nu prea va-am batut la usa, sunt plecat si eu de multe ori mult de acasa.
    Referitor la forum,cum doriti,nu comentez…e al dvs.

  19. Dragă Radu Oprea, faptul că vă numiți așa nu mă ajută cu nimic. Nu mai spun că Mia este una din cele mai scumpe prietene, așa încât reproșul dvs. de atunci nu e de natură să mă convingă în plus. 🙂 Am găsit și comentariul dvs.: era la o postare de-a mea despre Iosif Țon. Ați mai avut intervenții semnificative și la o postare despre Daniel Chiu.
    Nu am nimic de reproșat comentariilor dvs. Am remarcat doar că nu manipulez dialogul între comentatori.

  20. Draga Razvan
    De aceea v-am si dat numele urgent. normal ca nu va spune nimc. asa cum pt.multi nu spune nimc Walden sau lidieluptx !
    Pt.o si mai buna identificare cititi articolul din linkul care l-am postat mai sus in comentariul la
    lidieluptx din ziua de 17.
    „Ceea ce nu au romanii…comentariu la afirmatia pastorului Ionescu”
    deasemenea gasiti si „Opinia publica este indreptatita…”

  21. Daca vreti sa stiti mai multe despre Radu Oprea, veti gasi aici: http://www.ziaruldegarda.ro/etichete/radu-oprea/. Mai, mai…, se pare ca arde zona.
    Radu Oprea, daca lidieluptx nu spune nimic, intrebati-l pe „marele” Cornel Avram. El va poate da chiar detalii in legatura cu mine, daca va intereseaza. 🙂 Ba mai mult, nici nu trebuie sa parasiti zona, e chiar acolo unde arde. 😀 😀

  22. lidieluptx
    nu am vrut sa mai scriu,dar ma simt dator sa spun
    Thanks for advertising…si inca ceva,sunt prea „mic” sa il abordez pe „marele” Avram pentru o astfel de problema.( ai spus aproape bine,mai correct ar fi „numai daca va intereseaza” )
    Stim bine ca parerile si comentariile oamenilor in general sunt subiective…asa ca poate e mai bine sa ramanem,unii la numele adevarat iar altii cum cred ei de cuviinta !

  23. Radu O,
    numele meu adevarat este cel scris, diferenta este spatiul liber dintre nume si prenume. Tx, vine de la Texas, statul de resedinta pamanteasca si temporara. Iar in poza. „numai daca va intereseaza”, sant chiar eu. 🙂

Comentariile nu sunt permise.