Duda pe tort

IMG_0368

Când un împuțit de comunist a dat o lege și un alt împuțit de comunist a luat moara bunicului meu, naționalizată la timpul istoric potrivit, n-am zis nimic. Eram prea mic.

Am spus că așa e la comuniști, că suntem o generație sacrificată, dar nu știam la care să mă opresc, la a mea sau a bunicului meu.

Au venit alți împuțiți de comuniști care au spus că am dreptul la proprietate, dar trebuie să-mi aleg alt loc, cât mai aproape de apă, poate așa ne va lua viitura, pe mine și pe bunicul meu, care nu e decât amintirea bunicului meu.

Apoi, îmupuțitul de comunist, care a luat moara bunicului meu și a luat moara mea după legea împuțitului de comunist care a dat legea, a trecut la partidul liberal, care e un împuțit de partid comunist.

Am înțeles că generație sacrificată e atunci când un împuțit de comunist îți ia moara, altul ți-o ia a doua oară și al treilea ți-o ia defefinitiv, bunul bunului meu, în veacul veacului.

Am înțeles că regele și familia regală nu sunt o generație sacrificată, pentru că lor li s-a dat totul, cu excepția coroanei, pe care a luat-o un împuțit de comunist și a pus-o pe capul altui împuțit de comunist. La trecutul mare, micul viitor.

(În imagine: România pe un drum european fără întoarcere.)

Un gând despre &8222;Duda pe tort&8221;

  1. Foarte adevarat, draga, Rasvan. Stafeta se da mai departe de la un imputit de comunist la alt imputit. Noi suntem cei care trebuie sa pierdem. Nu este vorba doar de o generatie de sacrificiu, ci de toate generatiile aflate sub influenta comunista. Comunismul se adapteaza generatiei curente, cauta forme si parghii de dominare, de inducere in eroare a multimilor. Este un alt tip de clan mafiot, cu o alta forma.
    Am avut si eu foarte multe de pierdut. Strabunicul si bunicul au fost preoti cu o stare materiala bunicica. Ce nu au distrus cele doua razboaie au confiscat comunistii in numele poporului. Acum ne sacrificam binele capitalismului, dar e tot un slogan comunist. Cei de la putere sunt acelasi clan, doar cu alte slogane. Singura constanta in ecuatie ramane masa de sacrificiu si masa care nu se sacrifica niciodata. Cei care cer sacrificiu multimilor nu se sacrifica niciodata in numele nici unui slogan. Cei multi se sacrifica, cei putini profita asta este comunismul „redus la esente”.

Lasă un răspuns

