Umbre din mașina timpului. Tristarul

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tristarule, observ că sunteți purtătorul de vorbe, omul care știe ce vrea Walden mai bine decât Walden.

Nu mi-am dat seama până acum că ținta lui este să-l facă pe nonagenarul său tată să recunoască ce era de recunoscut, public, și să plece iertat de fiu în veșnicie.
Dacă e așa, e treaba domnie sale, nu a mea.

Walden scrie frumos din multe puncte de vedere și ar fi putut să scrie și mai frumos dacă n-ar fi așteptat atâția ani și nu s-ar fi zbătut inutil pe bloguri, stricându-și stilul, în locuri în care limba română nu a fost la mare preț și nici acum nu este.

Referitor la promisiunea pe care mi-ați făcut-o, nu e deloc așa: ați spus că veți da înregistrarea audio a convorbirii între Olari și Anei Valentin. Există mai multe modalități prin care mi-ați fi putut-o trimite până acum, fără CD sau alte complicații.

Afirmați că, prin această promisiune, ați pus presiune pe Mike Olari: ”…ci doar am dezamorsat amenintarea lui Mike legat de faptul ca daca si cu parca…. el va face dezvaluiri din „interviul ” de la Baia Mare.”
Măi să fie! Păi de ce nu mi-ați spus chestia asta de la bun început? V-aș fi trimis la plimbare din primul moment!

Înainte de a vă fi retras din tumultul de vorbe de pe bloguri, așa cum ați afirmat în comentariu, ar fi fost foarte interesant, din punctul meu de vedere, să lămuriți ce știți despre Titel Maghiar, de exemplu, cu care ați avut o întâlnire virtuală pe blogul lui Cristian Ionescu, la postarea în care marele om delira împotriva crucilor făcute de Pustan și toată gașca își dădea coate cum să-i frece ridichea cu ulei sfințit penticostalului răzvrătit.

Cred că vă asumați intevențiile de atunci, sub numele de Mihail, nu?
Despre restul problemelor legate de Walden, nu mai insist aici, pentru că e adult și pot vorbi direct cu el. Walden a trecut printr-o psihotraumă majoră și legătura cu dvs. poate avea o explicație subsidiară acesteia. Nu vreau să asist la acest spectacol, vă rog să mă credeți.

Nu mă interesează viesparul contemporan din Arizona, Chicago, etc., atâta timp cât baptiștii mei nu sar să ajute niște manipulatori de toată jena. Nu mă uit în buzunarul nimănui, iar dacă au făcut avere din furat și minciună e problema lor, a legilor din statul respectiv și a lui Dumnezeu să-i judece.

Toți trădătorii care au colabborat cu securitatea au avut timp să mărturisească păcatul. Au făcut-o doar câțiva.  De ce? Știți foarte bine de ce! Dar, fără dovezi, fără dosare de la CNSAS, nu poți merge pe bănuială, că a spus unul care-și spunea Tristarul, care, de fapt, e Mihail, care e ionel, gigel, costel, care e avocatul din oficiu al lui walden, și scrie ce vrea el, ce crede el, care nu riscă nimic, dar mănâncă ca capra pe bloguri, și dă indicații prețioase despre toată lumea.

Marii cunoscători ai lui pește, Tristarule! Mai țineți minte cum era pe vremea vechiului regim, nu? Ce servicu al securității se ocupa exclusiv de dezinformarea, nu? Roninii mișună prin spațiul virtual, doar, doar îi va angaja cineva cu vorba sau cu fapta, măcar să simtă și ei gustul plăcut al vechiului păcat: minciuna.

8 gânduri despre &8222;Umbre din mașina timpului. Tristarul&8221;

  1. Rasvan, am o senzatie putin neclara dar timpul de regula a fost aliatul meu cel mai pretios.
    Nu cred ca meritam un intreg articol doar pentru fptul ca nu am fost destul de explicit in cazul CD-ului. Ca si altii, sunt nemultumit doar de continutul si deznodamintul caprei Tristarul, alias Mihail atit pe blogul lui Ionescu cit si peblogul lui Mike. Stii care este frumusetea , eu nu credeam ca „maninc” eu credeam pina vreo doi ani in urma ca dau hrana, asa am crezut dar , dupa o vreme m-am trezit, Mosul fiind ajutorul meu pamintesc cel mai de pret.Cred ca acuma face sens si „scoala” Mosului pentru mine.
    Sunt surprins de un aspect care eu il socotisem clar si limpede. Eu fr Rasvane nu mai doresc nimic de mai multa vreme. Faptul ca spun ce cred, de moment ce tot eu declar ca imi asum cele spuse, nu vad in aceasta nici un rau. E democratie, ar striga unii.
    Pentru ca doresc sa-mi reafirm respectul pentru tine, raspund la intrebarile ce le deduc din postarea ta.
    Legat de Mihail, da, eu sunt Mihail, este numele meu de botez.
    Legat de „afacerea ” Titel, la acea vreme eu eram intr-o totala confuzie, lucru pe care nu l-am mai spus in virtual. Era vorba de un alt Titel ce misiona si mai misioneaza si acuma pe acele meleaguri, Titel care este nepotul lui Giani (un frate din zona noastra) , asa se explica de ce fac mentiunea ca ii scriu din „casa Geani”, era casa unchiului lui si asa stiam ca va intelege cine si de unde ii scrie. Dupa ce m-am dumirit , cred ca am iesit din cercul care abia se tesea in jurul virtualului Titel.In aceasta situatie socot ca nu prea a mai ramas nimic tainic,
    Cit despre natura relatiei mele cu Mosul, socot ca nu trebuie sa ma explic de nimic, iar daca mai fac cite o „declaratie” o fac din dragoste pentru un frate de credinta care pentru mine inseamna foarte mult.Departe de mine gindul ca Mosul are nevoie de „avocat” dar nici nu am sa tac daca inima imi da impulsul sa zic.
    Pentru deranjul sau inconvenientele postarilor mele, imi cer iertare tie si tuturor celor ce le-am adus cumva vreo atingere.
    Daca sunt alte aspecte neclare pe care le-am determinat prin felul meu de vorbire sau gindire, pot sa raspund la orice intrebare dorinta mea fiind aceea de a nu incurca lucrurile si mai mult decit sunt incurcate. Sigur ca cunosc sistemul de lucru al unora , fiind pensionat din acea zona de interes de ceva ani bunicei.
    Fiti binecuvintati.

  2. Tristarule, decât un comentariu atât de lung, mai corect era să spuneți: mă numesc…
    Mai ales că, după câte spuneți, nu mai aveți nimic de pierdut. Cred că Elisei a mai spus asta.
    Nu era vorba de CD, ci de minciună: ați pus presiune pe Olari, folosindu-vă de mine.
    Ați mințit: nu aveați de gând să puneți dialogul pe blog. În al doilea rând, dacă era proprietatea lui Mike Olari, ce drept aveați dvs. asupra documentului respectiv?
    Nu v-am întrebat ce știați despre Titel pe vremea aia. Și cei care l-au inventat, ca să păcălească și să compromită pe credulii care muscau nada s-au bazat pe confuzia dintre cele două nume. Practic, dvs. ati certificat atunci că e vorba de Titelul real, cel trimis în misiune de faianțar. Aveți tupeu să folosiți aceiași metodă din nou. De unde știu că nu ați participat la șarlatania respectivă? Toți cei care au avut de-a face cu personajul respectiv intră în discuție.
    Dacă îl lăsați pe Walden în pace, era mult mai bine. In momentul în care ați început să îl bruiati pe blog, laudandu-l, l-ați decredibilizat și pe el. Era suficientă povestea cea veche, spusă de Walden, dar n-ați rezistat tentației, pentru că blogul avea cititori și era bine plasat pe wordpress. Nu v-ati pierdut timpul, ca și la Ionescu, al carui blog e mai vizibil decât al meu.
    Am multi ani de blog și am învățat cate ceva. Am avut maiestrii buni.
    Vă amintesc de Umberto Eco, cu ultimele sale cărți. Despre „Numărul zero” vom mai avea prilejul să vorbim.
    Tristarule, Mihail nu e suficient. Avea și Jack London un roman cu un personaj numit doar Mihail, dar acela era câine de circ. Oamenii au nume, inainte de-a avea prenume și renume.

  3. Niciodata sa nu intrebi un om din vechiul regim de numele de familie pt ca intrebi degeaba. Ori nu-ti spune ori iti zice o minciuna.

  4. Tristarule, dupa cum spune fratele Rasvan, oamenii au mai intai nume. De ce nu l-ai face cunoscut, daca tot esti asa aproape de vesnicie? Este cumva vre-o frica care te paste?… Nu uita; frica de Domnul este singura frica buna. Daca este vorba de alta, doresc ca Domnul sa te vindece de ea, pana nu-i prea tarziu. O zi binecuvantata va doresc tuturor!

  5. Frate Rasvan este bine ca n-ati stiut. Nici eu n-am stiut, pana cand Dumnezeu a inceput sa lucreze la deschiderea ochilor, ca sa vad deslusit. Si acum lucreaza. M-am rugat multa vreme… ca El sa-mi deschida ochii sa vad deslusit Drumul. Stiti cand a inceput? In momentul in care m-am prabusit la picioarele Lui si am recunoscut, ca toata intelepciunea mea, nu ajuta la nimic daca El nu lucreaza impreuna cu mine. Aceasta a fost aproape trei ani in urma, desi anul acesta se implinesc 40 de ani de cand am marturisit in apa botezului, ca vreau sa-L urmez. In toti acesti ani, am incercat sa-mi pastrez cugetul si mainile curate. Cu toate acestea, nu vedeam deslusit, ca nu era vremea. Ii multumesc din toata inima, ca macar in acest timp, nu m-a lasat sa umblu dupa naluci! Sa nu uitam insa, ca asa cum toate religiile sant libere, tot asa si Raul a ajuns la o libertate deplina. Urmeaza razboiul intre asa zisul bine si rau. Noi trebuie sa fim intelepti si sa nu ne aliem. Vom fi intelepti, numai daca vom fi condusi de Duhul Lui si vom fi echipati cu toata Armatura Lui! Altfel, ne vom duce cu valul care vine napraznic peste comunitatea crestina!

  6. Gasim scris…”.Pacepa, nu stiam că regula e valabilă și la cei care se numesc nascuti din nou…..”
    Problema este ca azi prea putini ajung nasacuti din nou!!
    Si pretentii sunt foarte multe si mari!!! Iar unii care inca cred ca s-au nascut din nou ,au o retinere ……frica de exprimare din foarte multe motive !!! Prin multe comentarii am explicat si trist e ca pentru unii nu se intelege…
    Ori chiar daca unii inteleg si sunt interesati de „ADEVAR” e greu de obtinut ..!Si se obtine in o mica masura !!!Din ce cauza???
    Fiindca toti cei implicati in viata in anumite actiuni ,anumite faradelegi ,doresc sa ramana sub anonimat …….pentru ca viata le ajunge in pericol ,ori ajung condusi de frica umana care la fel e controlata si implementata de cei din jur!!!
    Sa intelegem aceste lucruri ……trebuie sa trecem prin ele ….. !!Fie ele de interes profesional ,fie ele de interes politic,comercial ,ori chiar in domeniu de inchinare!!!
    Sa nu uitam ca persoanele simple ,oneste si limitate la anumite informatii ,ajung usor „manipulate si induse in eroare!”
    Si tot atit de usor si uita de provocari ,ori de faptul ca au ajuns inselate!!! Si atunci cei care sunt in frunte si ne conduc ,apar in vietile noastre fie in mod direct ,ori prin intermediari si in putere pshiologica ne pune la tacere implementind anumite chestii ce ne provoaca „frica” de a comunica si a explica…
    Pe urma tot asa ei mai infiltreaza si persoane care apar cu comentarii,subiecte care azi usor se preiau care sa aduca confuzie si descreditare………
    In comentariii pe spatiul virtual nu doresc sa apar cu astfel de lucruri si din aceasta cauza mereu apar cu numele meu real si cu dovezi pe care le obtin in urma verificarilor fiindca observ ca peste tot si in tot spatiul virtual actiunile se deruleaza la fel ca in viata de zi cu zi ,insa se dezvaluie pe intreg universul pe unde informatia IT-ului ajunge accesata!!
    Unii se intreaba mereu ,ca de ce apar cu aceleasi explicatii si de ce nu ajung sa discut despre alte lucruri care fac senzatii ….!!! Nu voi ajunge sa fac „novele , nici povesti si basme pentru copii”
    Librariile si spatiul virtual e plin de ele!!!!
    Nu sunt interesat nici de o reclama dupa cum uni o doresc !!Si asa reclama mea vad ca este una negativa si pe unde calatoresc si intilnesc fata in fata acesti lideri corupti ,inceraca sa ma evite chiar daca ajung fata in fata ,ori dialogul apare sub o forma „fortata” si pe cat se poate de „LIMITATA”!!
    Toate acestea au ajuns astfel explicate pentru a intelege din ce cauza unii azi in comentarii „APAR” sub anonimat si nu doresc sa -si descopere identitatea in „comentarii”
    Si aceasta identitate intradevar ii ocroteste (protejeaza ) de unele persoane virtuale,dar nu uitati ca usor se poate gasi cine este fiecare si de unde se scrie ….
    Si acesti lideri ….care sunt pusi sub vizor in dezbateri si in subiecte …..daca sunt atinsi in subiecte … cunosc si stiu cine este sub anonimat!!
    Din aceasta cauza multi nu vor sa dea nici nume ,nici persoane cu actiuni concrete!!!
    Eu sincer sa fiu, trecut prin acest cuptor de incercari am ajuns sa le simt si sa inteleg cum apar!!
    Am avut ocazia pina in prezent sa intilnesc pe multi in viata si pe cei care ii cunosc stiu ca sunt bine conectati si azi si detin calitati pe care noi le subapreciem !!!
    Sunt conectati si vedem ca sunt uniti chiar daca se mai injunghie in spate pentru o portie de procentaj …… %
    Doar un exemplu va dau spre a intelege……;
    Demonstratiile pentru familia „Botnariu”
    Pina acum nu au mai fost familii care au ramas fara copii ??
    Nu au fost familii care membrii din familii au ajuns persecutati si unii chiar disparuti?
    Si ce sa intimplat???
    Dar acum acest fenomen care implica aceste „demonstratii” ne dovedeste ca astfel se deruleaza si acum duminica(31 ianuarie ) in Biserica Elim Chicago apar din nou delegatii de politicieni conform anuntului facut ;

    https://www.elimro.com/index.php/media-resorces/live
    Dar pentru noi cei cu comentarii si cu subiecte va fi greu sa ne unim si sa dezvaluim „ADEVARUL” despre ei !
    Si ei acest lucru doresc sa se intimple si sa ne dezmembreze!!!
    Aceste comentarii si subiecte si de ei sunt repede citite si analizate prin cei care ii slujesc si sustin pentru un mic beneficiu ….
    De fapt in urma citirii acestor subiecte unii chiar aduc explicatiile pe masura in predicile pe care le expun sa ajungem discreditati si sa nu se dea importanta …
    Acest lucru imi a fost dovedit si explicat cand am fost fata in fata cu unii !!!!
    Iar pe altii dintre noi i-au atras in curse mari pentru descreditare …Asadar sa nu fim surprinsi de reactii si nici de anumite comentarii!!!
    Pentru mine oricum experientele vietii sunt cele pe care le cunoasteti unii si altii mai putin !! Si nu am nevoie nici de reclama si nici de alintare!!! Nici de expunere cum unii doresc si chiar acum se intimpla in Biserica Elim Chicago !!!
    Urmarind programul cu o mare atentie …o sa imi intelegeti mesajul …. Deci o mare atentie si sa nu fim copii lasati si purtati de invataturi si alte mesaje care sa ne inmoaie inimile pentru a ne folosi in ceea ce ei vor!!! ……..Fiindca si pe timpul Domnului Isus si a ucenicilor a fost la fel ,dar acum e cu multul mai complex …. noroc ca putem usor sa accesam si sa dovedim…. Sa fiti binecuvintati si o saptamina plina de bucurii si binecuvintari alaturi de cei dragi !!!

  7. Dragă Viorel, de acord şi te respect, printre altele, şi pentru asta. Citez:
    „In comentariii pe spatiul virtual nu doresc sa apar cu astfel de lucruri si din aceasta cauza mereu apar cu numele meu real si cu dovezi pe care le obtin in urma verificarilor fiindca observ ca peste tot si in tot spatiul virtual actiunile se deruleaza la fel ca in viata de zi cu zi ,insa se dezvaluie pe intreg universul pe unde informatia IT-ului ajunge accesata!!”

Lasă un răspuns

