CE FACEM ÎN NECAZURI ?

Doi prieteni minunați s-au intalnit intr-un spațiu la fel de minunat. Pentru că unde e mai bine decât în Casa Domnului?

Au adus slavă lui Dumnezeu cu muzica pe care au interpretat-o. Apoi a urmat predica lui Marius Cruceru. Ce putea fi mai minunat pentru o zi de sarbatoare? Pentru o zi de duminică?

Vorba lui Carmen: ce-ar fi să vindem tot și să mergem si noi acolo? În Biblie, lururile astea au fost rezolvate foarte simplu.

Mulțumesc lui Marinel Blaj pentru postare. A fost un regal de la Împărăție.

Sursă: CE FACEM ÎN NECAZURI ?

10 gânduri despre &8222;CE FACEM ÎN NECAZURI ?&8221;

  1. Dragul meu, mulţumesc pentru… popularizarea postării. Eu, în locul tău, aş asculta sfaturile lui Carmen! Să caut o casă, un apartament, ceva… ? 😉

  2. Gasim scris… „ce-ar fi să vindem tot și să mergem si noi acolo? În Biblie, lururile astea au fost rezolvate foarte simplu.”
    Da este usor sa scriem ,dar greu de infaptuit!!
    Intradevar in Scriptura gasim scris…”41. Cei ce au primit propovaduirea lui au fost botezati; si, in ziua aceea, la numarul ucenicilor s-au adaugat aproape trei mii de suflete.
    42. Ei staruiau in invatatura apostolilor, in legatura frateasca, in frangerea painii si in rugaciuni.
    43. Fiecare era plin de frica, si prin apostoli se faceau multe minuni si semne.
    44. Toti cei ce credeau erau impreuna la un loc si aveau toate de obste.
    45. Isi vindeau ogoarele si averile, si banii ii imparteau intre toti, dupa nevoile fiecaruia.
    46. Toti impreuna erau nelipsiti de la Templu in fiecare zi, frangeau painea acasa si luau hrana cu bucurie si curatie de inima.
    47. Ei laudau pe Dumnezeu si erau placuti inaintea intregului norod. Si Domnul adauga in fiecare zi la numarul lor pe cei ce erau mantuiti.”
    Acum eu va intreb …..Oare azi se poate asa ceva?Si din ce motiv nu se mai practica asa ceva????
    In primul rind azi fiecare doreste sa detina maimult ca semenul sau ….
    Pastorii azi cei mai multi nu mai sunt interesati de slujire si sa traiasca ca „Levitii” ,doresc sa detina salarii mari ,duble fata de a membrilor si sa detina luxul si confortul pe care ajungem sa-l vedem cu ochii nostri ,cand le facem cate o vizita …binenteles daca ajungem sa fim invitati si daca facem parte din anturaj…..
    E trist si dureros fiindca standardele divine ajung incalcate de cei care ne predica si ei ne dau exemplul pe care ajungem sa-l vedem din partea lor!!!
    Cazuri mai fericite incep sa fie tot mai rare si e o minune cand intilnim pastori care incearca sa slujeasca cu adevarat,sa fie un exemplu pentru membrii si membrii sa ii poata urma exemplu……pozitiv!!!

    Despre expresia scrisa… „ce-ar fi să vindem tot și să mergem si noi acolo?”……Ar fi o mare dezamagire………Si se ajunge la lucruri foarte ciudate…..
    Da, intradevar in state sistemul e foarte avantajos pentru cei ce au ajuns cetateni si acum la virstra lor fiindca nu au mincit ,ori salariul le a fost foarte mic ………la altii mereu au lucrat la negru …..locuiesc pe ajutorul de stat care le ofera conditii optime exact cum e scris ,dar si acolo cei inteligenti pe acest lucru au ajuns la afaceri prospere si prin sponsorizari si fonduri de stat cu astfel de persoane ajung la afaceri prospere …Si cei din partea locului stiu cum functioneaza sistemul …..
    E tragedie mare cand ajungi ca persoana crestina sa ajuti cu prea mare naivitate pe cei care iti pasesc pragul casei si te oferi sa le cumperi apartament ,casa pe numele tau si pe urma sa treci pe numele lor pentru a-si intregi familia si sa detina si ei apartamentul lor!!
    Am ajuns sa trec prin astfel de experiente si astfel in familie am ajuns sa raman(fica mea) cu un imprumut in banca de peste 120 000 de (mii ) de dolari !!
    Asadar e greu sa gasesti persoane sincere si care sa nu te minta …….Daca unii pastori nu sunt multumiti cu salariile lor foarte mari si nu pot in intretinerea luxului sa-si plateasca imprumuturile si in mod necrestinesc ,mai doresc sa-si mareasca imprumuturile si pe urma sa le plateasca …….cum credem noi ca am putea vinde tot si sa locuim ca primii crestini???
    As dori sa vad si acea grupare intre crestini ……care azi functioneaza si exista ca la primi crestini!!
    Au trecut acele timpuri si chiar si despre cei care credem ca locuiesc in manastiri ,locuri unde se practica calugaritul si alte forme de campaunduri ….liderii lor beneficiaza de un regim aparte decat calugarii sau membrii campaundurilor …… care si azi sunt multe la numar……In un sistem imperfect e greu sa intilnesti un sistem perfect si mereu de a lungul anilor se ajunge la imperfectiune si dizolvare dupa cum sa intimplat si cu primii crestini !!Si multi ajung doar victime ale sistemului !!!
    Deci fiti sinceri cu voi insiva ,multumitiva cu ceea ce detineti si fiti un exemplu pozitiv pentru cei din jur si astfel veti fi binecuvintati in tot ceea ce realizati ,chiar daca provocarile vietii apar si de multe ori ajungem foarte descurajati la tot ce se intimpla in jurul nostru !!! Fiecare padure detine alaturi de verdeata si uscaciunile si buruienele ei !!! Depinde de noi ce dorim si cine dorim sa fim!!!

  3. „As dori sa vad si acea grupare intre crestini ……care azi functioneaza si exista ca la primi crestini!!”
    Draga Viorel, poate că există, dar nu i-am vazut noi.
    În ceea ce mă privește, am muncit ca medic din 1981, deci am o vechime de aproape 35 de ani.
    Stii care e visul meu? Să am o rulotă și să merg din loc în loc, să vad oameni si locuri noi. Evident că în România chestia asta nu se poate realiza.
    Cred că am ceva de nomad în mine, cel mai sedentar dintre sedentarii pe care-i cunosc.
    Cred că in drumurile mele m-as opri mai mult timp acolo unde am prieteni, iar Marinel și Marius sunt printre aceia. Evident, as dormi in rulotă. 🙂

  4. Rasvan, la modul sincer , imi vine sa pling cind ma gindesc la cele semnalate de tine in „collateral”.
    Ghinion ti-ar spune cineva, nu spun cine, ghinion ca ti-ai ales o asemenea „munca” pentru ca daca ar fi recunoscuta ca meserie, aveai rulota din priul an.
    Motivez: capacitabine sau Xeloda folosita de mine pina acuma in chimoterapie trece de 60 mii dollari, procedurile de investigare ( MRI CT, sigmografii, alte analize) spre vreo 30 de mii, a venit apoi afacerea cu radiatiile, cuptor nou, metode nucleare noi, pacient nou ce a suportat 34 de asemenea sedinte, aproape spre 80 mii tot dollari, Procedurile cu infuzii la fiecare 21 de zile timp de 6 cicluri, etc… acuma , am acceptat procedurile de chirurgie care au declansarea pe 26 feb , am inteles ca s-au aprobat spre vreo 80 de mii, deci un pirlit de communist, vindecat bine’nteles in Ro ( de communism) si ajuns un biet crestin evanghelic, statul acesta marinimos cheltuie mintenas vreo 300 de mii de dollari una peste alta, si eu cred ca Dumnezeu va mai ingadui si ceva dupa, vreo convalescent, ceva acolo.
    Nu cred ca e bine sa dezlinez prea mult, dar, aici , un medic ce ar lucra orele tale zilnice, ar concura cu asociatii lui Bill Gates la bani desigur.
    Ca sa-mi aprind paie in cap, o sa pomenesc o singura categorie ce are „ceva” legatura cu bolnavii. Adica ii primesc in case, cite sase in zona mea, ii spala si ii toaleteaza de citeva ori pe zi (prin intermediari ca au agajati doar n-or spala ei) le mai asigura ceva hrana cit pot sa consume niste epave de 90 de ani?, mai mituiesc ceva controale ca I-au invatat si pe cei de pe aici si …incam, adica venitul lunar itre 25 de mii si pina la 40 in unele case, dollari desigur. Nu-I nici un bai, legislatia este de asa natura, bravo lor ca se descurca dar, o spun doar asa ca sa intelegi. Si nu ti-as dori sa traiesti clipe de „dialog” cu acesti owneri, ca ei sunt businesmani (sic) iar tu…un biet doctor care ti-ai ales partea cea buna. Distractia mai mare este insa daca ii vezi ce „optiuni” au la cumparaturi,… originea si originalul se pastreaza , dar ma gindesc ca asemenea convietuitori ai nostrii isi permit RV de sute de mii de dollari si competitia determina si schimbarea acestora destul de des. Cred ca si aceasta contribuie la „aprecierea” lor ca ei insanatosesc economia dind viteza nesperat de mare circulatiei monetare.Spun aceste lucruri fara sa mai vorbim despre Intreprinderile religioase fie ele penti sau baptiste sau de care evanghelii or fi, ca mai nou fiecare au evangheliile (sic) lor.
    Tu fratele meu, dupa 35 de ani de munca aici ai fi criticat daca nu ai avea avion personal.
    Varza „a la Cluj” dar nadajduiesc ca ma intelegi, cit despre formele de exprimare gasesc ca ma pot folosi de ele tocmai pentru a preintimpina ceva daca citesc si ei, desi 98% sunt sigur ca nu citesc, e grele si a citi nu produce dividende.
    Daca ceva din cele spuse imbraca forma de cleveteala sau calomnie, te rog sa socoti ca nu am spus nimic.
    Fii binecuvintat

  5. Multumesc Tristarule pentru deslegarea unui alte enigme. Dupa acest comentariu, imi dau seama de ce un comentator, pe care se pare ca il cunoasteti, m-a facut , „menajera (asistenta) platita de stat pt ingrijirea propriului copil”. El traieste in Washington State, unde multi practica aceasta meserie.

  6. Lidia, daca ma intrebi pe mine si imi acorzi clauza „strugurii din via vecinului sunt acrii”, apoi sa stii ca nu poate fi vorba de o „meserie” I cazul lor. Atita timp cit ei cunosc biblia si spun ca sunt crestini, dar cind vine pacienta la usa lor in loc sa o intrebe dava este vaduva sau nu, o intreaba daca este ingrijita de stat sau in privat, diferenta fiind de vreo 3000 de dolari in favoarea lor. Asta una. Doi, atita timp cit ei stiu despre vindecarea divina , in 10 ani nu am vazut pe unul singur sa vina cu un asemenea „batrin” ca adunarea sa se roage pentru vindecarea lui si intoarcere in sinul familiei(pierdere garantata a citorva mii bune de dollari in conditiile in care ei mituiesc doctorii pe la spitale ca sa „prinda” acesti batrini sa fie tot timpul casa la maxim). Si ar mai fi si alte aspect dar ma minca buricele sa iti spun ce fel de meserie este aceasta : JAF LA DRUMUL MARE CU ACTE IN REGULA.Si cind ma gindesc ca avem semenii nostrii gen Rasvan care au ramas sa duca povara poporului meu fiind batjocoriti incepind cu seful tarii, iar cei de pe aici nu sunt siguri ei daca au liceul s-au l-au „cumparat”, ca altceva nu li se cere, imi vine sa urlu si ma gindesc… dar apoi imi revin si recitesc cu glas tare de 10 ori Eclesiastul 7 cu 13, imi revin si, daca sunt in dialog cu vreunul dintre ei le raspun ” da, ai dreptate in chestiunea respectiva” iar ei, avind capacitatea de intelegere alta decit cea pentru dollari, bulbuca ochii, iau o atitudine de santinela la drapel cu capul lasat mai pe spate decit cei ce-l intimpina pe Putin la castel, apoi iti rostesc gales, : ti-am spus eu” iar eu string tare din dinti…ca asa mi-am rupt un dinte ceva vreme in urma.
    Deci, cred ca ti-am dat suficiente motive ca sa nu mai te nacajesti, ba chiar sa te bucuri ca Dumnezeu te iubeste. Si stie EL de ce.Si eu cred ca dragostea lui Dumnezeu ne este ndeajuns.
    Fiti binecuvintati.

  7. Multumesc pentru raspus si incurajare, fratele meu Tristarul.
    Eu stiu, ca tatal mincinosilor se lupta cu mine de multa vreme, iar acum urla furios, ca si batalia recenta a pierdut-o.
    Cunosc putin din aceste afaceri banoase, ca s-au mutat si la Texas…

  8. Va rog frumos sa ma acceptati cu o cerere de a sprijini cu rugaciuni mijlocitoare inaintea lui Dumnezeu pe o sora de trup a unui frate scump al nostru, numele fiind Maria, traieste pe coasta de est a Americii impreuna cu familia, este crestina botezata la vremea tineretii in Ro.
    Dumnezeu sa aiva mila si sa lase EL dragostea lui ca sa nu se piarda acest suflet crestin.
    Va multumesc.

Lasă un răspuns

